Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract furnizare branzeturi


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
7.862 RON

Castigatorul Licitatiei: COMIGA PRODIMPEX S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 121517/10.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Scoala de Agenti de Politie "Vasile Lascar" Campina
Adresa postala: B-dul Carol I, nr. 145, Localitatea: Campina, Cod postal: 105600, Romania, Punct(e) de contact: George Victor Blidaru, Tel. +40 336251 / +40 244337121, Email: [email protected], Fax: +40 337121, Adresa internet (URL): www.scoalapolitie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
contract furnizare branzeturi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scoala de Agenti de Politie , , VASILE LASCAR, ,Campina - B-dul Carol I , nr. 145.
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
branza proaspata de vaca = 400 kg;branza topita = 300 kg.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15542000-9 - Branza proaspata (Rev.2)
15542200-1-Branza cu pasta moale (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
7, 862RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere fara anunt de participare
Justificarea alegerii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare:
• Situatie de urgenta extrema survenita in urma unor evenimente care nu puteau fi prevazute de autoritatea contractanta, in conformitate cu conditiile stricte stabilite in directiva
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 65006 Denumirea: contract de furnizare branza proaspata de vaca, branza topita.
V.1) Data atribuirii contractului 03.01.2012
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
COMIGA PRODIMPEX S.R.L.
Adresa postala: Str.Racari, nr.10, bl.41, ap.30, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 031828, Romania, Tel. 0722257779, Email: [email protected], Fax: 3446640
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 9553.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 7862.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Justificarea alegerii procedurii de atribuire. In data de 27.10.2011, a fost transmisa spre validare catre A.N.R.M.A.P. documentatia de atribuire nr. 60991/26.10.2011, in vederea initierii procedurii de cerere oferte, cu etapa finala de licitatie electronica, pentru achizitionarea produselor: branza proaspata de vaca, branza topita.Pana la data de 14.12.2011, documentatia de atribuire nu a fost validata din motive de ordin tehnic. Astfel, la alegerea negocierii fara publicarea prealabila a unui anunt de participare, s-a avut in vedere imposibilitatea autoritatii contractante de a initia si finaliza procedura mentionata prin incheierea contractului de furnizare pana la data de 03.01.2012 (contractul anterior finalizandu-se la data de 30.12.2011)si implicit respectarea termenelor legale pentru procedura de cerere de oferte cu etapa finala de licitatie electronica, coroborata cu necesitatea asigurarii continuitatii hranirii efectivelor de elevi. Contractul de furnizare s-a incheiat pentru perioada 03.01-31.01.2012, perioada in care autoritatea contractanta a continuat etapele de derulare a cererii de oferte, cu respectarea termenlor legale, astfel incat sa se asigure continuitatea hranirii efectivelor de elevi pentru perioada 01.02-29.06.2012.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
09.02.2012 12:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer