Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT FURNIZARE SCURTA CU MESADA SI GULER


Anunt de participare numarul 17005/02.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta
Adresa postala: Strada Banu Dumitrache nr. 46, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 032572, Romania, Punct(e) de contact: Petcu Steluta, Tel.021.232.26.40, Email: [email protected], Fax: 2332017
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT FURNIZARESCURTA CU MESADA SI GULER
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: UM 0333 BUC BDUL IULIU MANIU NR 69 SECT 6
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
31700 BUC SCURTA CU MESADA SI GULER
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18410000-6 - Imbracaminte speciala (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
31700 BUC SCURTA CU MESADA SI GULER
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 750, 000 si 3, 350, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.08.2007 pana la 26.11.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE 100.000 LEI . GARANTIA DE BUNA EXECUTIEESTE 5 % DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DE LA PROCEDURA VOR FI EXCLUSIOPERATORII ECONOMOCICARE SE AFLA IN SIT PREVAZUTE LA ART 180 SI ART 181DIN O.U.G. 34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CIFRA DE AFACERIMEDIE ANUALAPE ULTIMII 3 ANISA FIE DE MIN 20.000.000 LEI .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
PREZENTAREAINFORMATIILORDESPRE LIVRARILEEFECTUATE IN ULTIMII 3 ANI DE PRODUSESIMILARE CELOR CARE FAC OBIECTULPREZENTEIPROCEDURI RESPECTIV:
1 CONTRACT DE FURNIZARE CARE A AVUT CA OBIECT LIVRAREAA CEL PUTIN A CANT DE 6340 BUCSAU
3 CONTRACTEDE FURNIZARE CARE A AVUT CA OBIECT LIVRAREA A CEL PUTIN A CANTITATII DE 12680 BUC
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.07.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE SE POATE OBTINE IN BAZAUNEI SOLICITARISCRISE
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.07.2007 15:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.07.2007 10:00
Locul: DMLSTR. CEASORNICULUI NR 19SECT 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
UN REPREZENTANT IMPUTERNICIT
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
PRETUL CONTRACTULUIESTE FERM PE TOATA PERIOADA CONTRACTULUI. DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE NU SE POATE OBTINEPRIN MIJLOACEELECTRONICE . CLARIFICARI REFERITOARE LA DOCUMENTATIE SE POT SOLICITACU CEL PUTIN 6 ZILE INAINTE DE DATA LIMITADE DEPUNERE A OFERTELOR.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PT SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR .
Adresa postala: BDUL DINICU GOLESCU NR.38 SECT 1 BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: STR. SPLAIUL INDEPENDENTEINR 5 SECT 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030099, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE DE LA LUAREA LA CUNOSTINTA DE CATRE CONTESTATORDESPRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: STR CEASORNICULUI , NR 19, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 015111, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.05.2007 13:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer