Licitatie Publica - Contract furnizare "AUTOSPECIALE DE STINS INCENDII CU APA SI SPUMA - de capacitate marita"
Anunt de participare numarul 62945/05.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta
Adresa postala: Strada Banu Dumitrache nr. 46, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 032572, Romania, Punct(e) de contact: Florin Popa, Tel.021.232.26.40, In atentia: Directiei Management Logistic, Email: [email protected], Fax: 2332017, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta - Directia Management Logistic
Adresa postala: str. Ceasornicului nr. 19, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 015111, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Programe Logistice si Achizitii, Tel.021-232.26.40, In atentia: Popa FLorin, Fax: 021-233.20.17
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare "AUTOSPECIALE DE STINS INCENDII CU APA SI SPUMA - de capacitate marita"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: U.M. 0333 Bucuresti - str. Iuliu Maniu nr. 69
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de achizitie publica presupune furnizarea cantitatii de 500 cpl - "Autospeciale de stins incendii cu apa si spuma, de capacitate marita", livrate dupa urmatorul calendar :100 cpl. - 2009, 100 cpl - 2010, 100 cpl. - 2011, 100 cpl. - 2012 si 100 cpl - 2013.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144210-3 - Vehicule de pompieri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se are in vedere furnizarea cantitatii de 500 cpl - "Autospeciale de stins incendii cu apa si spuma, de capacitate marita, in perioada 2009 - 2013.
Valoarea estimata fara TVA: intre 380, 000, 000 si 420, 168, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare, constituita prin scrisoare de garantie bancara, este de 5.000.000 lei, (echivalent, 1.400.000 euro). Garantia de buna executie va fi de 5 % din valoarea contractului .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget. Finantarea achizitiei se asigura in baza OUG nr. 54/2008 privind autorizarea MIRA de a incheia angajamente legale pentru unele actiuni prioritare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita :
- declaratie de eligibilitate;
- declaratie de neincadrare in situatiile reglementate de art. 181 din OUG nr. 34/2006;
- certificat constatator ORC;
- certificat de inregistrare fiscala.
Se vor prezenta : - , ,Certificat de atestarefiscala, , eliberatde AdministratiaFinanciara, in originalsaucopie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.- , ,Certificat fiscal, , emis de primarie, din care sa rezulte modul de onorare a obligatiilor de plata catre bugetul local, valabil la data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru evidentierea capacitatii economico-financiare, operatorii economici vor prezenta urmatoarele documente:
a) - declaratii bancare corespunzatoare (scrisori de bonitate) sau, dupa caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional;
b) - cifra medie de afaceri, calculata pentru ultimii 3 ani, in lei si euro.c)- situatia financiara la 31.12.2007, vizata si inregistrata de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima privind capacitatea economica si financiara pe care operatorul economic trebuie sa o indeplineasca pentru a fi considerat calificat este: - cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani sa fie de min. 200.000.000lei (sau echivalent min. 56.000.000 Euro) .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In sustinerea capacitatii tehnice si profesionale, ofertantul va prezenta :
- Autorizatia pentru livrarea produselor emisa de producator. In situatia in care autorizatia provine de la o alta persoana juridica decat producatorul, trebuie prezentat intreg lantul de autorizari astfel incat sa fie demonstrata legatura dintre producator si ofertant .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima privind capacitatea tehnica si/sau profesionala pe care operatorul economic trebuie sa o asigure pentru a fi considerat calificat este ca in cadrul Listei cuprinzand principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (Formularul 5.1.), ofertantul sa fi indeplinit: - cel mult 3(trei) contracte de furnizare, care au avut ca obiect livrarea, unei cantitati (prin cumul) de minim 100 cpl produse similare (autovehicule de pompieri).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
88898/01.09.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S100-134322 din 24.05.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.10.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Contracost, in baza unei solicitari scrise, sau gratuit prin descarcare de pe SEAP
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.10.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.10.2008 18:00
Locul: Deschiderea ofertelor se va asigura prin Sistemul Electronic al Achizitiei Publice - SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Procedura se desfasoara, integral, prin mijloace elctronice (on-line), utilizand facilitatile oferite de SEAP, in baza HGR nr. 1660/2006 modificata si completata prin HGR 198/2008.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.42, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: str. Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.021-319.25.77, Email: [email protected], Fax: 021-319.25.77
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In maxim 10 zile, de la luarea la cunostinta despre un act sau o decizie a autoritatii contractante.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala: str. Ceasornicului nr. 19, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 015111, Romania, Tel.021-242.09.90, Email: [email protected], Fax: 021-242.09.90
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.09.2008 14:08