Licitatie Publica - contract executie lucrari Modernizare si reamenajare Teatrul Constantin Tanase Etapa II
Anunt de participare numarul 85291/26.08.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: BD. REGINA ELISABETA NR. 47, SECTOR 5, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO 050013, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Florentina Apostol, Mihail Badea, Tel.021.305.55.30, In atentia: Mihail Badea, Email: [email protected], Fax: 021.305.55.30, Adresa internet (URL): www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract executie lucrari Modernizare si reamenajare Teatrul Constantin Tanase Etapa II
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Calea Victoriei nr.33-35 sector1 Municipiul Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contract executie lucrari Modernizare si reamenajare Teatrul Constantin Tanase Etapa II
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lucrari Modernizare si reamenajare Teatrul Constantin Tanase Etapa II
Valoarea estimata fara TVA: 4, 453, 782RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
63 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 80.000lei(virament bancar/instrument de garantare emis de soc.bancara ori soc.asig.), garantie buna executie: 10% din val.cntr.fara TVA (instr.de garantare emis in cond legii)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local, plata cu OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratia privind calitatea de participant la procedura
-Declaratie privind eligibilitatea privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
-Istoricul Litigiilor
-Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Suma rezultatelor exercitiilor financiare pentru ultimii 3 ani trebuie sa fie pozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta generala si recomandari
2.Experienta similara
3.Informatii privind subcontractantii4.Informatii privind asigurarea calitatii
5.Informatii privind protectia mediului
6.Informatii privind protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Prezentarea listei principalelor lucrari de constructii civile si/sau social culturale prestate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Lucrarile executate se confirma prin prezentarea unor certificate/documente (cum ar fi recomandari), emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.2.Prezentarea unei liste (formularul 9.2) cu unul pana la trei contracte de lucrari executate in ultimii 5 ani, cu obiect similar contractului ce urmeaza a fi atribuit, ( cum ar fi teatre), a caror valoare insumata sa fie cel putin 4.000.000 lei, pentru lucrari de constructii civile si 100.000 lei pentru lucrari de proiectare.Lista cu experienta similara va fi insotita de contractul sau contractele la care face referire in copie, precum si de procesul/procesele verbale de receptie, redactate si semnate in conformitate cu prevederileHG 273/1994 cu completarile si modificarile ulterioare.3.In cazul in care ofertantul decide sa subcontracteze mai mult de 10% din valoarea contractului, atunci are obligatia de a prezenta Lista cuprinzand subcontractantii cu precizarea partilor din contract ce urmeaza a fi indeplinite de fiecare dintre acestia, precum si specializarea acestora. Se va prezenta un acord preliminar de subcontractare.4.Prezentarea sistemului de management al calitatii prin documenteemisedeorganismenationalesau internationale acreditate care confirma certificare ISO 9001/ 2001 sau orice alte documente edificatoare in acest sens.5.Prezentarea sistemului de management de mediu la nivelul ISO 14001/ 2005 prin documente emise de organisme nationalesauinternationaleacreditatecareconfirma certificarea sau orice alte documente edificatoare in acest sens.6.Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatieidesecuritatesisanatate in munca.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.09.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.09.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2009 12:00
Locul: Directia Achizitii Concesionari Contracte, Bd. Regina Elisabeta 47, etaj 1, cam.136, sector 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Sa prezinte la deschidere scrisoare de imputernicire pentru semnarea ofertei, in original si copie act de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Caietul de sarcini, inclusiv listele de cantitati de lucrari si temele de proiectare se pot obtine in format electronic (CD-ROM) de la Municipiul Bucuresti-Directia Achizitii Concesionari si Contracte, Bd. Regina Elisabeta nr. 47, sector 5, etaj 1, cam.136. Pentru ridicarea CD-ROM-ului, persoana desemnata trebuie sa prezinte imputernicire din partea operatorului economic si copie act identitate
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/319.51.80, Fax: 021/319.51.76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Achizitii Concesionari Contracte
Adresa postala: Bd Regina Elisabeta nr. 47, sector 5, et 1 cam 136, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050013, Romania, Tel.021 30 555 30, Email: [email protected], Fax: 021 30 555 30, Adresa internet (URL): www.pmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.08.2009 16:46