Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract furnizare pneuri sarcina mica si sarcina mare,camere aer si benzi janta


Anunt de participare numarul 132694/13.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Transport Public Ploiesti
Adresa postala: Ploiesti, Gageni88, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100137, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel. +40 244543751, In atentia: Ing Gheorghe Oancea, Email: [email protected], Fax: +40 244513228, Adresa internet (URL): www.ratph.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.E.A.P.
Adresa postala: Str. Italiana nr. 22, Sector 2, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 213032997, Fax: +40 213032937, Adresa internet (URL): e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.E.A.P.
Adresa postala: Str. Italiana nr. 22, Sector 2, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 213032997, Fax: +40 213032937, Adresa internet (URL): e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
Altele: Searvicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizarepneurisarcina mica si sarcina mare, camere aer si benzi janta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Ploiesi Gageni Nr 88
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pneuri de sarcina mica si mare, camere si benzi jantapentru echiparea autovehiculelordin cadrul R.A.T.P.PLOIESTI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34350000-5 - Pneuri pentru sarcina mica si mare (Rev.2)
19511000-1-Camere de aer, benzi de rulare si flapsuri din cauciuc (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
? 326 buc anvelope, 260 buc camere aer si 260 benzi janta, grupate in 8 loturi .
Valoarea estimata fara TVA: 422, 072RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantiivorconstituigarantiadeparticipareincuantumul aferent lotului sau loturilor pentru care depune oferta, valoarea corespunzatoare ficarui lot in parte fiind prevazuta in Anexa B( informatii privind loturile): a)prinviramentbancar;b)printr-uninstrumentdegarantareemisincondi?iilelegiideosocietatebancarasaudeosocietatedeasigurari, (Formularul 8 inoriginal);c)prinordindeplatacuconfirmareabanciiemitente;d)prinfilaCECcuconfirmareabanciiemitente, (inoriginal)e)prindepunerea, lacaseriaautoritatiicontractante, asumeidebaniinnumerar.Contuldeschispentruconstituireagarantieideparticipareeste: RO30BRDE300SV76275203000, BRD-GSGPloiesti.Pentruvarianteleb)sid), dovadaconstituiriigarantieideparticipare, inoriginal, sevatransmitelaregistraturaautoritatiicontractante. MODULDECONSTITUIREAGARANTIEIDEBUNAEXECUTIEACONTRACTULUI: ? printr-uninstrumentdegarantareemisinconditiilelegiideosocietatebancarasaudeosocietatedeasigurari(de preferat prinscrisoare de garantie bancara);? prindepunereasumeidebanilacaseriaautoritatiicontractante.? daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform art.90 alin.3, din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarileulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratieprivindneincadrarea in situatiile prevazute la art.180 si art.181 din OUG 34 cu modificarile si completarile ulterioareFormular1.
b)Certificatdeparticiparelalicitatiecuofertaindependenta.Formular3.
c)Declaratiepepropriaraspundereprivindrespectareaprevederilor.art. 691.Formular2.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul RATP-Ploiesti, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Ing. Radu Popescu-Director General, Ing.Ion Micu-Director Tehnic, Ec.Daniela Birligiu-Director Financiar, Cons.Jr.Ilie Constantin-Sef Birou Achizitii, Ing. Vasile Paraschiv ? SefServicu Aprovizionare, Ing. Mircea Ungureanu-Sef Sectie Autobuze, Maria Caloian-Sef Coloana 8, Cons.Jr.Eugen Belu-Biroul Contecios, Ing. Gheorghe Oancea ? Biroul Achizitii. Certificatconstatatoremisdeoficiulregistruluicomertuluisauautorizatiedefunctionaresaudocumenteedificatoarecaresadovedeascaoformadeinregistrarecapersoanafizicasaujuridica.
Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de primireacomunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, vaprezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA A PRINCIPALELOR LIVRARI DE PRODUSE EFECTUATE IN ULTIMII3 ANI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Ach.21566/20.12.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S39-064451 din 25.02.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.01.2012 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.01.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.02.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire respinsa la data de 04.01.2012 nr 10771
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
R .A.T.P. Ploiesti
Adresa postala: Str.GAGENINR.88, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100137, Romania, Tel. +40 244543751, Email: [email protected], Fax: +40 244513228, Adresa internet (URL): www.ratph.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.01.2012 14:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer