Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii tipografice si servicii conexe


Anunt de participare numarul 74210/27.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Editura Academiei Romane
Adresa postala: Calea 13 Septembrie, nr. 13, sect. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050711, Romania, Punct(e) de contact: Liliana Ionescu, Tel.021318 81 46, Email: [email protected], Fax: 0213182444
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religieAltele: institutie publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii tipografice si servicii conexe
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: Editura Academiei Romane, Calea 13 Septembrie, nr. 13, sect. 5, Bucuresti, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii tipografice si servicii conexe, inclusiv pregatirea formelor de tipar, tiparirea pe suportul fizic indicat in caietul de sarcini si asigurat de ofertantul-prestator si livrarea, servicii de legare si de finisare si servicii de ambalare, conform documentatiei de atribuire.Emiterea notelor de comanda este conditionata de acordarea vizei bun de tipar pentru fiecare titlu in parte.
Plata serviciilor prestate se va face dupa livrarea exemplarelor tiparite la sediul autoritatii contractante, in termen de cel mult 60 de zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie cantitativa si calitativa.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
79921000-6-Servicii de ambalare (Rev.2)
79971000-1-Servicii de legare si de finisare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii tipografice si servicii conexe, inclusiv pregatirea formelor de tipar, tiparirea pe suportul fizic indicat in caietul de sarcini si asigurat de prestator, legarea, finisarea, ambalarea, livrarea si predarea conf. documentatiei de atribuire, pentru cartile si publicatiile periodice nominalizate prin note de comanda.
Valoarea estimata fara TVA: intre 125, 000 si 150, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.06.2009 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 8000 lei; Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri publice (venituri bugetare si venituri proprii)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In nume propriu sau Asociati
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, complet, care sa cuprinda toate datele referitoare la ofertant, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.
b. Copie legalizata dupa statutul ofertantului, din care sa rezulte ca are in obiectul de activitate servicii de genul celor pentru care se organizeaza licitatia.
c. Copie legalizata dupa Certificatul de Inregistrare eliberat de Registrul Comertului.
d. Certificat judiciar si fiscal sau Certifical de atestare fiscala pentru plata fondului de somaj, a asigurarilor sociale si a asigurarilor de sanatate si Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Bilantul contabil si contul de profit si pierdere la 31.12.2008, vizat si inregistrat la organele competente, balanta de verificare la 31 martie 2009 si, dupa caz, rapoarte anuale ale administratorilor;b. Dovada deschiderii unui cont bancar la Trezorerie.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani;
b. Lista privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune ofertantul;
c. Lista privind personalul angajat, cu calificarile profesionale;
d. recomandari din partea clientilor beneficiari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.05.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.05.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.05.2009 12:00
Locul: Editura Academiei Romane, Calea 13 Septembrie, nr. 13, sect. 5, etaj 1, camera 1204, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertanti - persoane imputernicite, personal din cadrul Editurii Academiei Romane, invitati din Academia Romana.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Din motive tehnice atasarea documentatiei nu este posibila avand in vedere dimensiunile documentului - conf. art 40 alin (2) din OUG 34/2006, modificata prin OUG nr. 19/2009.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sect. 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Academia Romana
Adresa postala: Calea Victoriei, nr. 125, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010071, Romania, Tel.021 2128640, Adresa internet (URL): www.acad.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta a actului considerat nelegal, cf. art. 256 indice 2 din OUG 34/2006, modificata prin OUG nr. 19/2009.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Editurii Academiei Romane
Adresa postala: Calea 13 Septembrie, nr. 13, sect. 5, etaj 1, camera 1223, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050711, Romania, Tel.021 3188146, Email: [email protected], Fax: 021 3182444
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.03.2009 15:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer