Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii: Proiectare "Sistem de canalizare si epurare a apelor uzate in comuna Victoria, judetul Iasi


Anunt de participare numarul 41115/07.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA VICTORIA
Adresa postala: Consiliul Local Victoria, satul Victoria, comuna Victoria, judetul Iasi, Localitatea: Victoria, Cod postal: 707580, Romania, Punct(e) de contact: DANIEL CRETU, Tel.0232-295120, Email: [email protected], Fax: 0232-295120
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii: Proiectare "Sistem de canalizare si epurare a apelor uzate in comuna Victoria, judetul Iasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: unitatea administrativ-teritoriala Victoria, judetul Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor executa urmatoarele faze: proiect tehnic, documentatie de licitatie, caiet de sarcini pentru lucrarile propriu-zise, detalii de executie, aviz ISC Iasi, verificarea proiectului de verificatorul de proiect autorizat, programul de control vizat de ISC, realizarea documentatiei necesare pentru obtinerea avizelor si autorizatiilor de gospodarire a apelor si acordului de mediu si obtinerea d e certificate, avize, acorduri si autorizatii aferente lucrarilor de construire; asigurarea asistentei tehnice de specialitate pe toata durata executiei lucrarilor; memoriu justificativ si analiza cost beneficiu ; intocmire devize, antemasuratori, planuri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232220-2 - Servicii de proiectare a conductelor (Rev.1)
74232200-6-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare "Sistem de canalizare si epurare a apelor uzate in comuna Victoria, judetul Iasi, conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 364, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare de 7.000lei, iar garantia de buna executie, sub forma unei scrisori de garantie bancara, este de5% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local si de stat pe baza O.G.nr.40/2006 si a H.G.nr.904/2007;Platile vor fi efectuate in functie de data transferarii si valorea fondurilor primite de la MMDD in baza conventiei semnate.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
art.44 din OUG nr. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile a art.181 din OUG nr. 34/2006;Certificat fiscal privind situatiataxelor si impozitelor de stat de la ANAF/ Directia Generala a Finantelor Publice, valabil la data deschiderii ofertelor;Certificate fiscale privind situatia taxelor si impozitelor locale valabile eliberate de catre Directia Finantelor Publice Locale la data deschiderii ofertelor ;Declaratia de participant la procedura;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertelor;Autorizatie de proiectare;Actul constitutiv, pentru a se dovedi obiectul de activitate corespunzator cu obiectul contractului;Certificat de atestare eliberat de Ministerul Mediului si Gospodaririi Apelor( azi MMDD) pentru intocmirea de proiecte hidroedilitare aferente lucrarilor in cauza(statie de epurare+canalizare) si documentatii tehnice necesare pentru obtinerea avizelor si autorizatiilor de gospodarire a apelor;Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, similare celor cerute de autoritatile din Romania
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa nu fie mai mica de 500.000 euro;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor proiecte efectuate in ultimii 3 ani;
-Experienta similara- cel putin 3(trei)contracte de servicii-proiectare sistem de alimentare cu apa , canalizare si epurareaape uzate/reabilitari a statiilor de epurare a apelorin ultimii 3 ani de valoare asemanatoare;
-Prezentare bilant contabil pana pe 31.12.2006 si ultima balanta de verificare vizat si inregistratde organele competente ;
-Declaratie privind numarul mediu al personalului angajat , asigurarea cu personal de specialitate si numarul de persoane responsabile direct de indeplinirea contractului, precum si Curriculum Vitae al acestora ;
-Documentele emise de organisme acreditate care atesta certificarea sitemului calitatii;
-Recomandari de la beneficiari de servicii asemanatoare; recomandari ISC;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.01.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 400 RON
Conditii si modalitate de plata: la caseriaautoritatii contractante, de luni pana vineri, intre orele 8, 00-14, 00
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.02.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.02.2008 12:00
Locul: la sediul Consiliului Local Victoria, comuna Victoria, judetul Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei, reprezentantii/imputernicitiiofertantilor si perimarul comunei
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sect 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.42, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: str. Anastasie Panu , nr.25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform preved. OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Victoria
Adresa postala: comuan Victoria, judetul Iasi, Localitatea: Victoria, Cod postal: 7000800, Romania, Tel.0232295120, Email: [email protected], Fax: 0232295120
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.01.2008 12:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer