Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de servicii veterinare.


Anunt de participare numarul 140699/23.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR VASLUI
Adresa postala: STR. TRESTIANA, NR.2, Localitatea: Barlad, Cod postal: 731030, Romania, Punct(e) de contact: DSVSA Vaslui, Tel. +40 235421121, In atentia: Ec., Negru Valentin, Email: [email protected], Fax: +40 235421278, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de servicii veterinare.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: DSVSA Vaslui, str. Trestiana, nr.2
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de supraveghere, prevenire, control si eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la animale la om, protectia animalelor si protectia mediului, identificarea, inregistrarea si miscarea animalelor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
85200000-1 - Servicii veterinare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 - CSVA Poienesti
Lot 2 - CSVA Puiesti
Lot 3 - CSVA Valeni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 229, 132RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 2% din valoarea estimata a lotului pt. care se depune oferta, va avea terman de valabilitate cel putin egal cu termenul de valabilitate al ofertei, si va fi retinuta contestatorului caruia ia fost respinsa contestatia ca fiind nefondata de catre CNSCconform art.278^1 din OUG 34/2006. Garantia de participare se poate constitui prin Ordin de plata in contul Directiei Sanitar-Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor Vaslui deschis la Trezoreria Vaslui, cod IBAN RO23TREZ6575005XXX000864 sau printr-un instrument degarantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform HG 925/2006, art 86, valabil pe toatadurata de valabilitate a ofertei, sau depunere numerar la caseria unitatii. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de achizitie este de 10% din pretul contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse bugetare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea. (Atat ca P.F/ P.J. )-Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu formularul A- incadrarea in situatia
prevazuta la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica Formular 12A-semnat si stampilat si inregistrat In cazul unei oferte comune documentele solicitate se vor depune de toti ofertantii
asociatii.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 (Atat ca P.F/P.J. )
-Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 in conformitate OUG nr.34/2006 Formular 12 B- semnat si stampilat si inregistrat Certificate de atestare fiscala
(datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara in care se depun ofertele, in
conformitate cu art.9 din Ordinul 509/2011 al ANRMAP. (copie lizibila certificata?conform cu originalul? semnata si stampilata) Certificate de
atestare fiscala (datorii la bugetul local) din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara in care se depun ofertele, in
conformitate cu art.9 din Ordinul 509/2011 al ANRMAP (copie lizibila certificata?conform cu originalul? semnata si stampilata)- Cazier fiscal( Atat ca P.F. autorizata cat si ca P.J. ), document semnat, stampilat si inregistrat valabil la data depunerii ofertelor (copie lizibila
certificata?conform cu originalul? semnata si stampilata)-Cazier judiciar ( Atat ca P.F. autorizata cat si ca P.J. ), document semnat, stampilat
si inregistrat valabil la data depunerii ofertelor (copie lizibila certificata?conform cu originalul? semnata si stampilata) Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat general si bugetul local ? formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in
care candidatul /ofertantul este rezident In cazul unei oferte comune documentele solicitate se vor depune de toti ofertantii asociatii.
Certificat de participare la licitatie (Atat ca P.F/ P.J. ) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69(1) (evitarea
conflictului de interese) (Atat ca P.F/ P.J. )Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii publice sunt: dir.ex.si sef laborator Dr.Nita Costel, dir. ex. adj.Dr.Ponea Mihai, sef
serviciu ec.si adm. Ec. Homoceanu Costica, consilier juridic Dumitrascu Vasile, comp. achiz. Negru Valentin, sef SBAMB -Dr. Tataru AugustinDeclaratia privind calitatea de participare la procedura Certificat constatator ORC (ptr. P.J)
valabile la data deschideriioriginal sau copie lizibila conformata cu originalul si semnata de reprezentantul legal al societatii) Certificat de
inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (pentru P.J)valabile la data deschideriioriginal sau copie lizibila conformata cu originalul si
semnata de reprezentantul legal al societatii) Certificatul de inregistrare in registrul unic al cabinetelor medical-veterinare ( pentru P.F/ P.J)
valabile la data original sau copie lizibila conformata cu originalul si semnata de reprezentantul legal al societatii) deschideriioriginal sau
copie lizibila conformata cu originalul si semnata de reprezentantul legal al societatii) Medic veterinar titular cu domiciliul pe raza teritoriala a circumscriptiei sanitar veterinare de asistenta sau medic veterinar titular fara domiciliul pe raza teritoriala a circumscriptiei sanitar veterinare de asistenta in care urmeaza sa se presteze servicii sanitar veterinare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: ? Informatii Generale ? inclusiv la rubrica cifra de afaceri.
2. Bilantul contabil pe ultimul an incheiat, vizat si inregistrat la organele
competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. geanta izoterma pentru transportul probelor biologice si vaccinurilor;2. trusa TBC completa;3. cititor (dispozitiv de citire) conform standardului ISO 11785 si capabil sa
citeasca transponderii HDX si FDX ? B, potrivit Regulamentului (CE) nr.
504/2008 al Comisiei din 6 iunie 2008 privind punerea in aplicare a
Directivelor 90/426/CEE si 90/427/CEE ale Consiliului privind metodele de
identificare a ecvideelor.
Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte faptul ca la elaborarea ofertei si pe perioada derularii contractului va asigura un nivel corespunzator al protectiei mediului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
componenta tehnica
60%
Descriere: spatiu=15p; domiciliu in raza teritoriala=10p; medic veterinar titular=10p; medic angajat=10p; personal auxiliar 5p;dotare minima obligatorie=5p;experienta profesionala=10p; detinere mijloace transport=5p
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.01.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.01.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
48luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.01.2013 11:00
Locul: DSVSA Vaslui, str.Trestiana, nr.2, Barlad, jud. Vaslui
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DSVSA Vaslui(Compartiment juridic)
Adresa postala: str. Trestiana, nr.2, Localitatea: Barlad, Cod postal: 731030, Romania, Tel. +40 235421121, Email: [email protected], Fax: +40 235421278
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.11.2012 12:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer