Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii Sistem Informatic pentru emitere, gestiune, monitorizare si control a rovinietei ? SIEGMCR


Anunt de participare numarul 134813/14.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Directia Achizitii cu Finantare Externa, Tel. +40 212643299, In atentia: dlui. Horia Nicolae - Director Achizitii cu Finantare Externa, Email: [email protected], Fax: +40 212643298, Adresa internet (URL): www.cnadnr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNADNR SA - Directia Achizitii cu Finantare Externa - Serviciul Licitatii Coeziune / IFI
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii Coeziune / IFI, Tel. +40 212643299, In atentia: Horia Nicolae, Email: [email protected], Fax: +40 212643298, Adresa internet (URL): www.cnadnr.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CNADNR SA - Directia Achizitii cu Finantare Externa - Serviciul Licitatii Coeziune / IFI
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii Coeziune / IFI, Tel. +40 212643299, In atentia: Horia Nicolae, Email: [email protected], Fax: +40 212643298, Adresa internet (URL): www.cnadnr.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNADNR SA - Directia Achizitii cu Finantare Externa
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Registratura CNADNR SA - Poarta A, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Directia Achizitii cu Finantare Externa, Tel. +40 212643299, In atentia: Horia Nicolae, Email: [email protected], Fax: +40 212643298, Adresa internet (URL): www.cnadnr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii Sistem Informatic pentru emitere, gestiune, monitorizare si control a rovinietei ? SIEGMCR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Romania, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii Sistem Informatic pentru emitere, gestiune, monitorizare si control a rovinietei ? SIEGMCR. Obiectivul general urmarit de CNADNR il reprezinta extinderea Sistemului Informatic de Emitere, Gestiune, Monitorizare si Control a Rovinietei in vederea cresterii incasarilor din vanzarea de roviniete pentru anumite categorii de vehicule cu cel pu?in 25%.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72211000-7 - Servicii de programare de sisteme informatice si software utilitare (Rev.2)
35710000-4-Sisteme de comanda, de control, de comunicatii si computerizate (Rev.2)
48612000-1-Sistem de gestiune a bazelor de date (Rev.2)
72220000-3-Servicii de consultanta privind sistemele informatice si servicii de consultanta tehnica (Rev.2)
72222300-0-Servicii de tehnologie a informatiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de servicii Sistem Informatic pentru emitere, gestiune, monitorizare si control a rovinietei ? SIEGMCR.In anul 2009 Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) a adoptat decizia de a imbunata?i sistemul de distribu?ie, eliberare, gestiune ?i control a achitarii tarifului de utilizare a infrastructurii rutiere prin implementarea unui Sistem informatic pentru emitere, gestiune, monitorizare si control a rovinietei (SIEGMCR).
Sistemul a fost prevazut sa fie realizat in urmatoarele etape:
? Etapa 1 ? realizarea unui nivel minim func?ional al sistemului, prin implementarea componentelor principale pentru sub-sistemul de emitere si gestiune a rovinietei si a componentelor restranse pentru sub-sistemul de monitorizare si control compus din 10 puncte fixe si 14 puncte mobile de control automat.
? Etapa 2 ? extinderea sistemului la nivel na?ional, prin completarea necesarului de puncte de control automat, extinderea infrastructurii hardware si software, implementarea unor noi module func?ionale pentru sistemul informatic si amenajarea si dotarea unui nou data center in vederea asigurarii disponibilitatii sistemului in caz de dezastru.
Prima etapa a fost derulata in perioada 2010 ? 2011, in prezent aceasta fiind finalizata.
Prin acest contract de achizitie, CNADNR intentioneaza sa implementeze cea de-a doua etapa a programului de dezvoltare a sistemului informatic SIEGMCR.
Obiectul procedurii de achizi?ieObiectiv general
Obiectivul general urmarit de CNADNR il reprezinta extinderea Sistemului Informatic de Emitere, Gestiune, Monitorizare si Control a Rovinietei in vederea cresterii incasarilor din vanzarea de roviniete pentru anumite categorii de vehicule cu cel putin 25%.
Obiective specifice
Obiectivele specifice ale proiectului sunt urmatoarele:
? Extinderea capacita?ii de emitere a rovinietelor, prin:
? Cre?terea numarului de kit-uri de emitere de roviniete;
? Adaugarea capacita?ii de plata a rovinietei prin SMS;
? Extinderea capacita?ii de control automat a rovinietei, prin cre?terea numarului de puncte fixe de control cu o banda pe sens, respectiv cu doua benzi pe sens.
? Extinderea capacita?ii de control manual a rovinietelor, prin cre?terea numarului de kit-uri de verificare pentru personalul din teren.
? Extinderea capabilita?ii sistemului informatic existent prin adaugarea de noi module func?ionale care sa permita:
? Implementarea unui sistem de management a infrastructurii;
? Implementarea unui sistem de gestiune integrata a veniturilor ?i de management al resurselor generate de implementarea la nivel na?ional a proiectului;
? Implementarea in aplica?iile informatice care fac parte din SIEGMCR a unor noi func?ionalita?i, conform cerin?elor din acest caiet de sarcini, precum ?i a cerin?elor detaliate care vor fi identificate de catre furnizorul selectat, in etapa de analiza detaliata a proiectului.
? Extinderea capacita?ii sistemului informatic, in concordan?a cu cerin?ele de dezvoltare func?ionala ?i opera?ionala:
? Extinderea datacenter-ului existent (localizat la sediul CESTRIN) cu echipamente hardware suplimentare, in vederea asigurarii arhitecturii prezentate in acest document;
? Achizi?ia licen?elor software necesare pentru operarea sistemului extins in datacenter-ul CESTRIN;
? Achizi?ia serviciilor de instalare, configurare ?i punere in func?iune a echipamentelor ?i a software-ului din datacenter-ul CESTRIN;
? Dotarea completa a unui centru de date nou cu echipamente hardware, comunica?ii ?i licen?e software in vederea asigurarii complete a func?ionalita?ilor;
? Achizi?ia serviciilor aferente implementarii centrului de date nou creat;
? Furnizarea serviciilor de instruire ?i suport in vederea operarii sistemului informatic:
? Instruirea utilizatorilor;
? Achizi?ia serviciilor tehnice de suport tehnic de nivel 2 ?i 3;
? Achizi?ia serviciilor de administrare pentru echipamentele ?i software-ul din data center-ul CESTRIN ?i din noul datacenter creat;
Asigurarea serviciilor de suport de nivel 1 (helpdesk) pentru utilizatorii sistemului;
Valoarea estimata fara TVA: 39, 238, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Autoritatea Contractanta solicita Garantie de participare eliberata in numele ofertantului, care va fi emisa de catre o societate bancara/societate asigurari, in cuantum de 745.530 Lei sau in Euro, in cuantum de 175.920 Euro, calculat la un curs mediu afisat de BNR, aferent perioadei 01.01.2011- 31.12.2011, de 1 Euro = 4, 2379 Lei. II. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. III. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. IV. Garantia de participare trebuie sa prevada explicit daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Se va completa dupa caz Formularul nr.14A/14B Ofertantul declarat castigator va trebui sa puna la dispozitia Autoritatii Contractante o garantie de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea de contract acceptata, fara TVA, emisa de catre o banca / societate de asigurari si completata conform Formularului nr. 24 A/ Formularului nr. 24B din Sectiunea 2 ?Formulare? - Volumul 1 al Documentatiei de Atribuire.Garantia de buna executie se va prezenta Autoritatii Contractante in termen de 15 zile de la semnarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, Venituri proprii CNADNR.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.
Ofertantul va prezenta Formularul nr. 1 din Sectiunea 2 ?Formulare? ? Volumul 1 al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.
Nota 1: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documentele mai sus mentionate pentru fiecare dintre membrii asocierii.
Nota 2: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 1 din Sectiunea 2 ?Formulare? ? Volumul 1 al Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 si Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
Ofertantul va prezenta urmatoarele:
1. Formularul nr. 2 din Sectiunea 2 ?Formulare? ? Volumul 1 al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantulsau legal.2. Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte:
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local ;
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).
B. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.
Nota 1: Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.
Nota 2: Certificatele /documentele edificatoare vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele
Nota 3: Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota 4: Se vor aplica prevederile Ordinul Ministerului Transporturilor si infrastructurii nr. 261/06.04.2011 privind verificarea informatiilor privind insolventa/falimentul operatorilor economici ofertanti din statele membre ale Uniunii Europene prin accesarea adresei de web https: //e-justice.europa.eu, sectiunea registrele de insolventa in statele membre.Nota 5: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.
Nota 6: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 2 din Sectiunea 2 ?Formulare? ? Volumul 1 al Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator cuprinzand numai punctele a), c1), d)ATENTIE!
a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Operatorii economici care prin certificatele/documentele edificatoare depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publicac. Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul (dupa caz, toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine)in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora.Pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului/Tertul sustinator la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, ofertantul are obligatia de a prezenta Formularul B, din Sectiunea 2 Formulare- Volumul 1 al Documentatiei de Atribuire - Declaratia: ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" pentru fiecare membru al asocierii.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie:
? Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire (se va completa Formularul A din Sectiunea 2 Formulare- Volumul 1 al Documentatiei de Atribuire).
? Persoane responsabile cu atribuirea contractului din partea Autoritatii Contractante sunt dna. Director General Daniela Draghia, dl. Director Achizitii cu Finantare Externa Horia Nicolae, dl. Marius Curculescu, Sef Serviciu Licitatii Coeziune/IFI, dna. Nicoleta Margarit, Sef Serviciu Licitatii FEDR/IFI, dna. Anca Bobalca - Sef Serviciu Contractare Fonduri Externe, dl. Andrei Filipescu - Director Directia Legislatie, Contencios si Contracte, dl. Emil Rusoiu - Serviciul CFP si Avizare contracte, dl. Ionut Masala - Director General Adjunct Economic, dl. Marius Pistea - Director Proiecte Autostrazi Fonduri Externe, dna. Daniela Vovec - Director Proiecte DN Fonduri Externe Nerambursabile, dna. Nicoleta Davidescu - Director Directia Investitii, dl. Mircea Epure - Director Proiecte DN Fonduri Externe Rambursabile? Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi, ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are capacitate de exercitare a activitatii profesionaleModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Ofertantul va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate (Obiectul Contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din Certificatul Constatator), in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Nota 1: Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.
Nota 2: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii. In cazul in care obiectul contractului include mai multe tipuri de activitati complementare (executie lucrari si proiectare sau supervizare si proiectare sau categorii specializate de lucrari, sau alte asemenea), iar un membru/membrii participa doar la realizarea anumitor parti din contract, pentru indeplinirea cerintei este suficient ca obiectul de activitate (principal sau secundar) al acestuia/acestora sa fie in concordanta doar cupartea din contract pe care o va/vor realiza.
Nota 3: Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.ATENTIE!
a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.
b. Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1Ofertantul trebuie sa demonstreze, printr-o declaratie bancara, in original, ca dispune de resurse reale, negrevate de datorii sau are acces la lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare in valoare de minim 4.359.000 lei, sau echivalent, pentru o perioada de 1 luna, suma suficienta pentru a acoperi cheltuielile cu executia contractului.
Cerinta nr. 2 Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie in valoare de minim 75.000.000 Lei; Nota: Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv(2009?1Euro=4, 237Lei, 2010- 1Euro=4.209lei, 2011?1 Euro=4, 2379Lei).Pt alte monede se transforma mai intai in Euro, utilizand cursurile medii pt anii respectivi, publicate pe site http: //ec.europa.eu/budget/inforeuro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitatea tehnica - Cerinta nr. 1 Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a furnizat in ultimii 3 ani*) produse aferente domeniului tehnologiei informatiei si comunicatiilor /calculatoarelor in valoare de minim 15.000.000 lei fara TVA;
Nota 1: Pentru transf in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv,
(2008-1Euro=3, 682 Lei;2009?1Euro=4, 237Lei, 2010-1Euro=4, 209 lei, 2011?
1Euro=4, 2379 Lei).Pt proiectele/contractele finalizate in 2012, cursul mediu
anual se va calcula ca medie aritmetica a lunilor pentru care BNR a publicat
pe site-ul www.bnr.ro un curs mediu lunar. Pt alte monede se transforma
mai intai in Euro, utilizandu-se cursurile medii pt anii respectivi, publicate pe
site-ul http: //ec.europa.eu/ budget/ inforeuro
Capacitatea tehnica - Cerinta 2 Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a prestat (a dus la bun sfarsit) in ultimii 3 ani cel putin 1 proiect/contract servicii in domeniul tehnologiei informatiilor si comunicatiilor/calculatoarelor in care participarea ofertantului la acesta sa fi fost in valoare de min. 6.000.000 Lei fara TVA; SAU Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a prestat in ultimii 3 ani cel mult 3 contracte/proiecte de servicii in domeniul tehnologiei informatiilor si comunicatiilor/calculatoarelor in care participarea ofert la acestea sa fi fost in valoare cumulata de min. 14.000.000Lei fara TVA;Nota1: Pt transf in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv, (2009?1Euro=4, 237Lei, 2010-1Euro=4, 209lei, 2011?1Euro=4, 2379Lei).Pt proiectele finalizate in 2012, cursul ca medie a curs. lunare publicate pe site-ul www.bnr.ro.Pt alte monede se transforma mai intai in Euro, utilizand cursurile medii pt anii respectivi, publicate pe site http: //ec.europa.eu/budget/info
Capacitatea profesionala - Cerinta nr. 1 Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de expert cheie : I. Manager de Proiect: Studii: -diploma de absolvire a studiilor universitare de lunga durata in domeniul tehnologiei informatiilor/ Comunicatiilor/ calculatoarelor/ cibernetica/ electronica/ electrotehnica/ mecatronica/ inteligenta artificala/ automatica -diploma de absolvent de studii postuniversitare in manag contract /proiect sau diploma/certificate de absolvent de cursuri de pregatire profesionala in manag de contract/proiect -cunostinte bune de limba romana si/sau engleza*Experienta generala: min 5 ani in domeniul tehnologiei informatiilor/comunicatiilor/calculatoarelor
Experienta specifica: min 3 ani in manag de contract/proiect in domeniul tehnologiei informatiilor si comunicatiilor/calculatoarelor pe pozitia de Coordonator de Proiect/Manager de Proiect/Team Leader /Director Proiect/Manager Proiect sau Adjunct Director Proiect/Adjunct Manager sau Sef Proiect
Capacitatea profesionala - Cerinta nr. 2 Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de expert cheie: II. Consultantul de securitate Studii: -diploma de absolvire a studiilor universitare de lunga durata in domeniul tehnologiei informatiilor/Comunicatiilor/ calculatoarelor/ cibernetica/ electronica/ electrotehnica/ mecatronica/ inteligenta artificala/ automatica/ tehnic -Certificare in manag serviciilor IT recunoscuta la nivel international -Certificare in domeniul manag securitatii recunoscuta la nivel international -certificare recunoscuta international in domeniul controlului riscului si al sistemelor de informatii eliberata de organisme internationale precum ISACA sau echivalent -cunostinte bune de limba romana si/sau engleza* Experienta generala: minim 5 ani experienta in domeniul tehnologiei informatiilor si comunicatiilor/calculatoarelor Experienta specifica: minim 3 ani experienta profesionala specifica pe pozitia de consultant securitate
Capacitatea profesionala - Cerinta nr. 3 Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de expert cheie III. Team Leader Implementare Studii: a. diploma de absolvire a studiilor universitare de lunga durata in domeniul tehnologiei informatiilor/ Comunicatiilor /calculatoarelor /cibernetica /electronica /electrotehnica/ mecatronica / inteligenta artificala/ automatica/ tehnic Capacitatea profesionala - Cerinta nr. 1 - continuare b. diploma de absolvent de studii postuniversitare in management de contract sau in management de proiect sau diploma sau certificate de absolvent de cursuri de pregatire profesionala in manag de contract /proiect c. Certificare in domeniul platformelor de management a resurselor d. cunostinte bune de limba romana si/sau engleza* Experienta generala: minim 4 ani in domeniul tehnologiei informatiilor si comunicatiilor/calculatoarelor Experienta specifica: minim 2 ani experienta pe pozitia de team leader implementare
Capacitatea profesionala - Cerinta nr. 4 Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de expert cheie IV. Analist de business: Studii: a. diploma de absolvire a studiilor universitare de lunga durata in domeniul tehnologiei informatiilor/ Comunicatiilor /calculatoarelor /cibernetica /electronica /electrotehnica/ mecatronica / inteligenta artificala/ automatica b. diploma sau certificat de absolvire a unui program de instruire in domeniul analizei cerintelor pentru implementarea solutiilor informatice c. cunostinte bune de limba romana si/sau engleza* Experienta profesionala generala: minim 4 (patru) ani experienta profesionala in domeniul tehnologiei informatiilor si comunicatiilor/calculatoarelor Experienta profesionala specifica: minim 2 (doi) ani experienta profesionala in implementarea/dezvoltarea de aplicatii software sau aplicatii in domeniul platformelor de management a resurselor
Capacitatea profesionala - Cerinta nr. 5 Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de expert cheie V. Specialist management infrastructura si servicii IT Studii: a. diploma de absolvire a studiilor universitare de lunga durata in domeniul Tehnologiei informatiilor/ Comunicatiilor /calculatoarelor /cibernetica/electronica/electrotehnica/ mecatronica/ inteligenta artificala/ automatica/ tehnic b. Certificare in managementul serviciilor IT recunoscuta la nivel international c cunostinte bune de limba romana si/sau engleza* Experienta profesionala generala: minim 5 (cinci) ani experienta profesionala in domeniul tehnologiei informatiilor si comunicatiilor Experienta profesionala specifica: minim 3 (trei) ani experienta profesionala specifica pe pozitia de Specialist management infrastructura si servicii IT
Capacitatea profesionala - Cerinta nr. 6 Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de expert cheie VI. Consultant Expert Managementul Calitatii Aplicatiilor si Instructor Testare Software Studii: a. diploma de absolvire a studiilor universitare de lunga durata in domeniul Tehnologiei informatiilor/ Comunicatiilor /calculatoarelor /cibernetica/ electronica/electrotehnica/ mecatronica/ inteligenta artificala/ automatica b. Certificare tehnica emisa de ISEB / ISTQB pentru testare software c cunostinte bune de limba romana si/sau engleza* Experienta profesionala generala: minim 5 (cinci) ani experienta profesionala in domeniul tehnologiei informatiilor si comunicatiilor Experienta profesionala specifica: minim 3 (trei) ani experienta profesionala specifica in domeniul testarii functionale si de performanta pentru aplicatii software
INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTII In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. ATENTIE! a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti.
INFORMATII PRIVIND ASOCIEREA Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.
STANDARDE PRIVIND ASIGURAREA CALITATIIOfertantul va demonstra ca respecta standardele de asigurare a calitatii, respectiv detine certificare ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunerea tehnica
50%
Descriere: Propunerea tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.05.2012 12:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.05.2012 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.05.2012 14:00
Locul: CNADNR, Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor in baza unei imputerniciri in acest sens insotita de o copie a actului de identitate, observatori UCVAP, alte persoane imputernicite din partea Autoritatii Contractante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Valoarea totala estimata a contractului este de 39.238.500 lei fara TVA din care 21.922.626, 85 lei fara TVA reprezinta valoarea serviciilor ce urmeaza a fi prestate si 17.315.873, 15 lei fara TVA reprezinta valoarea produselor ce urmeaza a fi furnizate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii Contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Achizitii cu Finantare Externa - Serviciul Licitatii Coeziune / IFI
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 212643299, Email: [email protected], Fax: +40 212643298, Adresa internet (URL): www.cnadnr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.04.2012 12:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer