Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract furnizare conbustibil lichid usor tip 3


Anunt de participare numarul 51643/07.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL MANGALIA
Adresa postala: Str. Rozelor Nr. 2, Mangalia, 905500, Jud. Constanta, Localitatea: Mangalia, Cod postal: 905500, Romania, Punct(e) de contact: Administratie spital, Tel.0241/752260; 0241/754366, In atentia: Dragu Marinica , Gafton Maria, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0241/752265; 0241/754366, Adresa internet (URL): www.spitalul-mangalia.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare conbustibil lichid usor tip 3
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Municipal Mangalia
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca obiectiv asigurarea cu combustibil lichid usor a celor 2 centrale termice si asigurarea cu bonuri valorice pentru alimentarea cu carburanti aautovehiculelor aflate in dotarea spitalului .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
23000000-7 - Produse petroliere si combustibili (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala CLU pentru anul 2008 si primele 4 luni din 2009 - 250 tone .
Valoarea estimata fara TVA: 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 16.06.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare - 2000 RON , Garantia de buna executie - 5% din valoarea contractului fara TVA .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din veniturii proprii pe 2008 . Plata la livrare cu OP.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul , are obligatia sa-si legalizeze asocierea .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia pe proprie raspundere privind eligibilitatea; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat; Certificat constatator emis de ORC - pentru persoane juridice/fizice romane sau documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Fisa de informatii generale .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii .Certificate si documente emise de organisme abilitate care sa ateste conformitatea produselor.
Mostre a caror autenticitate sa poata fi demonstrata .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.06.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria unitatii , in numerar .
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.06.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.06.2008 11:00
Locul: Spitalul Municipal Mangalia , administratie .
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti autorizati ai societatilor participante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Judecatoria Managalia
Adresa postala: Str.Mircea cel Batran Nr. 4, Localitatea: Mangalia, Cod postal: 905500, Romania, Tel.0241755568
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4(021)3104641, Fax: +4(021)3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic Spital Municipal Mangalia
Adresa postala: Str.Rozelor nr.2, Localitatea: Mangalia, Cod postal: 905500, Romania, Tel.0241752260, Email: [email protected], Fax: 0241752265, Adresa internet (URL): www.spitalul-mangalia.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.05.2008 13:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer