Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii realizare concept grafic, tiparire si multiplicare, pliante, mape efectuate in cadrul proiectului ?Strategia de dezvoltare economica si sociala a judetului Suceava 2010-2020?.


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
11.540 RON

Castigatorul Licitatiei: Euro Print Company S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 109553/06.12.2010
Informatii anunt de participare asociat 96616
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN SUCEAVA
Adresa postala:  str. Stefan cel Mare nr.36, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720026, Romania, Punct(e) de contact:  DANA IROAIE, Tel. 0230-210 148 int.110, Email:  [email protected], Fax:  0230-222 839;0230-520 085, Adresa internet (URL):  www.cjsuceava.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii realizare concept grafic, tiparire si multiplicare, pliante, mape efectuate in cadrul proiectului ?Strategia de dezvoltare economica si sociala a judetului Suceava 2010-2020?.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: La sediul prestatorului si Consiliul Judetean Suceava.
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii realizare concept grafic, tiparire si multiplicare, pliante, mape efectuate in cadrul proiectului ?Strategia de dezvoltare economica si sociala a judetului Suceava 2010-2020?, cod SMIS 12675, finantat in cadrul Programului Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative, Axa prioritara 1, ?Imbunatatiri de structura si proces ale managementului ciclului de politici publice?, Domeniul Major de Interventie 1.1, ?Imbunatatirea procesului de luare a deciziilor la nivel politico-administrativ?, Operatiunea ?Strategii de dezvoltare locala?.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
22140000-3-Pliante (Rev.2)
30199500-5-Bibliorafturi, mape de corespondenta, clasoare si articole similare (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
11, 540RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Documentatia de atribuire nr. 13.754 din 13 octombrie 2010 este atasata anuntului de participare publicat in SEAP.
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 16270 Denumirea: Contract de servicii realizare concept grafic, tiparire si multiplicare, pliante, mape
V.1) Data atribuirii contractului 11/26/2010
V.2) Numarul de oferte primite 5
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
Euro Print Company S.R.L.
Adresa postala:  Str. Unirii Nord, Bl 28B, et. 3, Ap. 14, Localitatea:  Buzau, Cod postal:  120005, Romania, Tel. 0744.99.15.31, Email:  [email protected], Fax:  0338/101.253
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 11540.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programului Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative, Axa prioritara 1, ?Imbunatatiri de structura si proces ale managementului ciclului de politici publice?, Domeniul Major de Interventie 1.1, ?Imbunatatirea procesului de luare a deciziilor la nivel politico-administrativ?, Operatiunea ?Strategii de dezvoltare locala?.
VI.2) Alte informatii
Raspunsurile la clarificari vor fi publicate in SEAP.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Suceava, Sectia comerciala, de contencios administrativ si fiscala
Adresa postala:  Str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720026, Romania, Tel. (+4) 0230 214 948, Fax:  (+4) 0230 214 874
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul investitii si achizitii publice, camera P03 din Consiliul Judetean Suceava
Adresa postala:  Str. Stefan cel Mare nr. 36, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720026, Romania, Tel. (+4) 0230 210 148, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 0230 222 839; (+4) 0230 520 085, Adresa internet (URL):  www.cjsuceava.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
06.12.2010 09:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer