Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract furnizare medicamente antihemoragice


Anunt de participare numarul 105074/31.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE HEMATOLOGIETRANSFUZIONALA Prof.Dr.C.T.Nicolau
Adresa postala:  Str. Constantin Caracas nr.2-8, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011155, Romania, Punct(e) de contact:  ROSIN AUREL MARC ANDREI, Tel. 031.425.12.39, Email:  [email protected], Fax:  3191779, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institutie publica
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizaremedicamente antihemoragice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul INHT
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
cuprinde medicamente factor VIII recombinant, Factor IX si Factor Von Willebrand
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33621200-1 - Antihemoragice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTULI = 168 flacoane de 500 UI/fl DCI MOROCTOCOG ALFA
LOTUL II = 30 flacoane de 2000 UI/FLDCI OCTOCOG ALFA
LOTUL III =60 flacoane de 500 UI/FLDCI FACTOR VIII+ FACTOR VON WILLEBRANDLOTUL IV = FACTOR IX 60.000 UI conditionat in flacoane de 500 ui/fl sau 600 ui/fl DCI : FACTOR IX DE COAGULARE
Valoarea estimata fara TVA: 577, 016RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
LOT I -G.P =2136.96;RONLOT II - GP= 1658.40;RONLOT III - GP=1021.80; RONLOT IV GP= 953.00 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL ASIGURARILOR DE SANATATE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Certificat eliberat D.G.F.P ? valabil la data deschiderii ofertelor, original sau copie legalizata .
Certificat privind impozite si taxe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei? valabil la data deschiderii ofertelor, -original sau copie legalizata .
Certificat constatator emis de ONRC-nu mai vechi de 30 de zile , original sau copie legalizata .Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C copie simpla.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Situatia financiar-contabila(Bilantul financiarcontabil 31.12.2009), vizatDGFP- copie .
2.Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani in domeniul aferent obiectului contractului (comercializarea de medicamente)sa fiecel putin egala cudublul valoriifara TVA a lotului pentru care depune oferta: 3.(Fisa de informatiigenerale?formularul nr. 4
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2. NIVELURI: LOT 1 ?427.392, 00 RONLOT 2-331.680, 00 RONLOT 3-204.360, 00 RONLOT 4 ?190.600, 00RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Aviz de functionare si anexa, eliberat de M.S. -copie simpla.
2. Autorizatie de participare la licitatia deschisa de la producator/reprezentanta, valabila la data licitatiei, original.3. Autorizatie de dealervalabila la data licitatiei .
4. Autorizatie de punere pe piata de la A.N.M.
5. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse, precum si documentele ce atesta indeplinirea acestor contracte, in ultimii 3 ani-6. Documente emise de organisme acreditate care sa certifice ca producatorul si furnizorul au implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu standardele : ISO 9001/2001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
o runda
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.09.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.09.2010 18:00
Locul: departament achizitiisediul INHT
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
FINANTARE: BUGETUL ASIGURARILOR DE SANATATE
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104642, Email:  [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel
Adresa postala:  Sos Oltenitei nr. 106-111, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041304, Romania, Tel. 021/3321188, Email:  [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul resurse umane
Adresa postala:  Str. C. Caracas Nr. 2-8 sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011155, Romania, Tel. 031/4251230, Fax:  021/3191718
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2010 10:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer