Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE TOALETARE ARBORI


Anunt de participare numarul 125009/01.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 5
Adresa postala:  Str. Sf. Elefterie, nr. 47-49, sector 5, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050524, Romania, Punct(e) de contact:  Nicoleta Runcan, Tel. 021/4120076, In atentia:  Cristea Dan, Email:  [email protected], Fax:  021/4120078, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE TOALETARE ARBORI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: PE RAZA SECTORULUI 5
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT DE PRESTARI SERVICII DE TOALETARE ARBORI - 4731 ARBORI - 5 LOTURI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77211100-3 - Servicii de exploatare forestiera (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONTRACT DE PRESTARI SERVICII DE TOALETARE ARBORI - 4731 ARBORI - 5 LOTURI
Lot 1 :1239 arbori
Lot 2 :594 arboriLot 3 :1466 arboriLot 4 :1010 arboriLot 5 :422 arbori
Valoarea estimata fara TVA: 1, 561, 230RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: Lot 1= 8.177lei ;Lot 2 = 3.920 lei ;Lot 3 = 9. 675 lei ;Lot 4 = 6.666 lei;Lot 5 = 2. 785 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificat de participare la licitatie cu oferta independentaCertficat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a contributiilor la asigurarile sociale; asigurarile sociale de stat, somaj, asigurari de sanatateCertificat privind plata impozitelor si taxelor localeCertificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiCertificat de inmatriculare emis de Oficiul Registrului Comertului ?copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale : Se va prezenta cifra medie anuala de afaceriin ultimii 3 ani ( 2008, 2009, 2010) in valoare de minim :
Lot 1= 817.740 lei ;
Lot 2 = 392.040 lei ;
Lot 3 = 967.560 lei ;
Lot 4 = 666.600 lei ;
Lot 5 = 278.520 lei .Bilantul contabil la 31.12.2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara, Se va face dovada incheierii si executiei integrale in ultimii 3 ani a minim un contract similar in valoare de minim : Lot 1= 408.870 lei ;
Lot 2 = 196.020 lei ;
Lot 3 =483.780 lei ;
Lot 4 = 333.300 lei;Lot 5 = 139.260 lei, fara TVALista principalelor contracte de prestari serviciiin ultimii 3 aniPrezentarea declaratiei care contine informatii privinddotarile specifice, utilaje, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, etc. de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului .
Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putinurmatoarele dotari pentru echipa de lucru:
- foarfece- ferastrau
- cosor
- motoferastrau de taiat la inaltime-drujba- tocatoare
- macara cu nacela
- autovehicul pentru transport material lemnos
Pentru macara, ofertantul va face dovada detinerii in proprietate sau prin inchiriere.b)Prezentarea declaratiei privind lista cu personalul angajatpentru indeplinirea contractului.Ofertantul trebuie sa prezinte personal adecvatpentru a satisface urmatoarele posturi:
? Inginer silvic ( min.1 )
? Tehnicieni Silvici ( min. 1 )
? Drujbist ( min.5 )
? Conducatori auto ( min.5 )
? Alpinisti utilitari ( min. 5 )
? MuncitoriNecalificati ( min.20)Ofertantul are obligatia sa faca dovada (declaratie) disponibilizarii simultane a lucratorilor in 5 puncte de lucru (5 echipe).Declaratie privind informatii privind conditiile de munca si protectia muncii
ISO 9001/2001 sau echivalentISO 14001/2005 sau echivalent
Lista cuprinzand subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.08.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.08.2011 12:00
Locul: Str. Sf. Elefterie, nr. 47-49, sector 5, Bucuresti - Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de avaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta.Acestia vor prezenta imputernicirea si actul de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala:  SPLAIUL INDEPENDENTIE, NR. 5, SECTOR 4, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  050091, Romania, Fax:  021/3191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI JURIDIC
Adresa postala:  STR. SF. ELEFTERIE, NR. 47-49, SECTOR 5, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  050524, Romania, Tel. 021/4120076, Fax:  021/4120078
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.06.2011 15:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer