Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract furnizare analizoare de hematologie


Anunt de participare numarul 35865/13.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Sanatatii Publice
Adresa postala: str.Cristian Popisteanu nr.1-3, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010024, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Mihailescu, Tel.3072594, Email: [email protected], Fax: 3072508, Adresa internet (URL): www.ms.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract furnizare analizoare de hematologie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: unitatile sanitare nominalizate prin ordin al ministrului sanatatii publice
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contract furnizare analizoare de hematologie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33253457-6 - Analizoare hematologice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot.I - Analizor de hematologie cu 14 parametrii40 buc
Lot.II - Analizor de hematologie cu 18 parametrii40 buc
Lot.III - Analizor de hematologie cu 22 parametrii40 buc
Valoarea estimata fara TVA: 15, 984, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 30.11.2007 pana la 30.06.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare prin scrisoare de garantie bancara in cuantum deLot.I - 79920 lei Lot.II - 79920 lei Lot.III 79920 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face din bugetul Ministerului Samnatatii Publice, prin acreditiv bancar.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantul va completa formularul nr. 12 A din Sectiunea III Formulare -Declaratie privind eligibilitatea.
2. Ofertantul va completa formularul nr. 12 B din Sectiunea III Formulare -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. Pentru confirmarea platii taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, ofertantulva prezentaCertificatul constatator de atestare fiscala. Persoanele juridice/fizice strainevor prezenta formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident sau are domiciliul.
3. Ofertantul va completa formularul nr. 12 C din Sectiunea III Formulare -Declaratie privCertificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa camera de comert si industrie nationala sau teritoriala si Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii Publice conform Ordinului ministrului sanatatii 1636/2004, cu modificarile ulterioare sau.ind calitatea de participant la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va completa formularul nr. 13 din Sectiunea III Formulare -Informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantul va completa formularul nr. 12 D din Sectiunea III Formulare -Declaratie privind lista principalelor livrari de echipamente medicale in ultimii 3 ani.Conditie obligatorie: Ofertantul va prezenta cel putin 3 recomandari din partea beneficiarilor /clientilor precum si un contract finalizat (in copie) de furnizare de echipamente medicale.
2. Ofertantul va completa formularul nr. 12 G din Sectiunea III Formulare -Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.Lista cuprinzandsubcontractantiiva fi insotita de acordul acestora de subcontractare.
3. Ofertantul va prezenta Declaratie de conformitate EC a producatorului ca produsul ofertat este conform cu Directiva98/79/EC.
4. Ofertantul va completa formularul nr. 15 Sectiunea III Formulare -Declaratie pe proprie raspundere privind livrarea echipamentelor medicale.
5. Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii Publice pentru activitatea de reparare, verificare si punere in functiunea produsului ofertat sau un contract cu o firma autorizata de Ministerul Sanatatii Publice pentru service-ul dispozitivelor medicale ofertate.
6. Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente, pe care ofertantul avea obligatia sa-l depuna potrivit legii.
7. Obligatii contractuale, in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti.8. Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea conditiilor de munca si de protectie a muncii la elaborarea ofertei si derularea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S12-013588 din 18.01.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.11.2007 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.11.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.11.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2007 12:00
Locul: sediul MSP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentatii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr.6, sect 3, Localitatea: Bucuresti, ,Cod postal: 10033, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegala, iar plangerea in termen de 10 zile de la comunicare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA JURIDICA DIN MSP
Adresa postala: str. Cristian Popisteanu, nr. 1-3, sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 10032, Romania, Tel.0213072597, Fax: 0213072595
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.10.2007 17:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer