Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii tipografice si servicii conexe


Anunt de participare numarul 114785/01.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Editura Academiei Romane
Adresa postala:  Calea 13 Septembrie, nr. 13, sect. 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050711, Romania, Punct(e) de contact:  Etaj 1, camera 1223, Tel. 021 318 81 46, In atentia:  Liliana Ionescu, Email:  [email protected], Fax:  0213182444, Adresa internet (URL):  Email: [email protected]; [email protected], Adresa profilului cumparatorului:  www.ear.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii tipografice si servicii conexe
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: Editura Academiei Romane, Calea 13 Septembrie, nr. 13, sector 5, Bucuresti, Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii tipografice si servicii conexe (inclusiv pregatirea formelor de tipar, tiparirea pe suportul fizic indicat in caietul de sarcini si asigurat de ofertantul-prestator si livrarea), servicii de legare si de finisare si servicii de ambalare, conform documentatiei de atribuire.Emiterea notelor de comanda este conditionata de acordarea vizei ?bun de tipar? pentru fiecare titlu in parte. Data furnizarii de catre achizitor a manuscrisului final al fiecarui titlu reprezinta data emiterii notei de comanda, ce constituie anexa la contract.Plata serviciilor prestate se va face dupa livrarea exemplarelor tiparite la sediul Editurii Academiei Romane, in termen de cel mult 60 de zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie cantitativa si calitativa.Eventualele deficiente cantitative sau calitative consemnate de reprezentantii autoritatii contractante in procesul-verbal de receptie vor fi remediate integral in cel mai scurt timp de ofertantul declarat castigator, in maxim 24 de ore, fara costuri suplimentare pentru autoritatea contractanta.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
79921000-6-Servicii de ambalare (Rev.2)
79971000-1-Servicii de legare si de finisare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Servicii tipografice si servicii conexe (cod CPV: 79800000-2), precum si servicii adiacente, de legare, finisare si ambalare (coduri CPV: 79971000-1 si 79921000-6) pentru publicatii de format 16/70x100, brosate, pe domenii tematice diferite, in limba romana si in limbi straine, nominalizate prin note de comanda, conform documentatiei de atribuire;2. Servicii tipografice si servicii conexe (cod CPV: 79800000-2), precum si servicii adiacente, de legare, finisare si ambalare (coduri CPV: 79971000-1 si 79921000-6) pentru publicatii de format 16/70x100, legate 1/1 plastifiat, pe domenii tematice diferite, in limba romana si in limbi straine, nominalizate prin note de comanda, conform documentatiei de atribuire;3. Servicii tipografice si servicii conexe (cod CPV: 79800000-2), precum si servicii adiacente, de legare, finisare si ambalare (coduri CPV: 79971000-1 si 79921000-6) pentru publicatii de format 8/61x86, legate 1/1 balacron poleit folio, pe domenii tematice diferite, in limba romana si in limbi straine, nominalizate prin note de comanda, conform documentatiei de atribuire;4. Servicii tipografice si servicii conexe (cod CPV: 79800000-2), precum si servicii adiacente, de legare, finisare si ambalare (coduri CPV: 79971000-1 si 79921000-6) pentru publicatii de format 8/61x86, legate 1/1 plastifiat, hartie cretata, tipar 4 + 4 culori, pe domenii tematice diferite, in limba romana si in limbi straine, nominalizate prin note de comanda, conform documentatiei de atribuire;5. Servicii tipografice si servicii conexe (cod CPV: 79800000-2), precum si servicii adiacente, de legare, finisare si ambalare (coduri CPV: 79971000-1 si 79921000-6) pentru publicatii de format 8/61x86, legate 1/1 plastifiat, cusut cu ata, pe domenii tematice diferite, in limba romana si in limbi straine, nominalizate prin note de comanda, conform documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: intre 80, 000 si 130, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 12.04.2011 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 6500 lei. Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri publice (venituri bugetare si venituri proprii).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In nume propriu sau asociati (asociere fara personalitate juridica, probata prin inscris sub semnatura privata).
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, care sa cuprinda toate datele referitoare la ofertant, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data anuntata pentru depunerea ofertelor ? in original;b) Actele constitutive si statutul ofertantului, cu completarile si modificarile ulterioare, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor ce constituie obiect al licitatiei ? in copie legalizata;c) Certificatul de inregistrare al ofertantului eliberat de Oficiul Registrului Comertului ? in copie legalizata;d) Certificat judiciar si fiscal (in original sau copie legalizata) sau Certificat de atestare fiscala pentru plata fondului de somaj a asigurarilor sociale si a asigurarilor de sanatate (in original sau copie legalizata) si Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale (in original sau copie legalizata).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Bilantul contabil si contul de profit si pierdere la 30.06.2010, vizat si inregistrat la organele competente, balanta de verificare la 31.12.2010 si 28.02.2011, rapoarteale administratorilor;b) Dovada deschiderii unui cont bancar la Trezorerie.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, alte date relevante privind serviciile prestate ce formeaza obiect al achizitiei publice. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de clientul beneficiar. In cazul in care, din motive obiective, ofertantul nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea clientilor, demonstrarea prestarii serviciilor se realizeaza printr-o declaratie pe proprie raspundere a ofertantului;b) Lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a serviciilor ce formeaza obiect al achizitiei publice, confirmate printr-o declaratie pe proprie raspundere a ofertantului;c) Lista privind personalul angajat al ofertantului, cu indicarea calificarilor profesionale ale personalului responsabil pentru prestarea serviciilor ce formeaza obiect al achizitiei publice, confirmate printr-o declaratie pe proprie raspundere a ofertantului;d) Recomandari din partea clientilor-beneficiari (minim 1 - maxim 3);e) Certificate sau alte documente emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca ofertantul respecta standardele de asigurare a calitatii serviciilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.03.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.03.2011 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
35zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.03.2011 12:00
Locul: Editura Academiei Romane, Calea 13 Septembrie, nr. 13, etaj 1, camera 1204, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertanti - persoane imputernicite, personalul Editurii Academiei Romane, invitati din cadrul Academiei Romane.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Din motive tehnice, atasarea documentatiei nu este posibila, avand in vedere dimensiunile documentului. Conform art. 40 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, documentatia de atribuire se va pune la dispozitia oricarui operator economic care a inaintat o solicitare in acest sens, pe suport de hartie sau pe suport magnetic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta a actului considerat nelegal, conform art. 256 indice 2 din O.U.G. nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Editurii Academiei Romane
Adresa postala:  Calea 13 Septembrie, nr. 13, sector 5, etaj 1, camera 1223 , Localitatea: Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050711, Romania, Tel. 021 3188146, Email:  [email protected], Fax:  021 3182444, Adresa internet (URL):  www.ear.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.01.2011 13:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer