Licitatie Publica - Contract furnizare Calculatoare si servere
Anunt de participare (utilitati) numarul 5807/15.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA JUDETEANA DE APA Constanta
Adresa postala: Str Calarasi 22-24, Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900590, Romania, Punct(e) de contact: Virgiliu Moraru, Tel.664046, In atentia: Compartimentului investitii, Email: [email protected], [email protected], Fax: 664046
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract furnizareCalculatoare si servere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: RAJA Constanta, Str. Calarasi nr 22-24,
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare 60 buc calculatoare si 3 buc servere
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30231100-8 - Computere (Rev.1)
30260000-9-Servere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare 60 buc calculatoare si 3 buc servere
Valoarea estimata fara TVA: 285, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie 4000 RON; garantia de buna executie 5% din pretul contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat, daca este cazul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.G. 34/2006, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, conform precizarilor din documentatia de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, conform precizarilor din documentatia de atribuire.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind subcontractantii/asociatii, Lista cu principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, Informatii privind experienta similara, indeplinireain ultimii 3 ani, prin cumularea a maxim trei contractecare au avut o valoare egala sau mai mare de 200.000 RON, sau livrarea a 50 buc calculatoare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.04.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: In baza unei solicitari scrise, contra cost, prin achitare la caseria regiei.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.04.2007 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.04.2007 12:00
Locul: Sediul RAJA Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: bd. Dinicu Golescu nr.38, sectorul 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213199565, Fax: 0213118090
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In maxim 10 zile de la data luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RAJA Constanta Departamentul juridic
Adresa postala: Str. Calarasi nr 22-24, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900590, Romania, Tel.0241664046, Fax: 0241661940
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.03.2007 15:42