Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract furnizare alimente


Anunt de participare numarul 53866/28.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN BUZAU
Adresa postala: B-dul Maresal Averescu, Nr. 2 bis, Localitatea: Buzau, Cod postal: 5100, Romania, Punct(e) de contact: Zamfirescu Iustin, Tel.0238.720.223, Email: [email protected], Fax: 0238.720.223
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Bursa Romana de Marfuri Terminal Buzau
Adresa postala: B-dul Unirii, bloc 10BCD, etaj 1, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120190, Romania, Tel.0238/726357, In atentia: Felicia Vijdea, Email: [email protected], Fax: 0238/726357, Adresa internet (URL): www.brm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital Judetean de Urgenta
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare alimente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Franco Spitalul Judetean de Urgenta Buzau-B-dul M-sal Averescu nr. 2 bis .
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de alimente necesare asigurarii hranei bolnavilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15000000-8 - Produse alimentare si bauturi (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
513 kg castraveti in otet, 4.992 kg compot de fructe, 5.033 kg gem de fructe, 1.200 kg lapte praf echivalent Raraul, 420 kg masline cal.I, 20.130 bucati oua cal.I, 7.400 kg zahar tos, 6.206 plicuri zahar, 7.119kg orez cal.I, 1.641 kg malai cal.I, 4.246 kg faina alba cal.I, 186 kg tarata de grau, 3.949 litri ulei de floarea soarelui cal.I, 1.523 kg gris cal.I, 2.363 kg fidea cal.I, 5.169 kg spaghete cal.I, 933 kg ceai, 3.343 kg peste macrou congelat, 1.771 plicuri piper macinat(30 g), 18 kg sare, 840 kg sare grunjoasa, 93 kg otet, 140 kg drojdie de bere, 16.298 litri apa minerala carbogazoasa.
Valoarea estimata fara TVA: 284, 711.61RON
II.2.2) Optiuni
Da
Se pot suplimenta cantitatile prin act aditional cu max 20 %.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare totala in cuantum de 5682.00 lei, iar garantia de buna executie a contractului 5% din valoarea fara TVA a acestuia
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: Bugetul de stat, iar plata produselor se va face cu ordin de plata prin Trezorerie in termen de 60 zile de la data receptionarii marfii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia formal in vederea depunerii ofertei comune, iar legalizarea asocierii este obligatorie numai in cazul in care oferta comuna este castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A in original;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181Formularul B din Sectiunea Formulare. in original;3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) in original sau copie legalizata.4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale in original sau copie legalizata.5.Certificat de cazier fiscal - in original sau copie legalizata.PentruP.J-Certificat constatator, in original, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial.P.F romane-Certificat constatator, in original, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, -PJ/PF straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata anexandu-se si traducerea autorizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
b) bilantul contabilOfertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil la 31.12.2007, vizat si inregistrat de organele competente - in copie
c) declaratie privind cifra medie de afaceriSe va completa si depune, in original, Formularul B2 din Sectiunea Formulare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 Se va completa si depune, in original, Formularul C1 din Sectiunea Formulare.Se voranexa un numar de 2 recomandari emise de beneficiari la care se face referire in Formularul C1, copie carevorviza livrarile de produse din cel mult anul precedent licitatiei, pina la data desfasurarii procedurii.b)declaratie pe proprie raspundere referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare - in original;c)declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii - in original;d)certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor;Ofertantii trebuie sa prezinte Licenta de fabricatie a produsului , sau orice document echivalent , in copie.
e)mostre, descrieri si/sau fotografiiOfertantii trebuie sa prezinte MOSTRE ale produselor ofertate.
f)autorizatie de livrare, copie legalizata(numai pentru comercianti)Autorizatia de livrare trebuie sa cuprinda toate informatiile prevazute de Formularul B3 din Sectiunea Formulare, completata de producator.In situatia in care autorizatia provine de la o alta persoana juridica decat producatorul, trebuie prezentat intreg lantul de autorizari astfel incat sa fie demonstrata legatura dintre producator si ofertant (conform Formular B3.a din Sectiunea Formulare).
VI.6) Standarde de asigurare a calitatii
Se vor prezenta, in copie certificate care atesta implementarea sistemului managementului calitatii: ISO 9001/2000 siHACCP 22000 , (sau orice alte probe sau dovezi in masura in care acestea confirma sigurarea unui nivelcorespunzatoral calitatii ) la ofertant SAU/SI producator.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.06.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 36 RON
Conditii si modalitate de plata: Se va achita la casierie, B-dul Unirii bloc 10 BCD etaj 1
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.06.2008 11:00
Locul: Spitalul Judetean de Urgenta Buzau, B-dul M-sal Averescu nr 2 bis
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa reprezentanti ai ofertantilor si alte persoane ce solicita in scris participarea
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel Ploiesti
Adresa postala: Str. Emile Zola nr.4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 10043, Romania, Tel.0244/522445, Email: [email protected], Fax: 0244/522452
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul national de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Spitalului Judetea de Urgenta Buzau
Adresa postala: B-dul M-sal Averescu nr.2 bis, Localitatea: Buzau, Cod postal: 1247274, Romania, Tel.0238/720689, Email: [email protected], Fax: 0238/720223, Adresa internet (URL): www.spitalulbuzau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.05.2008 18:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer