Licitatie Publica - Contract furnizare Aparat Tomografie Computerizata Multislice - 1 cpl.
Anunt de participare numarul 124486/25.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE URGENTA AL MAI "PROF. DR. DIMITRIE GEROTA"BUCURESTI
Adresa postala: Str. Vasile Vasilievici Stroescu , nr. 29-31, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021373, Romania, Punct(e) de contact: ELENA CRISTACHE, Tel. 2523334, 2522692, Email: [email protected], Fax: 2522829, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare Aparat Tomografie ComputerizataMultislice - 1 cpl.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul de Urgenta , ,Prof.Dr. Dimitrie Gerota'', Str.Vasile Vasilievici Stroescu , nr.29-31, sector 2 , Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract furnizare Aparat Tomografie ComputerizataMultislice - 1 cpl.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33115000-9 - Aparate de tomografie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Aparat Tomografie ComputerizataMultislice - 1 cpl.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 730, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 94.600, 00 RON. Garantia de buna executie - 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 181; Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C.; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre Bugetul general consolidat; Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale ? eliberat de Primaria Locala; Certificat de inregistrare eliberat de O.R.C.; Avizul de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru activitatea respectiva; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale, completata inclusiv la rubrica "cifra de afaceri". Valoarea cifrei de afaceri este de 2 (doua) ori valoarea estimata, adica 9.400.000, 00 lei (pt.I.M.M. va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa);
- Bilantul contabil vizat si inregistrat la 31.12.2010.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie de Securitate Radiologica pentru produsul ofertat; Autorizatie CNCAN pentru activitatile de furnizare, instalare, punere in functiune si service in perioada de garantie si postgarantie a dispozitivului medical pentru ofertant sau societatea care va presta aceste servicii; Angajament din partea furnizorului ca va asigura la locul de functionare al aparatului service prompt, cu timp de interventie de maxim 12 ore de la solicitare, de buna calitate si gratuit in perioada de garantie; Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate (minim 2 ingineri, cursuri de specializare pentru echipamentul ofertat) de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant in scopul asigurarii service-lui in perioada de garantie si postgarantie a dispozitivului medical; Personalul tehnic poate fi al ofertantului sau al unei terte parti cu care acesta a incheiat un acord scris; Minim o recomandare din partea unui utilizator a unui sistem similar cu obiectul prezentei achizitii, utilizator din Romania sau din alte tari europene (denumire, adresa, persoana de contact); Certificate emise de organismele independente care atesta standardele de respectare a calitatii, conform Directivei Consiliului 93/42 CEE, ISO 9001/2008 (sau echivalent) pentru producatorul echipamentelor, pentru ofertant cat si pentru operatorul economic care asigura service-ul acestui echipament; Certificate de conformitate ale sistemelor de management al calitatii ale produselor care compun completul (dispozitivul medical), conform standardelor SR-EN 60601-2-44, in conformitate cu prevederile O.M.S. 1163/2010 sau orice alte probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii acestora, eliberate de organisme de specialitate acreditate sau echivalente; Certificat/declaratie de conformitate CE pentru produsul ofertat; Candidatii/ofertantii au dreptul de a prezenta in scopul demonstrarii indeplinirii standardelor de calitate, orice alte documente (standarde) echivalente cu o astfel de certificare sau care probeaza in mod concludent indeplinirea respectivelor cerinte; Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
- Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare - pretul.- Intr-o singura runda, pe durata a 24 de ore.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.08.2011 09:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.08.2011 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.08.2011 10:00
Locul: Spitalul de Urgenta "Prof.Dr. DIMITRIE GEROTA" - Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicire scrisa din partea ofertantului pentru persoanele desemnate sa participe la sedinta de deschidere a ofertelor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Art.256, alin.2 din OUG 34/2006 - 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de ugenta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE SI JURIDIC
Adresa postala: Str.Vasile Vasilievici Stroescu nr.29-31, sectorul 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021392, Romania, Tel. 021/252.26.92, Email: [email protected], Fax: 021/252.28.29
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.06.2011 16:03