Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii tipografice si servicii conexe pe 2012


Anunt de participare numarul 134892/21.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Editura Academiei Romane
Adresa postala: Calea 13 Septembrie, nr. 13, sect. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050711, Romania, Punct(e) de contact: Liliana Ionescu, Tel. +40 213188146, Email: [email protected], Fax: +40 213182444, Adresa internet (URL): www.ear.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii tipografice si servicii conexe pe 2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: Editura Academiei Romane, Calea 13 Septembrie, nr. 13, sector 5, Bucuresti, Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii tipografice si servicii conexe (inclusiv pregatirea formelor de tipar, tiparirea pe suportul fizic indicat in caietul de sarcini si asigurat de ofertantul-prestator si livrarea), servicii de legare si de finisare si servicii de ambalare, conform documentatiei de atribuire.Emiterea notelor de comanda este conditionata de acordarea vizei ?bun de tipar? pentru fiecare titlu in parte. Data furnizarii de catre achizitor a manuscrisului final al fiecarui titlu reprezinta data emiterii notei de comanda, ce constituie anexa la contract.Plata serviciilor prestate se va face dupa livrarea exemplarelor tiparite la sediul Editurii Academiei Romane, in termen de cel mult 60 de zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie cantitativa si calitativa.Eventualele deficiente cantitative sau calitative consemnate de reprezentantii autoritatii contractante in procesul-verbal de receptie vor fi remediate integral in cel mai scurt timp de ofertantul declarat castigator, in maxim 24 de ore, fara costuri suplimentare pentru autoritatea contractanta.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
79921000-6-Servicii de ambalare (Rev.2)
79971000-1-Servicii de legare si de finisare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii tipografice si servicii conexe ? inclusiv pregatirea formelor de tipar, tiparirea pe suportul fizic indicat in caietul de sarcini si asigurat de ofertantul-prestator si livrarea ?, servicii de legare si de finisare si servicii de ambalare pentru publicatiile nominalizate prin notele de comanda.
Valoarea estimata fara TVA: intre 348, 000 si 565, 500RON
II.2.2) Optiuni
Da
A.C.isi propune sa achiz.noi serv.similare aferente contr.initial, conf.art.122 lit.j)din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
6690 lei pentru toate pachetele.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei. Garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Prestatorul are obligatia de a deschide un cont la dispoziria achizitorului, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Cuantumul garantie de buna executie este de 5% din valaore contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri publice (venituri bugetare si venituri proprii).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat de cazier judiciar si certificat de cazier fiscal al ofertantului sau Certificat de atestare fiscala ? datorii la bugetul consolidat general si Certificat de taxe si impozite locale ? datorii la bugetele locale din care sa reiasa situatia datoriilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor - in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul;Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii rezulatului. 2.Declaratie privind neincadrarea in situariile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 si evitarea conflictului de interese, persoane care aproba/semneaza documentele emise in legatura sau pentru procedura de atribuire si/sau detin functii de decizie in cadrul EDITURII ACADEMIEI ROMANE: Dumitru (Radu) Popescu, Popa Mihai, Popescu Elena, Povara Iolanda, Ionescu Liliana, Prica Ion, Argesanu Doina, Stan Mariana, Ciutacu Alexandra, (F. 5) ;3. Declaratie privind neincadrarea in situariile prevazute la art. 181 OUG nr. 34/2006. ;, (F. 6) ;4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (F. 7)..
5.Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP 314/2010 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comerrului, din care sa rezulte informariile de identificare, situaria ofertantului si capacitatea de exercitare a activitarii profesionale (serviciile ofertate trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din obiectul de activitate prevazut in certificatul constatator emis de ONRC) - in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul;
Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii rezulatului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat la organele competente, (in copie conf.cu orig) insotit, dupa caz, de raport de audit/raport al cenzorilor;
2. Informatii generale (Formularul 3) - in original
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl.privind lista principalelor publicatii tiparite, legate si finisate in ultimii 3 ani (F. 9), insotita de minim o mostra corespunzatoare pentru fiecare pachet ofertat, pentru verificarea concordantei cu serviciile prestate pe parcursul derularii contractului.2. Decl. privind serv. similare prestate in ultimii 3 ani (F10), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, alte date relevante privind serv.prestate ce formeaza obiect al achizitiei publice, insotita de minim o recomandare (F.13);3.Decl.referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitarii (F.11);
4. Decl. privind personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obrinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitarii (F.12+lisat personal+CV
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.06.2012 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.06.2012 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
7luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.06.2012 10:30
Locul: Calea 13 Septembrie nr. 13, Sector 5, Bucuresti, Etajul 1, camera 1.204
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertanti - persoane imputernicite, personalul Editurii Academiei Romane, invitati din cadrul Academiei Romane.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Departajarea ofertelor cu pret egal se va face in functie de termenul de prestare a serviciilor ofertate(cel mai mic numar de zile lucratoare de la data furnizarii notei de comanda).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute de art. 256 indice 2 din OUG nr. 34/2006.Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute de art. 256 indice 2 din OUG nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
EDITURA ACADEMIEI ROMANE - Serviciul contabilitate
Adresa postala: Calea 13 Septembrie nr. 13, etj.1, camera 1.211, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050711, Romania, Tel. +40 213182446, Email: [email protected], Fax: +40 0213182444, Adresa internet (URL): www.ear.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.04.2012 11:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer