Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE SERVICII-PROIECTAREA OBIECTIVULUI DE INVESTITII ?SEDIU PENTRU PARCHETUL DE PE LANGA JUDECATORIA CURTEA DE ARGES


Anunt de participare numarul 104880/28.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PARCHETUL DE PE LANGA TRIBUNALUL ARGES
Adresa postala:  B-DUL EROILOR NR. 47, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110417, Romania, Punct(e) de contact:  PARCHETUL DE PE LANGA TRIBUNALUL ARGES, Tel. 0248224211, In atentia:  VIOREL BREBENEL, Email:  [email protected], Fax:  0248224211, Adresa internet (URL):  htpp: //pcapitesti.mpublic.ro, Adresa profilului cumparatorului:  htpp: //pcapitesti.mpublic.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE SERVICII-PROIECTAREA OBIECTIVULUI DE INVESTITII ?SEDIU PENTRU PARCHETUL DE PE LANGA JUDECATORIA CURTEA DE ARGES
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Parchetul de pe langa Judecatoria Curtea de Arges ? Curtea de Arges, str.Nevers
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECTAREA OBIECTIVULUI DE INVESTITII ?SEDIU PENTRU PARCHETUL DE PE LANGA JUDECATORIA CURTEA DE ARGES? care va cuprinde: intocmire studii geo, topo, studiu de fezabilitate, proiect tehnic, detalii de executie, audit energetic, documentatie pentru autorizatie de construire, documentatie pentru aviz PSI, documentatie pentru avizare PUZ(PUD), deviz general si confidential (conform HGR nr. 28 din 09/01/2008 si a Ordinului nr. 863 din 2 iulie 2008) cat si devizul general ca urmare ofertei castigatoare a licitatiei publice privind executia lucrarilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71221000-3 - Servicii de arhitectura pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform temei de proiectare si a caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 218, 912RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 18.10.2010 pana la 30.09.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SF-ul va fi elaborat si achitat in anul 2010, iar celelalte faze PT+CS+DE vor fi elaborate dupa aprobarea SF-ului si promovarea investitiei in bugetul de stat al anului 2010 sau 2012, conform comanda.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
nu este cazul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
IV.1.1)Declaratii privind eligibilitatea
Solicitat Cerinta obligatorie: - prezentare formular si/sau prezentarea cazierului judiciar sau a certificatelor echivalente emise de autoritatile judecatoresti din tara din care provine ofertantul, pentru administratorul/ administratorii legali ai firmei ofertante.IV.1.2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
Solicitat Cerinte obligatorii: - completare formularIV.1.4)Declaratii privind calitatea de ofertantSolicitat Ofertantul trebuie sa completeze FormularulIV.1.5) Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataSolicitatCertificatele constatatoare se vor prezenta in original sau copie legalizata.IV.2.1) Persoane juridice/fizice romane
Solicitat Cerinta obligatorie
Certificat constatator (in copie sau original) emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, respectiv certificatul de inregistrare (in copie) si certificatul constatatorIV.2.2)Persoane juridice /fizice straine
Solicitat Cerinta obligatorie: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
IV.3.1)Informatii privindsituatia economico-financiara
Solicitat Cerinta minima de calificare
- completare Formular -
Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 anib) Cifra medie anuala de afaceri a ofertantului, pe ultimii 3 ani, in domeniul de activitate aferent contractului de lucrari (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa fie mai mare sau egala cu 400.000 lei(inclusiv TVA) si echivalentEuro pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009).IV.3.2) Bilant Contabil
SolicitatCerinta minima de calificare
Copii dupa: Bilantul contabil intocmit la 31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente.Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul in care pentru exercitiul financiar 2008, bilantul si anexele nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la 31.12.2009, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzorii societatii dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine - prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare .Nota: Daca un grup de operatori economici depune o oferta sau o candidatura comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
IV.4.1) Informatii privindcapacitatea tehnica
Solicitat Prezentarea listei cu principalele prestatii in ultimii 3 ani? Se vor prezentain copie minim trei contractesimilare cu obiectul achizitiei, a caror valoare cumulata fara TVAsa fie mai mare sau egala cu 200.000 lei.cerinta minima de calificare
? Se vor prezenta informatii privind dotarea cu echipamente tehnice si soft de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului;IV.4.2)Resurse umane si structura managementului
SolicitatOfertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal, astfel:
a)Declaratie cu privire la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din cadrul societatii ofertantului, completare formular , inclusiv CV ? urile acestora si atestarile
b)Declaratie prin care Ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt la nivel national, precum si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de lucrari. Informatii detaliate privind reglementarile care sunt in vigoare la nivel national si se refera la conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca, se pot obtine de la Inspectia Muncii sau de pe site-ul: http: //www.inspectmun.ro/Legislatie/legislatie.htmlIV.4.4) Conformitatea cu specificatiile tehnice
Solicitat Ofertantul va prezenta o declaratie prin care se angajeaza sa respecte prevederile Specificatiilor tehnice din tema de proiectare.IV.4.6) Informatii privind subcontractantii ? Ofertantul ? liderul Asociatiei va completa formularulcu lista cuprinzand asociatii / subcontractantii si specializarea acestora, daca este cazul.
? Aceasta lista va fi insotita si de acordurile de asociere / subcontractare.
? In lista vor fi inclusi toti asociatii precum si toti subcontractantii.? Fiecare subcontractant va completa cu propriile date Formularele .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul care prezinta sustinerea capacitatii tehnice si profesionale precum si situatia economica si financiarade catre alt operator economic, va atasa la oferta un angajament ferm al acestuia prin care pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice, profesionale si financiare solicitate.Operatorul economic nu trebuie sa se afle intr-o situatie care determina excluderea din procedura de atribuire. Se vor completa formulareleDocumentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.09.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.09.2010 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante dinMunicipiul Pitesti -B-dul Eroilor nr 47
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Pretul este ferm, in lei si nemodificabil pe parcursul derularii contractului.Studiul de fezabilitate va fi elaborat si achitat in anul 2010, iar celelalte faze de proiectare PT+CS+DE vor fi elaborate dupa aprobarea studiului de fezabilitate si introducerea investitiei cu fisa nominala in bugetul Ministerului Public al anului 2011sau 2012 functie de prevederile bugetare comunicate de Ministerul Finantelor Publice, numai pe baza decomanda ferma.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos Nr.6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor legale
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.07.2010 12:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer