Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract furnizare 7 kituri portabile pentru analiza aerului si a apei


Anunt de participare numarul 137077/07.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
GARDA NATIONALA DE MEDIU - COMISARIATUL GENERAL
Adresa postala: Bulevardul Unirii nr.78, bl.J2, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Punct(e) de contact: Luminita Popa; Cosmin Monda, Tel. +40 213268970, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 213268971, Adresa internet (URL): www.gnm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CENTRUL NATIONAL DE MANAGEMENT PENTRU SOCIETATEA INFORMATIONALA
Adresa postala: Strada Italiana nr.22, sector 2, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, ,Romania, Punct(e) de contact: SEAP, Tel. +40 213052810, In atentia: SEAP, Email: [email protected], Fax: +40 213032906, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CENTRUL NATIONAL DE MANAGEMENT PENTRU SOCIETATEA INFORMATIONALA
Adresa postala: Strada Italiana nr.22, sector 2, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, ,Romania, Punct(e) de contact: SEAP, Tel. +40 213052810, In atentia: SEAP, Email: [email protected], Fax: +40 213032906, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CENTRUL NATIONAL DE MANAGEMENT PENTRU SOCIETATEA INFORMATIONALA
Adresa postala: Strada Italiana nr.22, sector 2, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, ,Romania, Punct(e) de contact: SEAP, Tel. +40 213052810, In atentia: SEAP, Email: [email protected], Fax: +40 213032906, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare 7 kituri portabile pentru analiza aerului si a apei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul Garzii Nationale de Mediu, Bdul Unirii nr.78, bloc J2, sector 3, Bucuresti
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare 7 kituri portabile pentru analiza aerului si a apei, conform specificatiilor caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38545000-7 - Echipamente de analiza a gazelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
7 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 1, 174, 176RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum 11742 lei: - Garantia de participare va fi constituita: a) - sub forma de scrisoare de garantie bancara, conform Formular 5.Scrisoarea de garantie bancara se va depune scanata in SEAP iar originalul va fi transmis la sediul autoritatii contractante (Bdul.Unirii nr.78, blJ2, sector 3, Bucuresti) pana la data si ora limita de depunere a ofertelor in SEAP.b) - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in contul de garantie al Comisariatului General al Garzii Nationale de Mediu, RO 04 TREZ 7005005XXX000189, deschis la A.T.C.P.Mun.Bucurestic) - sau prin orice alt instrument bancar de plata.Garantia de participare va fi valabila cel putin pe perioada de valabilitate a ofertei.- Conform prevederilor art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare stabilit in Documentatia de atribuire.- Pentru demonstrarea incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii operatorii economici au obligatia de a prezenta la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii prevazuta in Anexa 1 la Legea nr. 346/2004.ATENTIE : - Lipsa declaratiei privind incadrarea in categoria IMM sau prezentarea acesteia fara a fi completata conform prevederilor din actul normativ mentionat va avea ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila.- Neconstituirea garantiei de participare si neprezentarea acesteia, atat in SEAP cat si depunerea originalul scrisorii bancare la sediul GNM, atrage dupa sine respingerea ofertei.- Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G.R. nr. 925/2006 si art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006 Cuantum: 5% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie va fi constituita: - sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, conform Formular F9, sau- prin virament in contul de garantie al Comisariatului General al Garzii Nationale de Mediu, RO 04 TREZ 7005005XXX000189, deschis laA.T.C.P.Mun.Bucuresti.- Garantia de buna executie va fi valabila cel putin pe durata contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Se finanteaza prin ?Programul de cooperare transfrontaliera Romania-Bulgaria 2007-2013? ? din FEDR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Sa nu se afle in vreuna din situatiile descrise la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile ulterioare: Declaratie privind eligibilitatea, cu valabilitate pe perioada de valabilitate a ofertei2.Declaratie privind neincadrarea in niciuna din situatiile prevazute la art. 181 din OUG. Nr. 34/20063.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derulareasi finalizarea procedurii de atribuire sunt: Comisar General : Ovidiu Constantin DAESCU, Comisar General Adjunct: Daniel BOGDAN, Comisar General Adjunct: Radu PENTIE, Comisar General Adjunct: Gabriel ABOS, Director economic: Monica DRAGOMIR
4.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta5. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, din care sa reiasa lipsa obligaĆ­ilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se accepta oferte cu datorii esalonate, conform legii.6.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile catre Bugetul Local, din care sa reiasa lipsa obligaĆ­ilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se accepta oferte cu datorii esalonate, conform legiiPentru persoanele juridice/fizice straine se solicita certificate constatatoare care dovedesc ca nu au datorii catre terti (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul esterezident). 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
Pentru persoane juridice/fizice straine Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, prezentate in copie legalizata tradusa in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa centralizatoare a situatiei economico-financiare a ofertantului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista cu principalele livrari de produse similare in ultimii 3 ani -?
2. Prezentarea cel putin a unui contract sau copii dupa partile relevante ale acestuia prin care se confirma livrarea unor echipamente de masurare si monitorizare a parametrilor de mediu (aer/apa) in valoare de minim 590.000 lei inclusiv TVAinsotit de Procesul verbal de receptie.
3. Recomandari (minim 1) din partea altor beneficiari, 4. Firma ofertanta trebuie sa demonstreze capacitatea tehnica de a pune in functiune echipamentele furnizate si de a indeplini operatiuni de service si intretinere periodica, cu personal specializat (minim patru persoane tehnice certificate oficial de producator sau centru autorizat de service). Personal cu studii de specialitate intr-un domeniu tehnic relevant (ex: fizica, chimie, electronica, electrotehnica, mecatronica etc.) cu experienta relevanta in instalarea si intretinerea echipamentelor de masurare si monitorizare a parametrilor de mediu: minim 4 persoane CV-uri.
Firma ofertanta trebuie sa demonstreze ca are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalent si un sistem de management de mediu conform ISO 14001 sau echivalent, pe domeniul relevant scopului prezentei achizitii (comercializare, instalare, si intretinere de echipamente pentru monitorizarea si masurarea parametrilor de mediu).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.08.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.08.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul ?Monitorizarea in comun a riscului in timpul situatiilor de urgenta in zona de frontiera a Dunarii?, proiect finantat prin ?Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania-Bulgaria 2007-2013?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania-Bulgaria 2007-2013)
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256 indice 2 din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica, Achizitii si IT a Garzii Nationale de Mediu, Comisariatul General
Adresa postala: B-dul Unirii nr. 78, bloc J, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Tel. +40 213262284, Email: [email protected], Fax: +40 213268971, Adresa internet (URL): www.gnm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2012 08:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer