Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract furnizare combustibil lichid pentru centrala termica


Anunt de participare numarul 144442/19.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE PSIHIATRIE TULGHES
Adresa postala: STR. CENTRU NR.342, Localitatea: Tulghes, Cod postal: 537330, Romania, Punct(e) de contact: MIRELA BUSTIHAN, Tel. +40 266338188, Email: [email protected], Fax: +40 266338033, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare combustibil lichid pentru centrala termica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Spitalului de Psihiatrie Tulghes din Com. Tulghes, Nr.342.
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 040, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: C1 - cu o durata de 4 luni , valoare maxima estimata de 612000 lei; C2 - cu o durata de 3 luni , valoare maxima estimata de 765000 lei; C3 - cu o durata de 5 luni , valoare maxima estimata de 663000 lei;
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract 1 - 01.08.2013-30.11.2013, cantitatea minima/maxima estimata 190.000 kg- 240.000 Kg.Contract 2 - 01.12.2013-28.02.2014, cantitatea minima/maxima estimata 200.000 kg- 300.000 Kg.Contract 3 - 01.03.2014-31.07.2014, cantitatea minima/maxima estimata 25.000 kg- 260.000 Kg.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09135100-5 - Pacura pentru incalzirea locuintelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract 1 - cantitatea maxima estimata 240.000 Kg.Contract 2 - cantitatea maxima estimata 300.000 Kg.Contract 3 - cantitatea maxima estimata 260.000 Kg.
Valoarea estimata fara TVA: intre 994, 500 si 2, 040, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Virament bancar sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in suma de 10000 lei. Contul IBAN al Aut. Contractante este RO26TREZ3545041XXX000724 deschis la Trezoreria Toplita. Valabilitatea garantiei pentru participare este 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia pentru participare se retine in cazurile prevazute de: - art.87 din H.G.nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. - art.278¹, din OUG 34/2006 cu modif. si completarile ulterioare. I.M.M.-urile vor prezenta declaratia pe propria raspundere conform modelului formularul 9 din Sectiunea Formulare. Instrumentul de garantare trebuie: - sa fie depus atat in SEAP, scanat si semnat cu semnatura electronica cat si la sediul Aut. Contractante cel mai tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor. In cazul in care, din motive tehnice, nu este posibila transmiterea documentelor prin intermediul SEAP, documentele respective se pot transmite autoritatii contractante prin depunerea la secretariatul Spitalului de Psihiatrie Tulghes, cel mai tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor;
- sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;
- sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;
- sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus;
- sa prevada modul de executare a platii garantiei;
- sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata;
- sa contina in mod explicit prevederile art. 278 indice 1 din OUG 34/2006.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile. Modul de virare: a) garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoarea contractelor subsecvente de furnizare, fara TVA. b) modul de constituire a garantiei de buna executie: - Virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire in favoarea Autoritatii Contractante pentru suma reprezentand 5 % din valoarea contractului, constituita in max 5 zile de la semnarea acestuia. In cazul in care nu se face dovada constituirii garantiei de buna executie, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a rezilia unilateral contractul.- Restituirea garantiei de buna executie a contractului: Se face in termen de 14 zile de la data finalizarii contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri din venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul 1 din Sectiunea Formulare.
2.Declaratie privind indeplinirea obligatiilor de la art. 181 din OUG 34/2006 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul 2 din Sectiunea Formulare.3.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: - Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele se depun in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completare model de Formular 3 din Sectiunea Formulare.5.Declaratie de participare cu oferta independenta - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, completare model Formular 6 din Sectiunea Formulare.
6.Declaratie de neincadrare in prevederile art.69 ¹ din OUG 34/2006 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul Spitalului de Psihiatrie Tulghes in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager- Ec.Csibi Veronica, membrii comisie de achizitii: Marc Elena, Morosanu Gabriel, Dacau Mihaela si Bustihan Maria.Completare model Formular 7 din Sectiunea Formulare. 1. Documente privind forma de inregistrare>Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila marcata conform cu originalul (semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului), informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Din certificat trebuie sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea si/sau comercializarea de combustibil lichid.. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.
2.Documente privind forma de inregistrare>Persoane juridice /fizice straine: Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana.
3.Autorizare producator - Autorizatia de antrepozit fiscal care permite comercializarea produsului in regim suspensiv de la plata accizei (conform art.206.21 din Legea nr.571/2003, cu modificari si completari) eliberata de Ministerul Finantelor Publice-(ANAF) - se scaneaza si se depune in SEAP. Aceasta autorizatie trebuie prezentata doar daca pretul ofertat nu contine acciza. Daca pretul ofertat cuprinde si acciza atunci detinerea si prezentarea autorizatiei de antrepozit nu este obligatorie.
Ofertantul aflat pe primul loc are obligatia la solicitarea autoritatii contractante, de a prezenta pentru conformitate, documentele de mai sus in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani.
Cerinta minima: se accepta ofertantii care prezinta cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani cel putin egala cu 1.000.000 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa Formularul nr. 4 din Sectiunea Formulare sau se pot prezenta alte documente doveditoare in vederea indeplinirii cerintei de calificare - se scaneaza si se depune in SEAP. Se vautiliza pentru calcularea cifrei medii de afaceri cursul mediu BNR leu/valuta anual aferent anului respectiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Raport de incercare al produsului efectuat intr-un laborator de incercari acreditat conform SR EN 17025/2005.
Cerinta minima: din raport sa reiasa ca parametrii tehnici ai produsului corespund cu cei solicitati in caietul de sarcini.
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani din care sa rezulte ca a furnizat produse prin cel putin 1 contract/maxim 5 contracte a carui/caror cantitate cumulata livrata a fost de minim 200.000 kg insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau client beneficiar.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea raportului de incercare al produsului efectuat intr-un laborator de incercari acreditat conform SR EN 17025/2005. - se scaneaza si se depune in SEAP.Completare Formular nr. 5 din Sectiunea Formulare - se scaneaza si se depune in SEAP.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.07.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.08.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Acordul cadru se va incheia cu maxim 3 operatori economici care au pretul total ofertat cel mai scazut.2.Modalitatea de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu pret egal: -In cazul ofertelor clasate pe primul loc cu pret egal autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii de catre operatorii economici de documente care contin preturi noi. Primul contract subsecvent se va incheia cu operatorul economic a carui oferta finaciara prezinta pretul cel mai scazut.3.Criteriul de atribuire care se va aplica pentru atribuirea contractelor subsecvente ca urmare a reluarii competitiei este: pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic din cadrul Spitalului de Psihiatrie Tulghes
Adresa postala: Nr.342., Localitatea: Tulghes, Cod postal: 537330, Romania, Tel. +40 266338188, Email: [email protected], Fax: +40 266338033
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2013 08:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer