Licitatie Publica - CONTRACT EXECUTIE LUCRARI
Anunt de participare numarul 129919/07.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
BELVEDERE S.A.
Adresa postala: Pta INDEPENDENTEI nr..1, Localitatea: Braila, Cod postal: 6100, Romania, Punct(e) de contact: BUCURESTI, STR. PRECIZIEI NR. 24, CLADIREA H3, ETAJ 2, SECTOR 6, Tel. 0742039257, In atentia: Simona Daniela Capraroiu, Email: [email protected], Fax: 0040215390191, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. BELVEDERE S.A.
Adresa postala: ROMANIA, BUCURESTI, STR. PRECIZIEI NR.24, CLADIREA H3, ETAJ 2, SECTOR 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 062204, Romania, Tel. 0742039257, In atentia: Capraroiu Simona Daniela, Email: [email protected], Fax: 0040215390191
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.C. BELVEDERE S.A.
Adresa postala: ROMANIA, BUCURESTI, STR. PRECIZIEI NR.24, CLADIREA H3, ETAJ 2, SECTOR 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 062204, Romania, In atentia: Capraroiu Simona Daniela, Email: [email protected], Fax: 0040215390191
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C. BELVEDERE S.A.
Adresa postala: ROMANIA, BUCURESTI, STR. PRECIZIEI NR.24, CLADIREA H3, ETAJ 2, SECTOR 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 062204, Romania, In atentia: Capraroiu Simona Daniela, Email: [email protected], Fax: 0040215390191
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala pe actiuni
Activitate (activitati)
Altele: hoteluri si alte facilitati de cazare similare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT EXECUTIE LUCRARI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: BUCURESTI, BD.PRECIZIEI NR. 24, SECTOR 6
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia de lucrari de constructii, utilitati, instalatii, montaj, achizitie echipamente/dotari si amenajari.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45211350-7-Lucrari de constructii de cladiri multifunctionale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executia de lucrari de constructii, utilitati, instalatii, montaj, achizitie echipamente/dotari si amenajari 1 (una) cladire de agrement.
Valoarea estimata fara TVA: 65, 919, 461.35RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare este de 1.318.000 lei. Garantia de buna executie de 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 5, Domeniul major de Interventie 5.2 + Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ofertantul nu se afla in situatia descrisa la art. 180 din OUG 34/2006 in aces sens ofertantul va prezenta o declaratie privind eligibilitatea.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.
3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 696^din OUG 34/2006.
4. Un operator economic poate participa la procedura cu o singura oferta.5. Informatii generale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta copii ale bilanturilor contabile sau extrase de bilant in dovedirea cifrei de afaceri pentru anii 2008, 2009 si 2010 vizate si inregistrate la organele competente, plus contul de profit si pierderi 2008-2010 sau documente financiar contabile echivalente care sa ateste cifra de afaceri anuala.
Bilantul contabil va fi prezentat in copie integrala lizibila, stampilata si semnata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal al ofertantului.Valorile vor fi exprimate in lei la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul finalizarii contractului/contractelor similar/similare.
Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.eu).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta 1 sau maxim 2 contracte in domeniul executiei de lucrari de constructii finalizate in ultimii 5 ani. Se vor prezenta documenete pentru cel putin urmatoarele echipamente: o macara turn cu brat de minim 50 m cu avizulISCIR valabil, o automacara, sisteme de cofraje placi pentru minim 7.000 mp, sisteme de cofraje metalice minim 1.200 mp, schela metalica minim 7.000 mp.
Certificari ISO 9001:2008 sau echivalent, ISO 14001:2005 sau echivalent.Declaratii respectare legislatie protectia mediului.Cerinte minime pentru personalul cheie(personal de conducere, control si verificare)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Contract/contracte cu o val cumulata de min 45000000 lei fara TVA si SCD min de 11500 mp, prezentand copii contr insotite de recomandari si PV de receptia a lucr contractate.Cerinte min personal: 1 Sef santier, ing constructor CCIA cu vechime de min 5 ani in dom constr si min 3 ani in dom constr civ; 1 Sef santier adj ? ing constructor CCIA cu vechime de min 5 ani in dom constr si min 3 ani in dom constr civ; 1 RTE, specialist in constr civile, atestat prof MDRT (echiv MLPAT); Responsabili privind ctrl tehnic de calitate (CQ) in constr cu vechime de min 3 ani, angajatii ofertantului/ subcontractantilor pentru specialit subcontractate: constr civ ind si agr, produse pentru constr;1 Specialist autorizat ? instal el pt medie si jt?atestat ANRE; 1 Inspector prot muncii, coord in probl de sanatate, securitate in munca, absolvent de curs postuniversitar de securit a muncii (HG 1425/2010) si eval de risc;1Coord tehnic PSI;1Ing instalatii (coord pentru executie), absolvent cu diploma de licenta in dom resp, cu cel putin 3 ani experienta in derularea unor lucr simil;1Specialist autorizat gradul II instal gaze atestat ANRE;1Specialist executia sist si instal de limitare si stingere a incendiilor cu sprinklere si hidranti si pentru exec lucr de avertizare incendii, atestat de MAI?IGSU;1Specialist instal sist de alarmare impotriva efractiei, Licenta de funct emisa de MAI?IGPR; 1 Specialist montare si punere in funct cazane apa calda, recipienti metalici sub presiune, instal termice, Autorizat ISCIR;1Specialist montare si punere in funct instal de ridicat (lift), Autorizatie ISCIR;1Operator RSVTI, autorizatie ISCIR;1Manager de Proiect cu atestare in dom manag de proiecte, cf IPMA si/sau PMI sau echiv. Managerul de Proiect trebuie sa prezinte acte doveditoare, experienta de minim 3 ani in manag de proiecte in dom constr civ realiz prin finantari europene;1Manager de Proiect Adjunct cu atestare in dom manag de proiecte, cf IPMA si/sau PMI sau echiv. Managerul de Proiect Adjunct tb sa prezinte acte dov, experienta de min 3 ani in manag de proiecte in dom constr civile realiz prin finantari europene.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
cf punct de vedere ANRMAP, adresa Belvedere catre ANRMAP si nota fundamentare atasate
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 10
Autoritatea contractanta nu limiteaza numarul de participanti la etapa a doua a procedurii
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
oferta tehnica
70%
Descriere: adapt PTsist fatada, eval grafic
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.09.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.09.2011 14:00
Locul: BUCURESTI, STR. PRECIZIEI NR. 24, CLADIREA H3, ETAJ 2, SECTOR 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ORICE PERSOANA IMPUTERNICITA IN ACEST SENS
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Operational Regional 2007-2013-Axa Prioritara 5, D.M.I 5.2
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravepoleos, Nr 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. (+40)21.310.46.61, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC BELVEDERE SA-serviciul juridic
Adresa postala: Str. Preciziei, Nr. 24, Cladirea H3, etaj 2, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 062204, Romania, Tel. 0742.039.257, Email: [email protected], Fax: 0040215390191, Adresa internet (URL): www.belvedere-braila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.09.2011 15:44