Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT EXECUTIE LUCRARI Centrul de ingrijire si asistenta pentru persoane cu alzheimer si cu dementa senila - CIRESU


Anunt de participare numarul 68527/12.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Mehedinti
Adresa postala: Drobeta Turenu Severin, Strada Traian 89, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220132, Romania, Punct(e) de contact: Victoria Danciulescu, Tel.0252/324460, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0252-328658, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT EXECUTIE LUCRARI Centrul de ingrijire si asistenta pentru persoane cu alzheimer si cu dementa senila - CIRESU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Ciresu, Judetul Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia vizeaza executia de lucrari constructii - Centru Ciresu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215213-3 - Lucrari de constructii de centre de ingrijire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul se va incheia pentru toate categoriile de lucrari cuprinse in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 994, 007RON
II.2.2) Optiuni
Da
Lucrari similare in cond. art.122, lit.j/ OUG 34/2006 si in raport de fondurile bugetare alocate.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare = 29940 lei(pentru IMM-uri = 14970 lei); garantie de buna executie = 10% din valoarea fara TVA a contractului(pentru IMM-uri = 5%)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat - sume disponibilizate din bugetul D.G.A.S.P.C. Mehedinti pe anul 2008 si sume acordate prin HG 1273/08.10.2008
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Contract multianual
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitate; Declaratie privind neincadrarea in art.181;Certificat de atestare fiscala; Certificat de inregistrare fiscala - In forma specificata la punctele V.1. si V.2 din D.E.P.O. anexat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nespecificat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; Informatii privind experienta similara in ultimii 5 ani; 3 recomandari cu privire la executarea a 3 contracte similare; Declaratie care cuprinde informatii privind dotarile specifice; Declaratie care contine informatii privind numarul mediu al personalului angajat in ultimii 3 ani; Document sau declaratie ca operatorul economic este legal autorixzat sa desfasoare activitati in domeniul instalatiilor utilitare prevazute in caietul de sarcini(in special autorizatii, atestari sau echivalent eliberate de organisme abilitate, care sa ateste faptul ca operatorul economic este autorizat in vederea montarii/instalariicazane apa calda si cazane pe abur de joasa presiune); asigurarea de standarde a calitatii - ISO 9001/2001 sau echivalent in original sau copie legalizata tradus in limba romana, care sa cuprinda categoriile de lucrari din caietul de sarcini; standarde de protectia mediului - certificat ISO 14001/2005 sau echivalent, tradus in limba romana, original sau copie legalizata care sa cuprinda categoriile de lucrari din caietul de sarcini; asigurarea de standarde de protectia muncii si siguranta muncii - OHSAS 18001/2004 sau echivalent, tradus in limba romana, original sau copie legalizata, care sa vizeze categoriile de lucrari cuprinse in caietul de sarcini; declaratie de sanatate si securitate in munca; Informatii privind subcontractantii(daca este cazul) - formularul 12G1.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea cumulata a cel mult 3 contracte similare trebuie sa depaseasca valoarea de 5000000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRETUL
80%
Descriere: Pretul ofertei
2.
TERMEN DE EXECUTIE
10%
Descriere: Timpul destinat executiei lucrarii
3.
TERMENUL DE GARANTIE
10%
Descriere: Termenul acordat de constructor cladirii
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.12.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.12.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.12.2008 11:00
Locul: D.G.A.S.P.C. Mehedinti, str.Traian, nr.89, etaj 1, camera 29, Birou Achizitii Publice, Dr.Tr.Severin
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici, observatorii U.C.V.A.P.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
C.N.S.C.
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Craiova
Adresa postala: str.Nicolae Titulescu , nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251/418568, Email: [email protected], Fax: 0251/415600, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiilor 5 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante pe care contestatorul il considera ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
D.G.A.S.P.C. Mehedinti - Compartimentul contencios administrativ
Adresa postala: str.Traian nr.89, etaj 1, camera 29, ,Localitatea: Drobeta Turnu - Severin, Cod postal: 220132, Romania, Tel.0252/324460, Email: [email protected], Fax: 0252/328658
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.11.2008 16:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer