Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract deservicii de silvicultura Com. Vutcani, Jud. Vaslui


Anunt de participare numarul 93035/13.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia pentru Tineret "Emil Racovita 2000"
Adresa postala: Vaslui, Str. Bucovinei, Bl. 436, Sc. D, Ap. 1, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730047, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Hulubei, Tel.0235318636, Email: [email protected], Fax: 0235318636, Adresa internet (URL): -, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Asociatia pentru tineret "Emil Racovita 2000"
Adresa postala: Str. Bucovinei, Bl. 436, Sc. D, Ap. 1, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730047, Romania, Punct(e) de contact: Asociatia pentru tineret "Emil Racovita 2000", Tel.0770 344456, In atentia: Dan Hulubei, Email: [email protected], Fax: 0235 318636
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Olteanu Gheorghe
Adresa postala: Str. Veteran Turcanu, Nr. 61, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730036, Romania, Punct(e) de contact: Olteanu Gh., Tel.0730 652307, In atentia: Olteanu Gh., Email: [email protected], Fax: 0235 361437
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Patronatul Roman Vaslui
Adresa postala: Str. Toma Caragiu, Nr. 2, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730545, Romania, Punct(e) de contact: Olteanu Gh., Tel.0730 652307, In atentia: Olteanu Gh.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organizatie nonguvernamentala
Activitate (activitati)
Altele: Voluntariat, parteneriat in cadrul proiectelor de mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract deservicii de silvicultura Com. Vutcani, Jud. Vaslui
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Com. Vutcani, Jud. Vaslui, Perimetrele de ameliorare : Bisericii, Ursoaia, Posta Elan, Valea-n Sus si Valea-n Jos
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii de silvicultura : impaduriri in terenuri degradate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77200000-2 - Servicii pentru silvicultura (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform anexelor lacaietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 997, 662RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 59900 lei.Garantie de buna executie a contractului in cuantum de 5% din pretul contractului atribuit, exclusiv TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul de mediu si alte surse.Cu ordin de plata, in termenul ofertat de la data receptionarii si facturarii serviciilor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertant unic sau in asociere pentru depunere de oferta comuna, in cond. art. 44, alin. 1 si 2 din OUG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire : informatii generale, declaratie privind calitatea de participant la procedura, declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, certificate fiscale privind plata taxelor si impozitelor locale si catre stat, originale sau copii autentificate, , valabile la data deschiderii ofertelor, certificat de inregistrare ORC, copie, statutul societatii, atestate societate conform Ord. MAPDR 88/2006 si Legii 138/2004, certificat constatator emis de registrul comertului, original sau copie autentificata, valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire :1.ultimele 3 bilanturi anuale depuse si vizate de administratia financiara(la 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008);
2.cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.valoare minima de 4100000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire :1.Experienta similara : lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, din care un contract de prestare de servicii de silvicultura finalizat, prezentat in copie, insotit de documentul finalizator sau de procesul verbal incheiat la terminarea prestarii serviciolor aferente contractului; 2.Asigurarea cu personal atestat pentru respectarea calitatii serviciilor; 3.Asigurarea tehnica pentru prestarea serviciilor.
4.Certificate care sa ateste respectarea standardelor de calitate, protectia mediului si asigurarea sistemului de securitate si sanatate ocupationala(ISO 9001, 14001, OHSAS 18001).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Minim 5 contracte incluse in lista, valoare minima a contractului prezentat in copie mai mare de 1250000 lei;2.Atestate persoana responsabila cu executia conform Ord. MAPDR 88/2006 si Legii 138/2004;3.Minim 5 tractoare U 650 sau de putere similara, echipate cu plug PP 3-30M, 2 tractoare de putere > 140 CP, echipate cu plug si disc.4.Se accepta copii conforme cu originalul.Nu se accepta documente care atesta ca sunteti in curs de auditare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
33 DIN 08.01.2010.
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.02.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.02.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.02.2010 17:00
Locul: Sediul Patronatului Roman Vaslui.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentatii legali ai ofertantilor sau imputerniciti, cu delegatie stampilata si semnata de reprezentantul legal.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Anastasie Panu, Nr. 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232 260600, Email: [email protected], Fax: 0232 255907
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Fax: 021 310 46 42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Asociatia pentru tineret "Emil Racovita 2000"-Dan Hulubei
Adresa postala: Str. Bucovinei, Bl. 436, Sc. D, Ap. 1, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730047, Romania, Tel.0770 344456, Email: [email protected], Fax: 0235 318636
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.01.2010 15:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer