Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract executie lucrari ventilatie Tg Mures


Anunt de participare numarul 36400/17.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Unitatea Militara 02444 Sibiu
Adresa postala: Piata Armelor nr. 10, loc. Sibiu, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550194, Romania, Punct(e) de contact: Olguta BEJENARU, Tel.0269/ 210972, In atentia: Compartiment achizitii-Olguta BEJENARU, Email: [email protected], Fax: 0269/210098
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract executie lucrari ventilatie Tg Mures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Str. Nicolae Balcescu nr. 23, localitatea Targu Mures, jud Mures.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executarea unei platforme din beton pentru utilaje si montaj utilaje;
Instalatii de ventilatie de evacuare aer viciat;
Instalatie de aer conditionat,
Zidarie din caramida plina = 35 mc,
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29231230-8 - Unitati de climatizare (Rev.1)
45000000-7-Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executarea unei platforme din beton pentru utilaje si montaj utilaje;
Instalatii de ventilatie de evacuare aer viciat;
Instalatie de aer conditionat,
Zidarie din caramida plina = 35 mc,
Valoarea estimata fara TVA: 627, 386RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.12.2007 pana la 24.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participareIn valoare de 12.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea este asigurata de la bugetul statului, conform repartitiilor lunare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Completare Formular 8.Nota: Se precizeaza o pondere de max. 40% sau un interval acceptat pentru subcontractare contract.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea.Cerinta obligatorie: Completare Formular 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta.1)Prezentare declaratie pe proprie raspundere Formular 2. 2. Formulare tip emise de organismele competente(Agentia Nationala de Administrare Fiscala si Directia Publica a Finantelor locale)privind plata taxelor si impozitelor la bugetulgeneral consolidatcu valabilitate la datadeschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico -financiaraCerinta obligatorie
1.declararea cifrei de afaceri medii pe ultimii 3 ani avind anexate in copie xerox Formularele 20(Nr.2) din Bilanturile contabile vizate de Trezorerie.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CompletareFormular 3 cuvaloarea minima de 1.500.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Experienta similara
b) Lista principalelor lucrari executatein ultimii 5 ani
c) Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiid) Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii (RTE; CTC)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)Cerinta obligatoriePrezentareFormular4 pentruuncontract de executie lucrari care din punct de vedere valoric sa aiba o valoare minima de 190.000 lei, insotit de : - copie dupa contractsi- copie dupa procesul-verbal de receptie la terminarea contractuluib)Cerinta obligatorieCompletare Formular 5 insotit de certificari de buna executie pentru pentru cele mai importante lucrari.c)Completare Formular 6d)Completare Formular 7 ( A+B) insotite de CV-urile: - personalului de conducere responsabil pentru indeplinirea contractului- ale personalului responsabil cu executia si controlul calitatii (RTE si CTC)precum si de copiile dupa autorizatiile personalului RTE si CTC valabile pe parcursul indeplinirii contractului, de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, in special pentru asigurarea controlului calitatii;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei( F.10 C)
80%
Descriere:
2.
Durata de executie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.10.2007 07:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.11.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 15.02.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.11.2007 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante, Piata Armelor nr. 10 Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Din partea ofertantilor , avind imputernicire si documente personale de identificare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionare Contestatie Bucuresti
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021/310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Consilier Juridic din cadrul autoritatii contractante: jurist Mihaela TUCA.
Adresa postala: Piata Armelor nr. 10, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550194, Romania, Tel.0269/ 210972, Fax: 0269/210098
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.10.2007 15:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer