Licitatie Publica - Contract furnizare articole cu specific militar Pantaloni tricotati (izmene) din lana pentru barbati, studenti si elevi
Anunt de participare numarul 51445/07.05.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - UNITATEA MILITARA 01556 MANGALIA
Adresa postala: Str.Portului nr.13, Localitatea: Mangalia, Cod postal: 905500, Romania, Punct(e) de contact: ROBERT RUSU, Tel.0241-750663, Email: [email protected], Fax: 0241-754417
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare articole cu specific militar Pantaloni tricotati (izmene) din lana pentru barbati, studenti si elevi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, Craiova, Constanta, Targusor, Someseni, Hemeius
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract furnizare articole cu specific militar Pantaloni tricotati (izmene) din lana pentru barbati, studenti si elevi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
17280000-8 - Tricotaje, ciorapi tricotati si articole conexe (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pantaloni tricotati (izmene) din lana oentru barbati, studenti si elevi- 13.910 buc
Valoarea estimata fara TVA: 440, 112RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.07.2008 pana la 30.09.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara de participare: 4400 lei, sau 2200 lei pt cei care fac dovada incadrarii in categoria IMM-uri.Garantia de buna executie6% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Principalele modalitati de plata: surse bugetare. Plata se face prin ordin de plata in termen de 40 de zile de la primirea documentelor de receptie cantitativa si calitativa.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea legalizata inainte de semnarea contractulul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale
-Declaratia pe propria raspundere privind eligibilitatea
-Declaratie privind neincadrearea in prevederile art. 181
-Certificat de atestare fiscala
-Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale
-Certificat de inregistrare emis de ORC
-Certificat constatator emis de ORC
-Autorizatie de functionare-pt. pers fizice-Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si 181, ofertantii care inregistreaza datorii privind plata impozitelor si taxelor locale, precum si ofertantii care nu respecta prevederile art. 46 din OG 34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilanturile contabile pe anii 2006 si 2007;
-Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani, trebuie sa fie mai mare sau egala cu 880.300 lei, iar in cazul in care fac dovada incadrarii in categoria IMM-urilor valoarea este de :440.150 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista a principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, cantitati de articole similare livrate, perioade de livrare si beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;
-Autorizarea de livrare a produselor eliberata pe anul 2008;
-documente emise de organisme acreditate, care atesta ca este implementat sistemul de management al calitatii conform cu cerintele din standardul seria SR-EN-ISO 9001:2001, astfel:
-la producator pentru activitatea de productie a articolului pentru care se depune oferta;
-daca nu este producator pentru activitatea de comercializare a articolului pentru care se depune oferta si pentru activitatea de productie de la producatorul articolului ofertat.Pana la data de 09.06.2008, ora 09.30, ofertantii care nu au modele omologate vor depune la sediul U.M.01556 Mangalia, str.Portuluinr.13, jud.Constanta, 2 bucati din articolul solicitat pentru verificarea conformitatii cu prevederile specificatiilor tehnice.Ofertantii care au modele omologate de catre U.M.02411 Bucuresti, corespunzatoare cu specificatiile tehnice prezentate in Caietul de sarcini, vor solicita la U.M.02411 Bucuresti (B-dul Iuliu Maniu nr.7-9, sector 6, cod postal 061102, fax: 021/4102327) eliberarea unei adeverinte din care sa rezulte cele mai sus mentionate. Pentru acestia din urma cerinta minima obligatorie este prezentarea adeverintei in cadrul propunerii tehnice.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii vor face dovada indeplinirii in ultimii 3 ani prin maxim 3 contracte care au avut ca obiect furnizarea de PANTALONI TRICOTATI (IZMENE) DIN LINA sau articole similare, a caror valoare este de cel putin 160.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se desfasoara in2runde, cu durata de o zi si pauza de o zi intre ele.Daca pe parcursul rundei 1 nu se introduc preturi noi, se poate finaliza lic.elect.fara a mai organiza runda 2
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.05.2008 15:30
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin achitarea in numerar la caseria UM 01556 Str.Portului, nr.13, Mangalia, in zilele lucratoare intre 08.00-15.30, in urma unei solicitari scrise
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.06.2008 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.06.2008 10:00
Locul: UM 01556 Str. Portului, nr.13, Localitatea Mangalia, Cod postal 905500, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr. 6, sect. 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti - Sectia VIII de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: sos. Oltenitei, nr. 107-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021-3198090, Email: [email protected], Fax: 021-3191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic a UM 01556 Mangalia
Adresa postala: str. Portului, nr. 13, Localitatea: Mangalia, Cod postal: 905500, Romania, Tel.0241-754417, Email: [email protected], Fax: 0241-754417
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.05.2008 16:40