Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract furnizare autobuz de platforma de tipul celor utilizate pe aeroporturi


Anunt de participare (utilitati) numarul 112096/30.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AEROPORTUL SIBIU R.A.
Adresa postala:  str. Sos Alba Iulia, nr. 73, Localitatea:  Sibiu, Cod postal:  550052, Romania, Punct(e) de contact:  Serv. Contracte, achizitii publice si marketing, Tel. 0269-253135, In atentia:  NISTOR Maria, Email:  [email protected]; [email protected], Fax:  0269-253131, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonama
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract furnizare autobuz de platforma de tipul celor utilizate pe aeroporturi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
O combinatie intre acestea
Locul principal de livrare: Autobuzul ce se va achizitiona se va folosi la transportul pasagerilor la/de la aeronava la/de la terminalul de pasageri
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autobuzul ce se va achizitiona se va folosi la transportul pasagerilor la/de la aeronava la/de la terminalul de pasageri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34121400-5 - Autobuze cu podea joasa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se va achizitiona 1 (una) unitate de produs
Valoarea estimata fara TVA: 2, 108, 470RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
50 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar. part. 42.169 leiGar. buna executie: 10% din va. fara TVA a contr. (reducere 50% pentru IMM, cf. L.346/2004).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Decl. priv. eligibilitatea.
? Declaratie privind neincadrarea in situat. prev. la art. 181 din OUG 34/2006;
- Cert. const.priv. plata oblig. exigibile de plata a imp. si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, a contrib. pt. asig. soc. de stat, a oblig. fisc. accesorii, precum si a altor debite . Doc. vor fi prezentate in orig. sau copii leg. si vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.
? Cert. de particip. la licitatii cu oferta independenta.
Pt. pers. juridice romane:
- Cert. emis de ORC de pe langa camera de comert si industrie nationala sau terit. (copie).
- Cert. const., emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor (original sau copie legalizata), din care sa rezulte: - obiectul de act. al ofertantului corespunde obiectului prezentei proceduri;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea L. nr. 85/2006 privind procedura insolventei.
- Cert. de inreg. in scopuri de TVA (Cert. de inreg.fiscala) (copie).
Pt. pers. juridice straine:
- Doc. edificatoare care sa dovedeasca o forma de inreg. / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conf. cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
- Doc. edificatoare care sa dovedeasca o forma de inreg. din punct de vedere fiscal, in conf. cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului acordului cadru, intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani (se solicita completarea Fisei de informatii generale).- Bilantul contabil la 31.12.2009 vizat de autoritatile competente, sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul ; autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- O lista a pricip. livrari de prod. in ultimii 3 ani;
- cel putin 1 (unu) contract de furniz. de autobuz de tipul celui solicit. prin prezenta doc.(copie)
- Form. Experienta similara;
- Cel putin 1 recom. in orig. din partea altor beneficiari de autobuz de tipul celui solicit. prin prezenta doc.;
- Ofertantul furnizor care nu este si producator va depune o autoriz. de livrare pentru echip. ofertat din partea produc.;
Alte cerinte se regasesc la Sectiunea VI.3
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1 (una) runda
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.01.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.01.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.01.2011 10:00
Locul: Sediul RA Aeroportul Sibiu, str. Sos. Alba-Iulia, nr. 73, jud. Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti in scris ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
- Certific. de autoriz. emis de AACR. Ofertantii romani trebuie sa fie autorizati de AACR ca agenti aeronautici civili autoriz. pt. furnizarea de produse. Ofertantii externi trebuie sa fie acceptati de AACR ca agenti aeronautici civili autoriz. pt. furnizarea de prod., in conformitate cu Ord. MTI nr. 479/2010;
- lista cu subcontractantii si specializarea acestora precum si partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre acestia, insotita si de acordurile de subcontractare; in cazul in care nu exista subcontractanti se va depune o declaratie in acest sens.- se va prezenta doc. (certificatul), prin care se atesta certific. sist. de manag. al calit. (pt. furniz. prod. de tipul celor ce fac obiectul prezentului caiet de sarcini), conform EN ISO 9001 (sau echivalent) pe numele ofertantului - in copie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Sibiu, Sectia contencios administrativ
Adresa postala:  str. B-dul Victoriei, nr. 11, jud. Sibiu, Localitatea:  Sibiu, Cod postal:  550024, Romania, Tel. 0269/217104, Email:  [email protected], Fax:  0269/217702
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al RA Aeroportul International Sibiu
Adresa postala:  str. Sos. Alba Iulia, nr. 73, jud. Sibiu, Localitatea:  Sibiu, Cod postal:  550052, Romania, Tel. 0269/253135, Email:  [email protected], Fax:  0269/253131
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.11.2010 12:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer