Licitatie Publica - Contract furnizare a urmatoarelor produse: PUI CAL I, PULPE PUI, PIEPT PUI CU OS, FICAT, PIPOTE
Valoarea Contractului:
296.071 RON
Castigatorul Licitatiei: SC MATRA SRL
296.071 RON
Castigatorul Licitatiei: SC MATRA SRL
Anunt de atribuire numarul 140577/17.01.2013
Informatii anunt de participare asociat 132909
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL PUBLIC CRESE ASISTENTA SOCIALACULTURA SPORTIGIENA PUBLICA
Adresa postala: STR. DELFINULUI NR.1, Localitatea: Mangalia, Cod postal: 905500, Romania, Punct(e) de contact: FLORENTINA MARTIN, Tel. +40 241752785, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 241752785, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare a urmatoarelor produse: PUI CAL I, PULPE PUI, PIEPT PUI CU OS, FICAT, PIPOTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Cantina sociala ? Mangalia, str. Negru-Voda
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare pui calitatea I, pulpe pui cu os, piept cu os, ficat, pipote pentru crese, camin batrani, cantina sociala, ajutoare pensionariValoarea estimata a procedurii, (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele) este 286.344, 85 lei, fara T.V.A. si reprezinta valoarea estimata pentru perioada 01.01.2013 ? 30.04.2013.? Pentru Crese, Caminul de batrani, Cantina Sociala, livrarile se vor efectua de regula de doua ori pe luna sau ori de cate ori intervin modificari ale necesitatilor, cantitatile cuprinse in fiecare comanda variind in functie de numarul de persoane/copii pe perioada si de sezon.Comenzile sunt date de reprezentantul autorizat al punctelor de desfacere al beneficiarului, de regula cu 48 ore inainte.? Ajutoarele pentru pensionari se vor livra de regula o data pe luna.Livrarea se face in baza comenzilor ferme date de reprezentantul autorizat al beneficiarului, de regula cu 48 ore inainte, astfel incatsa se asigure distribuirea produselor in perioada stabilita.In cazul in care din anumite motive se modifica perioadele de distributie se anunta furnizorul cu cel putin 7 zile inainte.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15112130-6 - Carne de pui (Rev.2)
15112300-9-Ficat de pasare (Rev.2)
15114000-0-Organe comestibile (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
296, 071.14RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
Contract nr: 138 Denumirea: FURNIZARE PUI GRILL CALITATEA I
V.1) Data atribuirii contractului 19.12.2012
V.2) Numarul de oferte primite 3
Numarul de oferte admisibile 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC MATRA SRL
Adresa postala: BULEVARDUL MUNCII, BL 69L1, SC A, AP. 2, JUD OLT, Localitatea: SCORNICESTI, Cod postal: 235600, Romania, Tel. 0249460153
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 228015.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 198626.40 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 4
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
1
Contract nr: 136 Denumirea: FURNIIZARE PIEPT PUI CU OS, PULPE PUI
V.1) Data atribuirii contractului 19.12.2012
V.2) Numarul de oferte primite 3
Numarul de oferte admisibile 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC GEOCOR TRADE IMP-EXP SRL
Adresa postala: Str. VARFUL CU DOR, NR. 26, INCINTA SERE, JUD CONSTANTA, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900035, Romania, Tel. 0241559944, Fax: 0241559944
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 46322.35 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 31658.75 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 4
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
2
Contract nr: 137 Denumirea: FURNIZARE FICAT PUI, PIPOTE PUI
V.1) Data atribuirii contractului 19.12.2012
V.2) Numarul de oferte primite 2
Numarul de oferte admisibile 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC GEOCOR TRADE IMP-EXP SRL
Adresa postala: Str. VARFUL CU DOR, NR. 26, INCINTA SERE, JUD CONSTANTA, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900035, Romania, Tel. 0241559944, Fax: 0241559944
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 12007.50 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 8481.90 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 4
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
3
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
In situatia in care se constata ca doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza, reofertarea produselor in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.- Comisia de evaluare isi va desfasura activitatea in conformitate cu prevederile capitolului VI din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.- Pentru verificarea modului de indeplinire a criteriilor de calificare si selectie sau pentru demonstrarea conformitatii ofertei cu cerintele solicitate , autoritatea contractanta are dreptul de a solicita clarificari/completari ale documentelor prezentate de ofertant (conform art 201 OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) .- In cazul unei oferte care are un pret aparent neobisnuit de scazut in raport cu produsul care urmeaza sa fie furnizat, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita ofertantului, in scris si inainte de a lua o decizie de respingere a acelei oferte, detalii si precizari pe care le considera semnificative cu privire la oferta, precum si de a verifica raspunsurile care justifica pretul respectiv. (conform art 202 OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).- Netransmiterea clarificarilor/documentelor solicitate ulterior de catre autoritatea contractanta in termenul cerut, are drept consecinta respingerea ofertei .- Autoritatea contractanta va stabili ofertele castigatoare dintre ofertele declarate admisibile , luand in considerare criteriul de atribuire ?pretul cel mai scazut?.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104642, Email: [email protected], Fax: +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Public Crese, Asistenta Sociala, Cultura Sport, Igiena Publica -Oficiul juridic
Adresa postala: str. Delfinului , nr.1, ,Localitatea: Mangalia, Cod postal: 905500, Romania, Tel. +40 241752785, Fax: +40 241752785
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
15.01.2013 15:25