Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract executie lucrari - Constructie corp cladire laboratoare informatica si inginerie


Anunt de participare numarul 66786/21.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA PETRU MAIOR TARGU MURES
Adresa postala: Str. NICOLAE IORGA Nr. 1, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540088, Romania, Punct(e) de contact: ANA MARIA TONCIAN, Tel.0265-262275, Email: [email protected], Fax: 0265-262275, Adresa internet (URL): www.upm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract executie lucrari - Constructie corp cladire laboratoare informatica si inginerie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Universitatea Petru Maior, Tg. Mures, str. N. Iorga nr. 1 (incinta cladirii)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executarea constructiei unui corp de cladire pentru laboratoare de informatica si inginerie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214300-3 - Constructie de institutii de invatamant superior (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intreaga cantitate de lucrari se regaseste in proiectul tehnic
Valoarea estimata fara TVA: 3, 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 30000 leiGarantia de buna executie 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.eligibilitate, Certif.privind plata impozitelor si taxelor locale, Certif.privind plata impozitelor si taxelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat, Decl.privind neincadrarea in sit. prev de art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006, Cazier judiciar pentru administrator(i), Cazier fiscal al companiei (cazier judiciar pentru statele unde e aplicabil), Decl.privind incadrarea intrepr.in categ.IMM (conf. anexei 1 din O.G. nr. 27/2006 privind modificarea si completarea Legii nr. 346/2004)Pentru persoane juridice romane: Certif.unic de inreg., Certif.de inregistrare in scopuri de TVA, Certif.constatator in original sau copie legalizata, emis de O.R.C.Pentru peroane juridice straine: Ofertantul va prezenta: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori aparteneta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (Documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)In caz de neprezentare a oricarui document mentionat ca "Cerinta obligatorie", nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect descalificarea ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de inf.gen.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)Bilantul contabil pe ultimul an fiscal incheiat financiar, inreg.la unitatea financiara, insotit de balanta sintetica aferenta bilantului.Cifra de afaceri si profitul.Cerinta minima: Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani financiari incheiati (2005, 2006, 2007) sa fie de cel putin 10.000.000 lei.Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocerii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2005, 2006 si 2007) trebuie sa fie pozitiva.- Lichiditatea generala ( active circulante/datorii curente x 100): Lg > 150 %- Solvabilitate patrimoniala [(capital propriu/total pasiv)x100]: Sp > 50 %Lg si Sp se calculeaza pe baza ultimului bilant anualIn caz de neprezentare a oricarui document mentionat ca "Cerinta obligatorie", nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect descalificarea ofertantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului de lucrari (conform Formularului 9);Lista personalului responsabil cheie care va fi angajat in cadrul contractului, descrie pe scurt pregatirea profesionala si experienta (C.V.), Copie a Certificatului de atestare si legitimatiei aferente ale specialistului atestat, ca Responsabil tehnic cu executia, Copie a actului de abilitare (diploma, certificat, atestat, etc.), conform prevederilor legale, a persoanei fizice sau juridice cu responsabilitati in domeniul protectiei si securitatii muncii Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 (cinci)ani, insotita de PV de receptie la terminarea lucrarilor, pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privat, Experienta similara minim 3(trei) lucrari.Recomandarile din partea beneficiarilor Informatii referitoare la echipamentele specifice lucrarilor de constructii montaj Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subantreprenori si specializarea acestora.Antreprenorul are obligatia de a alege subantreprenori care detin un sistem de management integrat (Certificare a sistemului de management al calitatii ISO 9001 :2000; Certificare a sistemului de management de mediu ISO 14001 :2004;In caz de neprezentare a oricarui document mentionat ca "Cerinta obligatorie", nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect descalificarea ofertantului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4315/17.10.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.11.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Intreaga docum.de atrib.(PT, fisa de date) se obt.in schimbul sumei de 500 lei ce se vor achita la caseria Universitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.11.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.11.2008 10:00
Locul: Sediul Universitatii Petru Maior, str. N.Iorga, nr.1, corpul R, etaj I, sala R21
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare, imputerniciti ai ofertantilor, reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.upm.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Mures, Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Strada Justitiei, nr.1, Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540136, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Universitatii Petru Maior
Adresa postala: Strada N. Iorga, nr. 1, corpul R, etaj I, sala R17, Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540088, Romania, Tel.0265/262275, Fax: 0265/262275, Adresa internet (URL): www.upm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.10.2008 14:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer