Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract executie lucrari Proiect Integrat:Canalizare si statie de epurare in satele Roscani si Mihaiesti, Modernizare drumuri comunale DC132, DC133, DC140, comuna Dobra,jud. Hunedoara


Anunt de participare numarul 82833/22.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA DOBRA (CONSILIUL LOCAL DOBRA)
Adresa postala: PIATA VICTORIEI, NR.1, Localitatea: Dobra, Cod postal: 337215, Romania, Punct(e) de contact: Dobra, Tel.0254 283241, In atentia: Petrescu Dragos, Email: [email protected], Fax: 0254 383101, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract executie lucrari Proiect Integrat: Canalizare si statie de epurare in satele Roscani si Mihaiesti, Modernizare drumuri comunale DC132, DC133, DC140, comuna Dobra, jud. Hunedoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Dobra
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract executie lucrari Proiect Integrat: Canalizare si statie de epurare in satele Roscani si Mihaiesti, Modernizare drumuri comunale DC132, DC133, DC140, comuna Dobra, jud. Hunedoara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.canalizare, 2.drumuri
Valoarea estimata fara TVA: 7, 802, 398RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie participare: lot 1Canal=36000 leigarantie participare: lot 2Drum=44000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEADR si buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
legalizare asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii : Ofertantul trebuie sa completeze Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006-din documentatia de atribuire.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Ofertantul trebuie sa completeze Declaratia privind calitatea de participant la procedura.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.
Certificat emis de D.G.F.P privind achitarea obligatiilor de plata a taxelor.
2.Certificat emis de primaria locala privind achitarea obligatiilor la bugetul local..
4.Imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
Certificat de inregistrare si Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate domeniul de activitatea supus licitatiei si nu are inscrise urmatoarele mentiuni: falimente, condamnari, abuz de incredere, fals, uz de fals, concurenta neloiala, abateri.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta pentru ultimii trei ani respectiv 2006, 2007, 2008, bilantul contabil insotit de contul de profit si pierdere, vizat si inregistrat la organele competente, in copie legalizata, formular identificare financiara.Indicatori financiari : Profitul net pe ultimul an sa fie pozitiv.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Scrisoare de confirmare de fonduri in valoare de 25 % din valoarea licitata in lei, valabila pe toata durata executarii contractului.Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 2 ori valoarea licitata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii :
Ofertantul (reprezentantul asocierii) va trebui sa dea o declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii cinci ani, formularul 12 F din documentatia de atribuire conform CPV licitate.Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal, astfel:
a)Efective medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din cadrul organizatiei ofertantului Formular 12 I).
bLista nominala a personalului propus pentru indeplinirea contractului :
Personal de conducere: Manager de Proiect ing. constructor
Personal de executie de specialitate si in numar suficient: Sef de santier- ing. Constructii Drumuri / Constructii Hidrotehnice;1 Loctiitor sef de santier- Constructii Drumuri / Constructii Hidrotehnice;Responsabil Tehnic cu Executiain domeniul Constructii Drumuri ;Responsabil Tehnic cu Executia in domeniul Constructii Hidrotehnice (lucrari edilitare) ;Responsabil controlul calitatii in domeniul Constructii Drumuri ;Responsabil controlul calitatii in domeniul Constructii Hidrotehnice (lucrari hidroedilitare) ;Ing. Topograf.Se vor prezenta recomandari de la beneficiar vizate de Inspectia de Stat in Constructii / copie contract / proces verbal de receptie pentrulucrarile similare prezentate ca si experienta similara, in copie.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Personalul cheie va avea o vechime in functia propusa de minim 5 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Propunere Financiara
65%
Descriere:
2.
Durata de executie
25%
Descriere:
3.
Perioada de garantie a lucrarii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.08.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2009 11:00
Locul: primaria Dobra
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ofertanti, comisia , reprezentanti CRPDRP, UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR masura 322-Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
VI.3) Alte informatii
Achizitia documentatiei de atribuire: integral de pe SEAP din 21.07.2009- 04.08.2009
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos. Nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+ 40 (0) 213 10 46 42, Fax: + 40 (0) 213 10 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: str. I.C. Bratianu nr. 1, jud Alba, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258/810.289, Fax: 0258/810.286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Dobra
Adresa postala: Piata Victoriei nr.1, Localitatea: Dobra, Cod postal: 337215, Romania, Tel.o254 283241, Email: [email protected], Fax: 0254 283101
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2009 14:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer