Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract furnizare antiinfectioase generale de uz sistemic


Anunt de participare numarul 94969/25.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Municipal Pascani
Adresa postala: Str Gradinitei nr 5, Localitatea: Pascani, Cod postal: 705200, Romania, Punct(e) de contact: Ludovica Liliana Dogaru, Tel.0232-763600, Email: [email protected], Fax: 0232-765060, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare antiinfectioase generale de uz sistemic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: str.Gradinitei nr.5, loc.Pascani, jud.Iasi, cod postal 705200
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare antiinfectioase generale de uz sistemic grupate in noua loturi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651000-8 - Antiinfectioase generale pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Antiinfectioase generale de uz sistemic grupate in noua loturi:
- lotul 1- FROMILID 500 mg sau echivalent- 800 cpr
- lotul 2- ERITROMICINA 200mg sau echivalent- 1600 cpr
- lotul 3- GENTAMICIN40mg/ml-1ml 40MG im+iv sau echivalent- 10.000 fiole
- lotul 4- GENTAMICIN40mg/ml - 2m im+ivl80MG sau echivalent- 11.000 fiole
- lotul 5- MOLDAMIN 1200000ui im sau echivalent - 100 flc
- lotul 6- DOXICICLINA100mg sau echivalent- 300 cps
- lotul 7- CEFALEXIN 500mg sau echivalent- 2000 cps
- lotul 8- CEFOTAX 1g im+iv sau echivalent- 3000 flc
- lotul 9- CEFTAMIL 1g - FORTUM im+iv sau echivalent- 3000 flc
Valoarea estimata fara TVA: 53, 473RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia bancara de buna executie de 5 % din valoarea contractului fara TVA, constituita in conditiile legii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii provenite din contractele incheiate cu CAS Iasi.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In situatia in care oferta este depusa de un grup de operatori economici acestia au obligatia de a prezenta contractul de asociere legalizat , pana la data depunerii ofertelor in SEAP.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitate (Formularul nr.12A)
Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formularul nr. 12C)
Declaratie privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata aimpozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este resident, valabile si in termen la data deschiderii ofertelor).
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 (Formular nr. 12B)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Cometului/Autorizatie de functionare emisa de catre M.S.P.
Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
Autorizatie de punere pe piata eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului valabila si in termen
Autorizatie de distributie de medicamente angro.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiului financiar la 30.06.2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa informatii generale
- Informatii referitoare la personal- formularul 12 I din Sectiunea formulare
- Informatii referitoare la dotarea tehnica formularul 12 H- Certificat privind asigurarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001:2000 (sau echivalent) eliberat de un organism de certificare acreditat pentru distribuitor.Se vor completa formularelementionate si se vor prezenta: specificatie tehnica/ fisa tehnica/ buletine de analiza/ declaratie de conformitate EC/ anexa la Autorizatia de punere pe piata a produsului, precum si/sau alte documente relevante ale producatorului/ distribuitorului, astfel incat informatiile din propunerea tehnica sa permita identificarea cu usurinta a corespondentei cu specificatiile tehnice minime din Caietul de Sarcini.
Operatorul va confirma in formularul de oferta tehnica termenul de valabilitate al ofertei precum si termenul de livrare de maxim 7 zile .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2420/24.02.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.03.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.03.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.04.2010 18:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Ofertantii vor depune documentele solicitate in SEAP , in forma scanata lizibila.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 021/ 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al Spitalului Municipal Pascani
Adresa postala: str.Gradinitei nr. 5, loc.Pascani, ,Localitatea: Pascani, Cod postal: 705200, Romania, Tel.0232/ 718606, Fax: 0232/ 765060
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.02.2010 11:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer