Licitatie Publica - Contract de servicii transport aerian de pasageri pe baza de grafic
Anunt de participare numarul 98220/20.04.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02574
Adresa postala: BUCURESTI, STR. DR. TABEREI, NR, 9-11, SECTOR 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061416, Romania, Punct(e) de contact: FLORIN RADUSLAV, Tel.0213195858, INT. 3163, Email: [email protected], Fax: 0213101565, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii transport aerian de pasageri pe baza de grafic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian de calatori si de marfuri, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 2, 391, 647EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 2010-valoare estimata maxima 974154, 00 euro; 2011-valoare estimata maxima 968962, 00 euro; 2012-valoare estimata maxima 448531, 00 euro
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii transport aerian de pasageri pe baza de grafic dus-intors, cu avion cursa comerciala, intre Bucuresti si 97 destinatii externe.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60410000-5 - Servicii de transport aerian pe baza de grafic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimativ maxim 6090(minim 677) deplasari dus-intors cu avion cursa comerciala intre Bucuresti si 97 destinatii externe.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 391, 647EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.07.2010 pana la 29.06.2012
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1.Garantie de participare: 23086 euro sau partial coresp. loturilor ofertate, valab. 60 zile de la data depunerii ofertelor.2. Garantie de buna executie: 10 % din valoarea contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din bugetul de stat, iar plata se face cu ordin de plata emis de persoana achizitoare prin Trezoreria Statului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea sa fie legalizata inainte de incheierea acordului cadru.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea.
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.u.G. 34/2006.3. Declaratie privind informatiile generale.
4. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.
5. Certificat de cazier fiscal.
6. Certificatul constatator.
7. Certificatul de inregistrare.
8. Certificat acreditare I.A.T.A.
9. Certificat membru asociatie nationala de turism.
10.Licenta de turism.
11.Certificat SR-EN-ISO-9001:2001.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani. 2. Bilanturile contabile 2007, 2008 si 2009.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Minim 627696, 00 euro(sau echivalent lei) sau partial corespunzator lotului(loturilor) ofertat(e), conform documentatiei de atribuire.2.Sa fie vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Prestari de servicii din ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Minim 313848, 00 euro(sau echivalent lei) sau partial corespunzator lotului(loturilor) ofertat(e), conform documentatiei de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S44-064968 din 04.03.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.06.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.06.2010 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.06.2010 09:00
Locul: Sediul U.M. 02574 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant al ofertantului are dreptul de a participa la sedinta de deschidere, daca prezinta, in acest sens, o imputernicire scrisa semnata de persoanele competente.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti - Sectia contencios-administrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Romania, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/319.51.80; 021/319.51.81, Fax: 021319.51.76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al U.M. 02574 Bucuresti
Adresa postala: Drumul taberei nr. 9-11, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061416, Romania, Tel.0213195858 int. 2508, Fax: 021 3101565
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.04.2010 16:11