Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE SERVICII PUBLICITATE PRIN PRESA SCRISA PENTRU REGIO IN ANUL 2012


Anunt de participare numarul 138903/18.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia pentru Dezvoltare Regionala Centru
Adresa postala: STR.DECEBAL NR.12, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510093, Romania, Punct(e) de contact: Alina Muresan, Tel. +40 258818616, Email: [email protected], Fax: +40 258818613, Adresa internet (URL): www.adrcentru.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ONG
Activitate (activitati)
Altele: dezvoltare regionala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE SERVICII PUBLICITATE PRIN PRESA SCRISAPENTRU REGIO IN ANUL 2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Regiunea Centru
Codul NUTS: RO12 - Centru
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de conceptie si publicare de anunturi de presa (machete conforme cu MIV REGIO ce contin informatii despre program), in publicatii cu profil generalist de la nivel local si regional:
LOT 1 ? Aferent publicarii de machete de presa pe raza judetului Alba
LOT 2 ? Aferent publicarii de machete de presa pe raza judetului Brasov
LOT 3 ? Aferent publicarii de machete de presa pe raza judetului Covasna
LOT 4 ? Aferent publicarii de machete de presa pe raza judetului Harghita
LOT 5 ? Aferent publicarii de machete de presa pe raza judetului Mures
LOT 6 ? Aferent publicarii de machete de presa pe raza judetului Sibiu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Machete cu suprafata intre 200-300 cmp, portrait sau landscape, monocrome, insert in pagini interior, 12/an - pt fiecare din loturile aferente judetelor AB, BV, CV, HR MS, SB.
- Machete cu suprafata intre 45-50 cmp, format landscape, policromie, insert in pagina 1 in publicatia selectata pentru lotul 1 concomitent cu insertul machetei de interior, 12/an.Dupa caz, valoarea estimata fara TVA (numai in cifre): 72720Moneda: ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬lei
Din care:
LOT 1 ? 21.720 lei
LOT 2 ? 11.000 lei
LOT 3 ? 12.500 lei
LOT 4 ? 7.500 lei
LOT 5 ? 7.500 lei
LOT 6 ? 12.500 lei
Valoarea estimata fara TVA: 72, 720RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
O suma fixa in valoare de: lot 1 ? 430 lei, lot 2 ? 210 lei, lot. 3 ? 250 lei, lot 4 ? 150 lei, lot. 5 ? 150 lei, lot. 6 ? 250 lei; perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 zile de la termenul limita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia este irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; b) a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Cont IBAN RO93 BTRL00101205650583XX B Transilvania Suc A. Iulia, CUI: 11293615.Restituirea garantiei de participare se face conform prevederilor legale. Ofertantii tip IMMcare doresc sa beneficieze de prevederile Legii nr. 346/2004 vor depune documentele doveditoare in conformitate cu prevederile legale. Daca nu se face dovada depunerii garantiei de participare pana la data deschiderii ofertelor, oferta va fi considerata inacceptabila si va fi respinsa.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Regional 2007- 2013, proiectul ?Sprijin acordat in perioada 2011 ? 2012 pentru OI din cadrul ADR Centru in informarea si publicitatea la nivel regional privind POR 2007 ? 2013?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea conform art. 44 din OUG nr. 34/2006Subcontractarea ? Decl. privind partea din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora (Formular 15)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul nr. 1) din Sectiunea III
Neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. nr. 34/2006.
Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitiepublica.
Documentele solicitate pentru verificarea neincadrarii in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.
Pentrupersoane juridicestraine:
Operatorul economic va prezenta ca documente edificatoare orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata sau autorizata.
In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documentele. In ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti candidatii sau ofertantii, aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste candidatul sau ofertantul.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul nr. 2) din Sectiunea III;
In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.3. Certificat fiscal eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, valabil conform prevederilor legale.
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul general consolidat, care sa nu fie eliberat cu mai mult de 30 zile pentru persoane juridice, respectiv 90 zile pentru persoane fizice inainte de data limita de depunere a ofertelor.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie.4. Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? (Formular nr. 21) conform Ordin nr. 314/2010.5. Declaratie privind respectarea prevederilor art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr. 4 din partea ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator.
Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Conform Ordinului nr. 170/2012 autoritatea contractanta are obligatia solicita ofertantului/candidatului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator documente pe care le considera edificatoare pentru a se asigura ca niciunul dintre ofertanti nu se afla in situatiile de excludere prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functii de decizie sau care au aprobat/avizat/vizat/semnat documente in ce priveste prezenta achizitie publica din cadrul Autoritatii Contractante sunt:
Director General ? Simion Cretu
Director Organism Intermediar ? Maria Ivan
Director Economic ? Mirela Voica
Director Programe ? Adriana Muresan
Expert juridic ? Dan Vasile
Sef Serviciul Relatii Publice si Birou de Informare ? Nicolae Marginean
Sef Serviciu Asistenta tehnica si Relatia cu AM POR ? Mihaela Oroian
Sef Serviciu Juridic ? Alina Muresan
Expert relatii publice - Mirela Groza
Expert juridic ? Andreea Sicoe
In conformitate cu prevederile art. 9 alin. 1 lit. n din Legea nr. 315/2004 ADR Centru elaboreaza propunerile anuale ale bugetelor proprii de venituri si cheltuieli destinate desfasurarii activitatilor prevazute prin prezenta lege si le supune aprobarii Consiliul de Dezvoltare Regionala Centru, alcatuit din presedintii consiliilor judetene si din cate un reprezentant al fiecarei categorii de consilii locale municipale, orasenesti si comunale din fiecare judet al regiunii. Conform Hotararii CDR Centru nr. 16/19.08.2008 componenta CDR Centru este:
- Ion Dumitrel, Presedinte Consiliul Judetean Alba
- Mircea Hava, Primar Municipiul Alba Iulia
- Silviu Ponoran, Primar Oras Zlatna
- Ioan Iancu Popa, Primar Comuna Santimbru
- Aristotel Cancescu, Presedinte Consiliul Judetean Brasov
- George Scripcaru, Primar Municipiul Brasov
- Adrian Vestea, Primar Orasul Rasnov
- Todorica Constantin Serban, Primar Comuna Prejmer
- Tamas Sandor, Presedinte Consiliul Judetean Covasna
- Antal Arpad, Primar Municipiul Santu. Gheorghe
- Lorincz Zsigmond, Primar Oras Covasna
- Maxim Vasile, Primar Comuna Dobarlau
- Csaba Borboly, Presedinte Consiliul Judetean Harghita
- Bunta Levente, Primar Municipiul Odorheiu Secuiesc
- Mik Jozsef, Primar Orasul Borsec
- Andras Zoltan, Primar Comuna Plaiesii de Jos
- Lokodi Edita Emoke, Presedinte Consiliul Judetean Mures
- Florea Dorin, Primar Municipiul Tirgu Mures
- Peter Ferenc, Primar Oras Sovata
- Ioan Vasu, Primar Comuna Raciu
- Martin Bottesch, Presedinte Consiliul Judetean Sibiu
- Kaus Werner Johannis, Primar Municipiul Sibiu
- Teodor Dumitru Banciu, Primar Oras Saliste
- Toader Roman, Primar Comuna Blajel6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular nr. 3)
Fara a afecta posibilitatea operatorilor economici de a depune oferta alternativa conform prevederilor art. 173 din OUG nr. 34/2006 sau de a oferta pe mai multe loturi diferite, candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta cu maxim 30 zile inainte de termenul de depunere a ofertelor.
Pentru persoane juridice straine:
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din care sa rezulte existenta in domeniul de activitate al operatorului economic a codului/denumirii activitatii corespunzator realizarii activitatilor/lucrarilor care fac obiectul cererii de oferta, adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.
Neindeplinirea conditiei referitoare la existenta codului CAEN corespunzator realizarii activitatilor care fac obiectul procedurii duce la excluderea ofertantului de la procedura de atribuire a contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita ca cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu:
pentru LOT 1 ? 42000 lei, pentru LOT 2 ? 22.000 lei, pentru LOT 3 ? 25.000 lei
pentru LOT 4 ? 15000 lei, pentru LOT 5 ? 15000 lei, pentru LOT 6 ? 25.000 lei
Neindeplinirea conditiilor stabilite (cifra de afaceri etc.) mai sus atrage considerarea ofertei ca inacceptabila si excluderea ofertantului de la procedura de atribuire!
Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada prestarii cel putin a unui contract cu obiect similar in ultimii 3 ani inainte de data limita de depunere a ofertelor, si cu o valoare de cel putin:
pentru LOT 1 ? 21.000 lei, pentru LOT 2 ? 11.000 lei, pentru LOT 3 ? 12.000 lei, pentru LOT 4 ? 7.000 lei, pentru LOT 5 ? 7.000 lei, pentru LOT 6 ? 12.000 lei
Se vor prezenta procesele verbale de receptie / recomandarile din partea beneficiarilor.
Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE.
Specificarea disponibilitatii de catre fiecare ofertant a cel putin unei persoane pentru legatura cu Autoritatea Contractanta Aceasta persoana (sau echipa, dupa caz) trebuie sa aiba experienta in productia de materiale / machete de presa.
Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune editorul fiecarei publicatii pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.09.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.10.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.10.2012 13:00
Locul: sediul ADR Centru din Alba Iulia, Str. Decebal nr. 12
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reoprezentantii ofertantilor pe baza imputernicirii stampilata si semnata de reprezentantul legal, insotita de copia cartii de identitate a imputernicitului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007- 2013, proiectul ?Sprijin acordat in perioada 2011 ? 2012 pentru OI din cadrul ADR Centru in informarea si publicitatea la nivel regional privind POR 2007 ? 2013?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC al ADR Centru
Adresa postala: Str. Decebal nr. 12, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510093, Romania, Tel. +40 258818616, Email: [email protected], Fax: +40 258818613, Adresa internet (URL): www.adrcentru.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.09.2012 14:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer