Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE SERVICII PUBLICITATE PRIN PRESA SCRISA PENTRU REGIO IN ANUL 2012


Anunt de participare numarul 135465/11.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia pentru Dezvoltare Regionala Centru
Adresa postala: STR.DECEBAL NR.12, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510093, Romania, Punct(e) de contact: Alina Muresan, Tel. +40 258818616, Email: [email protected], Fax: +4 0258818613, Adresa internet (URL): www.adrcentru.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ONG
Activitate (activitati)
Altele: dezvoltare regionala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE SERVICII PUBLICITATE PRIN PRESA SCRISAPENTRU REGIO IN ANUL 2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Regiune Centru
Codul NUTS: RO12 - Centru
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de concep?ie ?i publicare de anun?uri de presa (machete conforme cu MIV REGIO ce con?in informa?ii despre program), in publica?ii cu profil generalist de la nivel local ?i regional.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Machete cu suprafata intre 240-300 cmp, portrait sau landscape, monocrome, insert in pagini interior, 12/an - pt fiecare din jud. AB, BV, CV, HR MS, SB
Machete cu suprafata intre 45-50 cmp, format landscape, policromie, insert in pagina 1 in publicatia cu cel mai mare tiraj, judetean dintre cele selectate, concomitent cu insertul machetei de interior, 12/an ? pt minim 1 publi-ca?ie locala
Valoarea estimata fara TVA: 72, 720RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
O suma fixa in valoare de 1450 lei; perioada de valabilitate a garan?iei pentru participare: 60 zile de la termenul limita pentru depunerea ofertelor.Garan?ia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul ?i pentru perioada prevazuta in documenta?ia de atribuire.Garan?ia este irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garan?iei se va executa: a) condi?ionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) necondi?ionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declara?iei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garan?ia de participare se poate constitui ?i prin depunerea la casieria autorita?ii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu condi?ia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; b) a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garan?iei de participare este redusa ca valoare. In orice situa?ie, dovada constituirii garan?iei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data ?i ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Cont IBAN RO93 BTRL00101205650583XX B Transilvania Suc A. Iulia, CUI: 11293615.Restituirea garan?iei de participare: pentru ofertantul ca?tigator in cel mult 3 zile lucratoare de la data semnarii contract sau constituirii garan?iei de buna execu?ie;ofertan?ilor neca?tigatori: dupa semnarea contractului de achizi?ie publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. Ofertantii tip IMMcare doresc sa beneficieze de prevederile Legii nr. 346/2004 vor depune documentele doveditoare in conformitate cu prevederile legale. Daca nu se face dovada depunerii garan?iei de participare pana la data deschiderii ofertelor, oferta va fi considerata inacceptabila si va fi respinsa.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Opera?ional Regional 2007- 2013, proiectul ?Sprijin acordat in perioada 2011 ? 2012 pentru OI din cadrul ADR Centru in informarea ?i publicitatea la nivel regional privind POR 2007 ? 2013?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea conform art 44 din OUG nr. 34/2006Subcontractarea ? Declara?ie privind partea din contract care sunt indeplinite de subcontractan?i ?i specializarea acestora (Formular 15)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Executarea contractului nu va putea depasi 31.12.2012.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declara?ie privind eligibilitatea conform art.180 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul nr. 1) din Sec?iunea III
Neincadrarea in situa?iile prevazute la art.180 din O.U.G. nr. 34/2006.
Incadrarea in situa?iaprevazutala art. 180din Ordonan?a de urgen?a nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizi?iepublica.
Documentele solicitate pentru verificarea neincadrarii in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse obligatoriu ?i vor trebui prezentate ?i de ter?ul sus?inator, daca este cazul.
Pentrupersoane juridicestraine: Operatorul economic va prezenta ca documente edificatoare orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in ?ara de origine sau in ?ara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autorita?i competente din ?ara respectiva pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una dintre situa?iile prevazute la art. 180 si 181. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata sau autorizata.In cazul in care exista incertitudini in ceea ce prive?te situa?ia personala a respectivilor candida?i/ofertan?i, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informa?ii de la autorita?ile competente care emit documentele. In ceea ce prive?te cazurile men?ionate la art. 180, in conformitate cu legisla?ia interna a statului in care sunt stabili?i candida?ii sau ofertan?ii, aceste solicitari se refera la persoane fizice ?i persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce prive?te candidatul sau ofertantul.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute sau respectivele documente nu vizeaza toate situa?iile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta accepta o declara?ie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declara?ia pe propria raspundere, o declara?ie autentica data in fata unui notar, a unei autorita?i administrative sau judiciare sau a unei asocia?ii profesionale care are competente in acest sens.2. Declara?ie privind neincadrarea in situa?iile prevazute la art.181 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul nr. 2) din Sec?iunea III;
In situa?ia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situa?iile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizi?ie.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 ?i lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse ?i de ter?ul sus?inator, daca este cazul.3. Certificat fiscal eliberat de Direc?ia Impozite ?i Taxe Locale al unita?ii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea i?i are sediul social, care sa prezinte situa?ia obliga?iilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ?i care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, valabil conform prevederilor legale.
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unita?ii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea i?i are sediul social care sa prezinte situa?ia obliga?iilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ?i care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul general consolidat, care sa nu fie eliberat cu mai mult de 30 zile pentru persoane juridice, respectiv 90 zile pentru persoane fizice inainte de data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile Ordinului nr. 2618/2011: ?Certificatul de atestare fiscala se poate utiliza 30 de zile de la data eliberarii, de catre persoanele juridice sau 90 de zile de catre persoanele fizice.?
In situa?ia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu si-a indeplinit obliga?iile de plata a impozitelor, taxelor si contribu?iilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizi?ie.4. Declara?ie ?Certificat de participare la licita?ie cu oferta independenta? (Formular nr. 21) conform Ordin nr. 314/2010.5. Declara?ie privind respectarea prevederilor art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr. 4
Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Ter?ul sus?inator care are drept membri in cadrul consiliului de administra?ie/organ de conducere sau de supervizare ?i/sau are ac?ionari ori asocia?i persoane care sunt so?/so?ie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in rela?ii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce de?in func?ii de decizie in cadrul autorita?ii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu func?ii de decizie sau care au aprobat/avizat/vizat/semnat documente in ce prive?te prezenta achizi?ie publica sunt:
Director General ? Simion Cre?u
Director Organism Intermediar ? Maria Ivan
Director Economic ? Mirela Voica
Director Programe ? Adriana Mure?an
Expert juridic ? Dan Vasile
?ef Serviciul Rela?ii Publice ?i Birou de Informare ? Nicolae Marginean
?ef Serviciu Asisten?a tehnica ?i Rela?ia cu AM POR ? Mihaela Oroian
?ef Serviciu Juridic ? Alina Mure?an
Pentru informa?ii suplimentare va rugam sa ne contacta?i la tel: 02588186166. Declara?ie privind calitatea de participant la procedura (Formular nr. 3)
Fara a afecta posibilitatea operatorilor economici de a depune oferta alternativa conform prevederilor art. 173 din OUG nr. 34/2006 sau de a oferta pe mai multe loturi diferite, candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleia?i proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale ?i/sau comune, sub sanc?iunea excluderii din competi?ie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna ?i sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanc?iunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comer?ului de pe langa instan?a competenta cu maxim 30 zile inainte de termenul limita pentru depunerea ofertelor.
Pentru persoane juridice straine:
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din care sa rezulte existen?a in domeniul de activitate al operatorului economic a codului/denumirii activita?ii corespunzator realizarii activita?ilor/lucrarilor care fac obiectul cererii de oferta, adresa actuala ?i obiectul de activitate al societa?ii.
Neindeplinirea condi?iei referitoare la existen?a codului CAEN corespunzator realizarii activita?ilor care fac obiectul procedurii duce la excluderea ofertantului de la procedura de atribuire a contractului.
In etapa evaluarii ofertelor, ofertantului clasat pe primul loc, va depune la solicitarea autorita?ii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Demonstrarea capacita?ii economico - financiare generale a ofertantului: ofertantul trebuie sa aiba capacitatea economica necesara pentru desfa?urarea in bune condi?ii a contractului de servicii
Se solicita ca cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie cel pu?in egala cu 145000 lei.Neindeplinirea condi?iilor stabilite (cifra de afaceri etc.) mai sus atrage considerarea ofertei ca inacceptabila ?i excluderea ofertantului de la procedura de atribuire!
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada prestarii in ultimii 3 ani inainte de data limita de depunere a ofertelor a cel pu?in unui contract de natura ?i complexitate similare cu cele care obiectul contractului a caror valoare sa fie de cel pu?in 72000 lei.
Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa precizeze tirajul mediu difuzat pe editie, certificat de o institutie specializata pentru ultimul an calendaristic, pentru fiecare publicatie propusa.Nu vor fi considerate conforme ofertele in care suma tirajelor medii difuzate de mai sus va fi mai mica de 50.000 exemplare, exclusiv la nivelul Regiunii Centru si nici ofertele in care tirajul mediu difuzat pe editie este mai mic de 5.000 exemplare, pentru mai mult de un judet.
Specificarea disponibilitatii cel putin a unei persoane pentru legatura cu Autoritatea Contractanta Aceasta persoana (sau echipa, dupa caz) trebuie sa aiba experienta in productia de materiale / machete de presa.
Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.05.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.06.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.06.2012 14:00
Locul: sediul ADR Centru din Alba Iulia, Str. Decebal nr. 12
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu imputernicire semnata de reprezentantul legal si stampilata, insotita de copie dupa cartea de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Opera?ional Regional 2007- 2013, proiectul ?Sprijin acordat in perioada 2011 ? 2012 pentru OI din cadrul ADR Centru in informarea ?i publicitatea la nivel regional privind POR 2007 ? 2013?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au pre?uri egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari in vederea depunerii de documente care con?in noile pre?uri.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic din cadrul ADR Centru
Adresa postala: Str. Decebal nr. 12, Localitatea: Alba iulia, Cod postal: 510093, Romania, Tel. +40 258818616, Email: [email protected], Fax: +40 258818613, Adresa internet (URL): www.adrcentru.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.05.2012 10:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer