Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE SERVICII SPECIALIZATE DE CURATENIE ZILNICA SI CURATENIE SI IGIENIZARE GENERALA IN MIJLOACELE DE TRANSPORT


Anunt de participare (utilitati) numarul 144687/02.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Transport Public Iasi
Adresa postala: str.Silvestru nr.5, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700012, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Ababei, Tel. +40 372368629, Email: [email protected], Fax: +40 232213913, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
CONTRACT DE SERVICII SPECIALIZATE DE CURATENIE ZILNICA SI CURATENIE SI IGIENIZARE GENERALA IN MIJLOACELE DE TRANSPORT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: In depoul din str. Silvestru nr, 5, str. Tabacului nr.32 , str. Splai Bahlui nr. 32 Iasi si la capete de linii.
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie achizitia de ?Servicii de curatenie zilnica si servicii de curatenie siigienizare generala? a mijloacelor de transport public.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90900000-6 - Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- servici de curatenie zilnica lunara :80 vagoane tramvai, 85 autobuzesi 15 microbuze;
- servicii de curatenie si igienizare generala: 40 vagoane tramvai/luna, 20 autobuze/luna si 5 microbuze/luna.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 281, 120RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Este de 6000 lei si se constituie: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se depune in original la sediul autoritatii contractante, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Perioada de valabilitate trebuie sa fie de min. 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor .Garantia de participare se poate constitui si in valuta , echivalenta se face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: - a unui ordin de plata in contul autoritatii contractante RO05BTRLRONCRT0204623201, deschis la Banca Transilvania, a unei file cec, a unei sume in numerar, la casieria autoritatii contractante.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia de participarepoate fi retinuta in cazul in care: - ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;
-oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;
- in cazul in care pe parcursul procedurii ofertantul a depus o contestatie la CNSC si aceasta i-a fost respinsa, sau daca ulterior renunta la contestatie, din garantia de participare se va retine, conform art. 278^1, alin. (1) din OUG 34/2006 actualizata, suma de 5.061, 119 lei.Garantia de participare la licitatie a ofertantilor, se restituie in conditiile art. 88 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. 5%din pretul contractului, fara TVA. Sepoate constitui : printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreria Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului. Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie in termen de 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
resurse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1. Declaratii privind eligibilitatea - se completeaza formularul 1 din Sectiunea III - formulareCerinta nr. 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- se completeaza formularul 2 din Sectiunea III - formulareCerinta nr. 3. Certificat privind calitatea de participant la procedura? se completeaza formularul 3 din Sectiunea III ? formulareCerinta nr. 4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010 ? se completeaza formularul 4 din Sectiunea III ? formulareCerinta nr. 5. Declaratie privind evitarea conflictului de interese
Formularul va fi completat si semnat de catre reprezentantul imputernicit al operatorului economic, asa cum este desemnat in Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Maricel Gherca ? Director General, Rodica Stoicescu ? Director Economic Cristian Stoica ? Director Tehnic si presedintele comisiei de evaluare. Membri in comisia de evaluare: Paun Ariadna, Mihai Adrian, Ababei Daniela, Petrovici Gina.
- se completeazaformularul 4.1-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, din Sectiunea III ? formulare Cerinta nr. 1. Certificat Constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului , din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului respecte conditiile referitoare la obiectul contractului prevazut la art. II. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Persoane juridice / fizice straine : Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
-prezentare certificat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Bilanturi contabile prescurtate pentru anii 2010, 2011, 2012)- inregistrate ANAF
Modalitatea de indeplinire
Original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul.
Cerinta nr. 2: Fisa de INFORMATII GENERALE-Se solicita ca cifra medie de afaceri in domeniu aferent contractului in ultimii 3 ani sa fie de minim 2.562.240 lei (2010, 2011, 2012).
Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.
Modalitatea de indeplinire
- se completeaza formularul 5 din Sectiunea III ? formulare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 -Utilaje, echipamente tehnice
Declaratie privind utilajele, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestari servicii.
Prestatorul are obligatia de a asiguraun numar suficient de utilaje, echipamentele tehnice, pentru prestarea in bune conditii a serviciilor, astfel incat calitatea acestora sa fie in conformitate cu standardele de calitate in vigoare.
In cazul in care operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere, etc, acesta poate prezenta si un angajament. Ofertantul va face dovada cava asigura echipamente tehnice conforme pentru desfasurarea celor doua activitati.
Modalitatea de indeplinire
-Se completeaza formularul 8 din Sectiunea III- formulare.
Cerinta nr.2-Personalul
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.Ofertantul va face dovada ca va asigura personal suficient numeric, minim calificatpentru desfasurarea activitatilor solicitate pentru indeplinirea contractului de servicii.
Modalitatea de indeplinire
-Se completeaza formularul 7 din Sectiunea III- formulare.
Cerinta nr.3-Lista principalelor prestari de servicii
Lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prezentarea cel putin a unui document/proces-verbal de receptie prin care sa se confirmeprestarea de servicii similare a caror valoare sa fie cel putin egala cu suma de 1.281.120 lei ( valoarea poate fi realizata prin insumarea valorilor mai multor contracte).
Modalitatea de indeplinire
- Se completeaza formularul 6 din Sectiunea III-formulare .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
7042
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.08.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.08.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.08.2013 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante din str.Silvestru nr.5 , localitatea Iasi.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care in urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire, comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, se va depune un nou document (reofertare), ca urmare a solicitarii de clarificari de catre autoritatea contractanta, numai daca acele oferte au pretul cel mai scazut si nu se poate adjudeca oferta castigatoare.Termen de plata: 60 de zile de la avizarea la plata a facturii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art.2562 din OUG nr.34/2006, contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe careacesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al RATP Iasi
Adresa postala: str. Silvestru nr.5, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700012, Romania, Tel. +40 332409861, Email: [email protected], Fax: +40 232213913
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.07.2013 09:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer