Licitatie Publica - Contract furnizare aparatura medicala - aparat de urologie pt.ESWL/ESWT si endourologie cu system integrat de fluoscopie radiografie
Anunt de participare numarul 110136/27.10.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN MURES
Adresa postala: P-ta BERNADY GYORGY NR. 6, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540136, Romania, Punct(e) de contact: NICOLETA SANDOR, Tel. 0265-230000, Email: [email protected], Fax: 0265-230001, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare aparatura medicala - aparat de urologie pt.ESWL/ESWT si endourologie cu system integrat defluoscopie radiografie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic Judetean Mures - conform locului de livrare mentionat pe formularul de comanda
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aparat de urologie pentru ESWL / ESWT si endourologie cu system integrat de fluoscopie radiografie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33125000-2 - Aparate de examinare urologica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 733, 870RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 34677 lei-detalii in documentatia de atribuire, Garantia de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza formal asocierea, printr-un contract scris semnat de partile asociate, care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea contractului de achizitie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea prezentare formulare A , Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - completare formular B, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Certificat constatator ORC, Certificat de inmatriculare, Certificate fiscale de la bugetul statului si de la cel local.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2009 vizat de organele de resort ; Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii ( pt. comercializarea dispozitivelor medicale pentru diagnosticaresi tratament cu radiatii ).
?Declaratie de conformitate CE ( conf. Directivei 93/42 CEE) , aceasta va trebui depusa in traducere autorizata ? in original .?Certificat de conformitate CE emis de un organism notificat - traducere autorizata ? in original .?Autorizatia din partea producatorului in original. Daca producatoruleste strain se va prezentain traducere autorizata.
?Autorizatie de manipulare pentru desfasurarea de activitati in domeniul nuclear emisa de CNCAN
?Autorizatie de Securitate Radiologica emisa de CNCAN sau Autorizatie de Furnizare pentru produsul respectiv, emisa de CNCAN, in termen de valabilitate.
?Fisa tehnica a produsului .? Pliante sau brosuride laproducator din care sa reiasa specificatiile aparatuluitraducere autorizata, sau o traducere efectuata pe responsabilitatea reprezentantului legal
?Declaratie pe proprie raspundere privind capacitatea de a furniza piese de schimb originale, cel putin 10 ani de la data livrarii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se desfasoara in SEAP si cuprinde 1 runda.Operatorul economic ofertant trebuie sa fie certificat in SEAP
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.12.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.12.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.12.2010 10:00
Locul: Spitalul Clinic Judetean Mures, B-dul 1 Dec. 1918, nr. 24-26, Camera 229, loc. Tg. Mures, Jud. Mures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
O persoana autorizata din partea fiecarui ofertant
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Mures
Adresa postala: jud.Mures, Str.Justitiei , nr.1, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540136, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Fax: 021 310.46.41
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia se depune la CNSC in termen de 10 zile sau se poate depune si in instanta, cf.prev art.255(1) si 256 din O.U.G. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC JUDETEAN MURES-Compartimentul Contencios
Adresa postala: B-dul 1 Dec. 1918, nr. 24 - 26, Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540061, Romania, Tel. 0265/263585 int. 267, Fax: 0265/230003
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.10.2010 16:05