Licitatie Publica - Contract furnizare alimente
Anunt de participare numarul 53866/28.05.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN BUZAU
Adresa postala: B-dul Maresal Averescu, Nr. 2 bis, Localitatea: Buzau, Cod postal: 5100, Romania, Punct(e) de contact: Zamfirescu Iustin, Tel.0238.720.223, Email: [email protected], Fax: 0238.720.223
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Bursa Romana de Marfuri Terminal Buzau
Adresa postala: B-dul Unirii, bloc 10BCD, etaj 1, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120190, Romania, Tel.0238/726357, In atentia: Felicia Vijdea, Email: [email protected], Fax: 0238/726357, Adresa internet (URL): www.brm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital Judetean de Urgenta
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare alimente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Franco Spitalul Judetean de Urgenta Buzau-B-dul M-sal Averescu nr. 2 bis .
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de alimente necesare asigurarii hranei bolnavilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15000000-8 - Produse alimentare si bauturi (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
513 kg castraveti in otet, 4.992 kg compot de fructe, 5.033 kg gem de fructe, 1.200 kg lapte praf echivalent Raraul, 420 kg masline cal.I, 20.130 bucati oua cal.I, 7.400 kg zahar tos, 6.206 plicuri zahar, 7.119kg orez cal.I, 1.641 kg malai cal.I, 4.246 kg faina alba cal.I, 186 kg tarata de grau, 3.949 litri ulei de floarea soarelui cal.I, 1.523 kg gris cal.I, 2.363 kg fidea cal.I, 5.169 kg spaghete cal.I, 933 kg ceai, 3.343 kg peste macrou congelat, 1.771 plicuri piper macinat(30 g), 18 kg sare, 840 kg sare grunjoasa, 93 kg otet, 140 kg drojdie de bere, 16.298 litri apa minerala carbogazoasa.
Valoarea estimata fara TVA: 284, 711.61RON
II.2.2) Optiuni
Da
Se pot suplimenta cantitatile prin act aditional cu max 20 %.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare totala in cuantum de 5682.00 lei, iar garantia de buna executie a contractului 5% din valoarea fara TVA a acestuia
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: Bugetul de stat, iar plata produselor se va face cu ordin de plata prin Trezorerie in termen de 60 zile de la data receptionarii marfii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia formal in vederea depunerii ofertei comune, iar legalizarea asocierii este obligatorie numai in cazul in care oferta comuna este castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
b) bilantul contabilOfertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil la 31.12.2007, vizat si inregistrat de organele competente - in copie
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
e)mostre, descrieri si/sau fotografiiOfertantii trebuie sa prezinte MOSTRE ale produselor ofertate.
VI.6) Standarde de asigurare a calitatii
Se vor prezenta, in copie certificate care atesta implementarea sistemului managementului calitatii: ISO 9001/2000 siHACCP 22000 , (sau orice alte probe sau dovezi in masura in care acestea confirma sigurarea unui nivelcorespunzatoral calitatii ) la ofertant SAU/SI producator.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.06.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 36 RON
Conditii si modalitate de plata: Se va achita la casierie, B-dul Unirii bloc 10 BCD etaj 1
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.06.2008 11:00
Locul: Spitalul Judetean de Urgenta Buzau, B-dul M-sal Averescu nr 2 bis
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa reprezentanti ai ofertantilor si alte persoane ce solicita in scris participarea
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel Ploiesti
Adresa postala: Str. Emile Zola nr.4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 10043, Romania, Tel.0244/522445, Email: [email protected], Fax: 0244/522452
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul national de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Spitalului Judetea de Urgenta Buzau
Adresa postala: B-dul M-sal Averescu nr.2 bis, Localitatea: Buzau, Cod postal: 1247274, Romania, Tel.0238/720689, Email: [email protected], Fax: 0238/720223, Adresa internet (URL): www.spitalulbuzau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.05.2008 18:18