Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT EXECUTIE LUCRARI pentru obiectivulRetea de alimentare cu apa si canalizare in localitatiile Santioana, Taga, Sucutard, Geaca si Lacu jud. Cluj


Anunt de participare numarul 92895/08.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA CAMPIA TRANSILVANIEI
Adresa postala: loc. Cojocna, str. Republicii, nr. 106, jud. Cluj, Localitatea: Cojocna, Cod postal: 407240, Romania, Punct(e) de contact: MIRZA ROMULUS, Tel.0264234058, Email: [email protected], Fax: 0264234058, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT EXECUTIE LUCRARI pentru obiectivulRetea de alimentare cu apa si canalizare in localitatiile Santioana, Taga, Sucutard, Geaca si Lacujud. Cluj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatiile Santioana, Taga, Sucutard, Geaca si Lacujud. Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Retea de alimentare cu apa si canalizare
- lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale;
- lucrari de constructii de drumuri de acces;
- lucrari de constructii de statii de epurare;
- lucrari auxiliare pentru conducte de apa;- lucrari de instalatii electrice;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232100-3-Lucrari auxiliare pentru conducte de apa (Rev.2)
45233226-9-Lucrari de constructii de drumuri de acces (Rev.2)
45252000-8-Lucrari de constructii de statii de tratare a apelor reziduale, de statii de epurare si de statii de incinerare a deseurilor menajere (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie lucrari pentru obiectivulRetea de alimentare cu apa si canalizare in localitatiile Santioana, Taga, Sucutard, Geaca si Lacujud. Cluj, constand in: Amenajarea terenului;Amenajari pentru protectia mediului ;Asigurarea utilitatilor necesare obiectivului; Lucraripentru investitia de baza;Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier;Lucrari conexe organizarii de santier; Probe tehnologice si teste;Executie in conditiile Caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 20, 147, 235RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare este de241.000 lei , garantia de buna executie estede 10 % din valoarea contractului fara TVA,
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare nerambursabila Uniunea Europeana conform Programului National de Dezvoltare Rurala(FEADR) Masura 322.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea formular 2 (cerinta oblig)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 formular3 (cerinta oblig);Declaratie privind calitatea de participant la procedura formular 9(cerinta oblig), Certif de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre stat (cerinta oblig;Certifprivind plata impozitelor si taxelor locale (cerinta oblig);
-Certif de inregistrare/Autorizatie de functionare/altele echivalente pentru persoanele fizice autorizate-in copie (cerinta oblig)- Certif constatator, complet din care sa rezulte clar: nume complet, sediu, pers autor/administratori, ca obiectul de activitate al ofertantului include lucrarile ce fac obiectul achzitiei publice, ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006, privind procedura insolventei, emis de ORCcu max. 30 zile inainte de data de deschidere a ofertelor(orig sau copie legalizata)-cerinta oblig.- Autorizatie ANRE in copie .Pt pers juridice /fizice straine se vor prezenta documente echivalente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse silegalizate in limba romana si din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include realizarea lucrarilor ce fac obiectul achizitiei publice.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilanturicontabile pe ultimii 3 anivizate si inregistrate de organe competente in copie certificatapentru conformitate cu originalul , cu semnatura si stampila;
-Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani-formular 5; -Angajament ferm-daca ofertantul este sustinut in conformitate cu art.186 din OUG 34/2006-se face dovada resurselor de care dispune-cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani sa fie de minim 35.000.000 lei;profitul pe ultimul an pozitiv, lichiditate generalape ultimul an sa fie cel putin 100%.-identificare financiara-formular 20 ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind Lista principalelor lucrari exec. in ultimii 5 ani-Formular nr.6(cerinta oblig). -Angajament ferm-daca ofertantul este sustinut in conformitate cu art.190 din OUG 34/2006-se face dovada resurselor tehnice si /sau profes. invocate, prin depunerea de doc. justif;
- Experienta similara-formular 26(cerinta oblig.);
-Dovada semnarii si indeplinirii in ultimii 5 ani a cel putin un contract sau maxim patru contracte de lucrari similare ( exec. alim. cu apa si canalizare ), cu o  valoare totala (cumulate) egala cu valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit-copiacontractelor nominalizate semnate si stampilate de catre ofertant pe propria raspundere, pe fiecare pagina cu mentiunea, ,conform cu originalul, - copia P.V. de receptie la term. lucr. aferente contractelor nominalizatesemnate si stampilate de catre ofertant pe propria raspundere, pe fiecare pagina cu mentiunea, ,conform cu originalul; -recomandarile din partea benef. aferente contractelor nominalizate -in originalsau copie semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea, ,conform cu originalulInformatii privind capacitatea profesionala: - Declaratie privind personalul propus pentru indeplinirea contractului - Formular nr.7, .-Se vanominaliza: -seful de santier;
-responsabil tehnic cu executia lucrarii ce urmeaza a fi executata(RTE) atestat de organisme abilitate si relatie de munca legala cu antreprenorul (autorizare autentificata) ;
- resp. cu controlul calitatii CQ atestat de organisme abilitate si relatie de munca legala cu antreprenorul (autorizare autentificata);
-se anexeaza CV-uri (conform formularului atasat) copie dupa diplome , atestate , autorizatii, certificate necesare, in termen de valabilitate la deschiderea ofertelor, copie dupa contracte de munca inregistrate la ITM/de prestari servicii si copii ale cartilor de munca la zi pentrupersonalul nominalizat.-declaratie privind partea/partile din contract care vor fi indeplinite de subcontractanti si specilizarea acestora-formular nr.8- Informatii privind partile din contract indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Info privind lucr exec de catre subcontr. Prezentarea documentelor relevante privind resursele mater si umane pentru partea lor de implicare in contract.Este interzisa subcontractarea totala , conform HG 224/2008.- Daca un grup de operatori economici se asociaza si depun oferta comuna, atunci cerintele privind situatia econ-financiara si capac tehnica se demonstreaza prin cumul de grupul de asociati, iar cerintele privind situatia personala a ofertantului trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat;Daca ofert castigator va fi o asociatie /consortiu , autorit. contr.solicitalegalizarea asocierii conform preved. legale , pana la data incheierii contractului de achizitie.-Declaratie privind utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune operatorul economic-formular 10-Lista dotarilor cuutilajele, instalatiile, echipamentele tehnice - formularul 10 A. -Asigurarea de catre ofertant a acelor echipamente, utilaje, mijloace de transp, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare , in stransa legatura cu specificul lucr.si intr-un numar bine dimensionat pt indepl. contrac.( se accepta si inchir. sau contr. de colaborare)Sistemul de asig a calit-Certif ISO 9001 sau echivalent (cerinta oblig), valabil la data deschid ofert. Se va prezenta in copie va fi semnat de catre ofertant, pe propria raspundere cu mentiunea, ,conf cu orig;
-Certif ISO 14001 sau echivalent (cerinta obligatorie) valabil la data deschid ofert Se va prezenta in copie va fi semnat de catre ofertant, pe propr rasp cu mentiunea, ,conf cu orig.;;Certif OHSAS 180001 sau echivalent (cerinta oblig) valabil la data deschiderii ofert Se va prezenta in copie va fi semnat de catre ofertant, pe propria rasp cu mentiunea, ,conf cu orig; Pt. demonstrarea indeplinirii acestui criteriu, ofert are dreptul de a prezenta initial doar o decl pe proprie rasp, semnata de reprez sau legal, prin care confirma ca indeplineste aceasta cerinta. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofert trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de garantie acordata lucrarilor pt. alimentare cu apa si canalizare
20%
Descriere:
3.
Durata de executie a lucrarilor de alimentare cu apa si canalizare
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S1-000500 din 02.01.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.02.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.02.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.02.2010 11:00
Locul: Comuna Taga, Primaria Taga, str. principala, nr. 23, jud. Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor;observator din partea Centrului regional de Plati, Dezvoltarea Rurala si Pescuit ;Observatori din parte UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantatprin Programul National pentru Dezvoltare Rurala 2007-2013Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala (FEADR) Masura 322Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire direct de pe SEAP , in atasamentul anuntului de participare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stravropoleos , nr.6, Sector 3 , Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj-Napoca
Adresa postala: Str.Stefan cel Mare, nr.1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 4001333, Romania, Tel.0264 596110, Fax: 0264 593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conf. art. 256/din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNA TAGA(PRIMARIA TAGA)
Adresa postala: str. principala, nr. 23, Localitatea: Taga, Cod postal: 407565, Romania, Tel.0264-248701, Fax: 0264-248701
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.01.2010 18:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer