Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT FURNIZARE AUTOBUZE, PRIN LEASING FINANCIAR


Anunt de participare numarul 25176/27.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Baza Centrala pentru Asigurarea Tehnica a Misiunilor
Adresa postala: Bd. Timisoara nr. 6-8, sector 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061328, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Aprovizionare-Depozitare, Tel.316.10.61, In atentia: d-lui Stoica Marin, Email: [email protected], Fax: 317.05.04
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT FURNIZARE AUTOBUZE, PRIN LEASING FINANCIAR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: BUCURESTI sau la locatii stabilite de comun acord cu ofertantul castigator.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE AUTOBUZE, PRIN LEASING FINANCIAR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34121000-1 - Autobuze (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2 cpl
Valoarea estimata fara TVA: 512, 606RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.10.2007 pana la 15.10.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare : SOLICITATA.Cuantumul garantiei de participare :5127 leiCuantumul garantiei de buna executie :5% din pretul contractului, fara T.V.A.;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: bugetul de statPlata se va face prin O.P., esalonat in rate lunare, pe o perioada de 36 de luni
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociati/subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii :
Pentru persoane juridice romane :
a) Declaratie privind eligibilitatea
b) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G nr. 34/2006
c) Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale care sa ateste ca acesta nu se inregistreaza cu debite la data de 30.06.2007.
d) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea la data de 30.06.2007 a obligatiilor de plata la bugetul general consolidat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita :
a) Bilanturile contabile pentru anii 2004, 2005 si 2006
b) Minim 2 scrisori de bonitate sau recomandari din partea unor banci sau societati de audit financiar si contabil.
c) Declaratie privind cifra de afaceri pentru anii 2004, 2005 si 2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
pentru a fi calificat, cifra de afaceri medie pentru aceasta perioada a ofertantului, trebuie sa fie de minim 190.000 EURO (echivalentul leu /euro : conform cursului comunicat de B.N.R. pentru data de 01.08.2007).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita : a) Declaratie privind lista principalelor contracte de leasing pentru mijloace de transport incheiate in ultimii 3 anib) Minim 2 recomandari din partea altor beneficiari / clienti cu care ofertantul a avut incheiate contracte de leasing in ultimii 3 ani pentru mijloace de trasport.
c) Experienta similara : solicitata
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada experientei similare in gestionarea exploatarii prin leasing financiar pentru minim o flota din cadrul unui contract incheiat in ultimii 3 ani, cel putin egala cu cantitatea totala de autovehicule ofertata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.09.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Oferta in alta limba va fi insotita obligatoriu de traducere autorizata in limba romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2007 11:00
Locul: BAZA CENTRALA PENTRU ASIGURAREA TEHNICA A MISIUNILOR, b.dul Tmisoara, nr. 68, sector 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa la sedinta de deschidere a ofertelor, pe baza de imputernicire, reprezentantii ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
nu
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030099, Romania, Tel.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BAZA CENTRALA PENTRU ASIGURAREA TEHNICA A MISIUNILOR - Consilier juridic
Adresa postala: b.dul Timisoara, nr. 68, sector 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 061328, Romania, Tel.316.10.61, Email: [email protected], Fax: 317.05.04,
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.07.2007 13:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer