Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract furnizare antineoplazice, antihemoragice, preparate impotriva anemiei


Anunt de participare numarul 144996/18.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf.Maria" Iasi
Adresa postala: Str. Vasile Lupu nr 62, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700309, Romania, Punct(e) de contact: birou achizitiipublice, Tel. +04 0232264266, In atentia: Nicoleta Dogaru, Email: [email protected], Fax: +04 0232477309, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare antineoplazice, antihemoragice, preparate impotriva anemiei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: farmacie Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf.Maria" Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 680, 822.52 si 1, 366, 995.56RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: trimestrial
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitionarea de produse antineoplazice, antihemoragice, preparate impotriva anemiei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33652100-6 - Antineoplazice (Rev.2)
33621200-1-Antihemoragice (Rev.2)
33621300-2-Preparate impotriva anemiei (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ASPARAGINAZUM 10000 UI min 30flmax 60fl
ASPARAGINAZUM 5000 UImin 30flmax 60fl
CYTARABINUM 20MG/ML 5MLmin 500flmax 1000fl
CALCII FOLINAS 10mg/ml-10ml min 100flmax 200fl
CARBOPLATINUMmin 30flmax 60fl
DACTINOMICINUM 0, 5mg min 60flmax 120fl
DOXORUBICINUM 50mg min 40flmax 80fl
CYCLOPHOSPHAMIDUM200mg min 200flmax 4000fl
ETOPOSIDUM 20mg/ml - 5ml min 500flmax 1000fl
FILGRASTIMUM (G-CSF)min 400flmax 800fl
FLUDARABINUM 25MG/ML min 7flmax 14fl
FLUOROURACILUM 50MG/ML min 30flmax 60fl
IRINOTECANUM 20mg/ml min 80flmax 160fl
IDARUBICINUM min 40flmax 80fl
IFOSFAMIDUM 1g min 250flmax 500fl
METHOTREXATUM 2, 5 mg min 1200cps max 2400cps
MERCAPTOPURINUM 50mg min 1000flmax 2000fl
ASPARAGINAZUM 3750 UI min 15flmax 30fl
TEMOZOLOMIDUM 180MG min 15flmax 30fl
TIOGUANINUM 40 mg min 300flmax 600fl
TOPOTECANUM 40 mg min 18flmax 36fl
MESNUM400mg/4ml min 300fmax 600f
TENIPOSIDE 50mgmin 4flmax 8fl
VINCRISTINUM 1mg min 450flmax 900fl
factor IX de coagulare uman 500uimin 60flmax 120fl
eptacog alfa 1 mg/mlmin 68flmax 136fl
factor VIII de coagulare uman 500uimin 240flmax 480fl
moroctocog alpha 250uimin 60flmax 120fl
FACTOR VIII DE COAGULARE SI FACTOR VON WILLEBRANDmin 2flmax 8fl
Valoarea estimata fara TVA: intre 680, 822.52 si 1, 366, 995.56RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor si este detaliata pentru fiecare lot in parte in anexa B. Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform prevederilor art.86 alin.1 din HG 925/2006 in contul RO 43 TREZ 406 5006 XXX 015 628 TREZORERIA IASI sau prin depunere numerar la casieria unitatii noastre. Dovada constituirii garantiei de participare, se va prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante pana la de data si ora limita de depunere a ofertei.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Instrumentul de garantare trebuie sa contina in mod explicit prevederile art. 278 aliniat 1 din OUG 34/2006. Avand in vedere scopul declarat al Legii nr.346/2004, acela de a stimula infiintarea si dezvoltarea intreprinderilor mici si mijlocii, consideram ca reducerea de 50% pentru criteriile de calificare legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitii publice de produse, servicii si lucrari se aplica in cazul grupurilor de operatori economici care depun oferta comuna in cazul in care aceste grupuri sunt alcatuite exclusiv din intreprinderi mici si mijlocii, indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine.Garantia de participare se va depune si scanata in SEAP
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea-Completarea si prezentarea Formularului din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire- in original
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Completarea si prezentarea Formularului din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire? in original
3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj-Eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, certificatele fiscale sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea
?conform cu originalul"
4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale-Eliberat de Primaria locala? in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?- se va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele
5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Completata in conformitate cu formularul corespunzator din Sectiunea III ??Formulare?. ? in original
6.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691-Completata in conformitate cu formularul corespunzator din Sectiunea III ??Formulare?. ? in original-se va rezenta atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator (Ordinul ANRMAP nr. 170/2012)
Mentionam persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: dr. Nicolai Nistor ? Manager, ec. Alina Maria Vrabie ? Dir. financiar contabil, dr. Murgu Alina Mariela - Dir. Medical;conform deciziei 30/21.01.2011 : Camban Lidia ? Farmacist, Aprodu Mariana ? Farmacist , Nechifor Mariana ? Farmacist si respectiv ing.Pinzaru Lacramioara, Ref. Nicoleta Dogaru, ec. Alina Irod, ref. Nistor Cristina, cs jr. Mihaela Sandu Certificat constatator-Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte: - codurile CAEN, - adresa actuala,
- obiectul de activitate al societatii,
- numele asociatilor,
Toate informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor (se va prezenta o copie a acestuia-semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul? cu obligatia ca dupa desemnarea castigatorului, acesta sa prezinte pentru conformitate documentul Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau/copie legalizata).2. Autorizatie de functionare-Eliberata de Ministerul Sanatatii ? in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?- legea 266/2008 cu completarile si modificarile ulterioare3.Autorizatie de punere pe piata a produsului-Legea nr.95/2006-Autorizatie de punere pe piata a produsului ofertat - in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa si depune, in original, in conformitate cu formularul Informatii Generale corespunzator din Sectiunea III ??Formulare? originalul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor livrari in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
ISO 9001/2008 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In acest sens se va completa formularul din Sectiunea III ??Formulare?- Certificat ISO 9001 (copie conform cuoriginalul, semnata si stampilata) sau orice alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate.In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Operatorii economici: vor prezenta certificatele/documentele relevante insotite de traduceri in limba romana autorizate siautentificate acolo unde este cazul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10931/21.06.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.08.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.09.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare al ofertelor : avand in vedere ca se incheie un acord cadru cu un numar maxim de 3 operatori economici, criteriul de atribuire fiind pretul cel mai scazut, modalitatea de departajare a eventualelor oferte cu preturi egale clasate pe unul dintre primele 3 locuri ale clasamentului va fi reofertarea. Pretul reofertat nu poate fi imbunatatit decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256 indice 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf. Maria " Iasi
Adresa postala: str. V. Lupu, nr 62, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700309, Romania, Tel. +40 232218806, Email: [email protected], Fax: +40 232218806
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2013 08:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer