Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract furnizare "Autospeciale de interventie si salvare de la înaltimi"


Anunt de participare numarul 85151/26.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta
Adresa postala: ÂStrada Banu Dumitrache nr. 46, sector 2, Localitatea: ÂBucuresti, Cod postal: Â032572, Romania, Punct(e) de contact: ÂFlorin Popa, Tel.Â021.232.26.40, In atentia: ÂDirectia Management Logistic, Email: Â[email protected], Fax: Â021.2332017, Adresa profilului cumparatorului: Âwww.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta - Directia Management Logistic
Adresa postala: Âstr. Ceasornicului nr.19, sector 1, Localitatea: ÂBucuresti, Cod postal: Â015111, Romania, Punct(e) de contact: ÂServiciul Programe Logistice si Achizitii, Tel.Â021-232.26.40, In atentia: ÂPopa Florin, Fax: Â021-233.20.17
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare "Autospeciale de interventie si salvare de la înaltimi"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: UM 0333 Bucuresti - str. Iuliu Maniu nr. 69, sector 6, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de achizitie publica presupune furnizarea cantitatii de 2 (unitati de produs) - Autospeciala de interventie si salvare de la înaltimi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144210-3 - Vehicule de pompieri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se are în vedere furnizarea cantitatii de 2 unitati de produs - Autospeciale de interventie si salvare de la înaltimi.
Valoarea estimata fara TVA: 9, 544, 536RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate
Garantia pentru participare pentru suma de 95.000 lei sau 22.500 euro. Garantie de buna executie = 6% din valoarea contractului atribuit
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare repartiate institutiei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita :1. Certificat constatator, numai în original, eliberat de Ministerul Justitiei – Oficiul Registrului Comertului sau echivalent;2. Adresa de la Instanta Competenta/Curtea Districtuala/Agentia Guvernamentala unde îsi are sediul compania/sucursala sau echivalent; 3. Certificat de atestare fiscala;4. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale;5. Certificat pentru plata CAS (pentru statele în care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS);6. Cazier judiciar pentru fiecare dintre administratori sau persoanele împuternicite sa reprezinte legal societatea, asa cum sunt mentionati/mentionate în Certificatul Constatator/documentul echivalent precum si pentru persoana împuternicita ce semneaza declaratia referitoare la art.180 si art.181, respectiv Declaratia privind eligibilitatea (daca aceasta este o alta persoana decât administratorul/persoana împuternicita nominalizata în certificatul constatator/documentul echivalent);7. Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2006, 2007 si 2008, vizate si înregistrate de organele competente în conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operatorul economic singur sau membrii asocierii de operatori economici împreuna) pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie mai mare de 9.500.000 lei, respectiv 2.252.000 EURO.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In sustinerea capacitatii tehnice si profesionale, vor fi prezentate :
o lista cu principalele livrari efectuate în ultimii 3 ani (Formular 10), continând valori, perioade de livrare si beneficiari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Produsele oferite trebuie sa fie realizate de catre un furnizor care functioneaza în acord cu sistemul de management al calitatii care a fost certificat (de catre o entitate acreditata pentru certificare) pentru conformitate cu ISO 9001:2000 sau echivalent, valabil pe toata perioada derularii contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul de reofertare = Pretul; Eventuale limite care pot fi îmbunatatite = Nu exista limite; Nr. de runde = 2; Durata unei runde = 1 zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
56652/21.08.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S117-169109 din 20.06.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.10.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.10.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.10.2009 10:00
Locul: IGSU-Directia Management Logistic - str. Ceasornicului nr. 19, sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor (1-2 persoane) pe baza de mandat/împuternicire de participare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Finantarea achizitiei se asigura în baza unui credit de angajament, drept pentru care, în anul 2009 se atribuie doar contractul de achizitie publica, urmând ca plata produselor furnizate sa se efectueze, din creditele bugetare alocate institutiei noastre, în anul 2011.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Âstr. Stravapoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: ÂBucuresti, Cod postal: Â030084, Romania, Tel.Â021.310.46.42, Email: Â[email protected], Fax: Â021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Âstr. Splaiul Independen'ei nr. 5, sector 4, Localitatea: ÂBucuresti, Cod postal: Â041304, Romania, Tel.Â021.319.25.77, Email: Â[email protected], Fax: Â021.319.25.77
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In maxim 10 zile de la luarea la cunostinta despre un act/secizie a autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala: Âstr. Ceasornicului nr. 19, sector 1, Localitatea: ÂBucuresti, Cod postal: Â015111, Romania, Tel.Â021.242.09.90, Email: Â[email protected], Fax: Â021.242.09.90
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.08.2009 11:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer