Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract furnizare consumabile nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice, Contract furnizare pansamente, Contract furnizare tifon, Contract furnizare vata uz medical, Contract furnizare comprese, Contract furnizare cleme chirurgicale, Contr


Anunt de intentie numarul 14637/03.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL CARACAL
Adresa postala: str.plevnei nr.36, Localitatea: Caracal, Cod postal: 235200, Romania, Punct(e) de contact: DUMITRU SULGER, Tel.0249512884, Email: [email protected], Fax: 0249512373, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Contract furnizare consumabile nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Caracal, str. Plevnei, nr. 36, jud. Olt
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 30, 100RON
consumabile nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
33141000-0-Consumabile medicale nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 16.02.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Procedura de atribuire va fi demarata dupa aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2009
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Contract furnizare pansamente
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Caracal, str. Plevnei, nr. 36, jud. Olt
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 22, 790RON
pansamente si bandaje
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
33141111-1-Bandaje adezive (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 16.02.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Procedura de atribuire va fi demarata dupa aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2009
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Contract furnizare tifon
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Caracal, str. Plevnei, nr. 36, jud. Olt
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 19, 350RON
tifon
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
33141114-2-Tifon medical (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 16.02.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Procedura de atribuire va fi demarata dupa aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2009
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Contract furnizare vata uz medical
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Caracal, str. Plevnei, nr. 36, jud. Olt
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 13, 330RON
vata uz medical
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
33141117-3-Vata (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 16.02.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Procedura de atribuire va fi demarata dupa aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2009
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Contract furnizare comprese
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Caracal, str. Plevnei, nr. 36, jud. Olt
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 124, 700RON
comprese
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
33141118-0-Comprese de tifon (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 16.02.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Procedura de atribuire va fi demarata dupa aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2009
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Contract furnizare cleme chirurgicale
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Caracal, str. Plevnei, nr. 36, jud. Olt
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 3, 440RON
cleme chirurgicale
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
33141122-1-Cleme chirurgicale (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 16.02.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Procedura de atribuire va fi demarata dupa aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2009
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Contract furnizare materiale pentru suturi chirurgicale
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Caracal, str. Plevnei, nr. 36, jud. Olt
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 240, 800RON
materiale pentru suturi chirurgicale
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
33141125-2-Material pentru suturi chirurgicale (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 16.02.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Procedura de atribuire va fi demarata dupa aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2009
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Contract furnizare ace pentru suturi
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Caracal, str. Plevnei, nr. 36, jud. Olt
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 8, 600RON
ace pentru suturi
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
33141128-3-Ace pentru suturi (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 16.02.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Procedura de atribuire va fi demarata dupa aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2009
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Contract furnizare canule
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Caracal, str. Plevnei, nr. 36, jud. Olt
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 51, 600RON
canule
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
33141220-8-Canule (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 16.02.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Procedura de atribuire va fi demarata dupa aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2009
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Contract furnizare dilatator
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Caracal, str. Plevnei, nr. 36, jud. Olt
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 10, 750RON
dilatator
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
33141230-1-Dilatator (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 16.02.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Procedura de atribuire va fi demarata dupa aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2009
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Contract furnizare seringi
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Caracal, str. Plevnei, nr. 36, jud. Olt
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 249, 400RON
seringi
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
33141310-6-Seringi (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 16.02.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Procedura de atribuire va fi demarata dupa aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2009
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Contract furnizare ace medicale
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Caracal, str. Plevnei, nr. 36, jud. Olt
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 163, 400RON
ace medicale
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
33141320-9-Ace medicale (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 16.02.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Procedura de atribuire va fi demarata dupa aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2009
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Contract furnizare lame
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Caracal, str. Plevnei, nr. 36, jud. Olt
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 22, 790RON
lame bisturiu si lame microtom
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
33141411-4-Scalpele si lame (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 16.02.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Procedura de atribuire va fi demarata dupa aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2009
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Contract furnizare foarfeci si bisturie
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Caracal, str. Plevnei, nr. 36, jud. Olt
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 17, 200RON
foarfeci si bisturie
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
33141410-7-Foarfece de fire metalice si bisturie (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 16.02.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Procedura de atribuire va fi demarata dupa aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2009
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Contract furnizare manusi chirurgicale
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Caracal, str. Plevnei, nr. 36, jud. Olt
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 68, 800RON
manusi chirurgicale
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
33141420-0-Manusi chirurgicale (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 16.02.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Procedura de atribuire va fi demarata dupa aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2009
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Contract furnizare pungi pentru recoltare urina
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Caracal, str. Plevnei, nr. 36, jud. Olt
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 9, 030RON
pungi pentru recoltare urina
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
33141615-4-Pungi pentru recoltarea urinei (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 16.02.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Procedura de atribuire va fi demarata dupa aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2009
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Contract furnizare sonde
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Caracal, str. Plevnei, nr. 36, jud. Olt
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 73, 100RON
sonde
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
33141641-5-Sonde (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 16.02.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Procedura de atribuire va fi demarata dupa aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2009
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Contract furnizare recipiente si pungi de colectare, drenaj si truse
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Caracal, str. Plevnei, nr. 36, jud. Olt
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 30, 530RON
recipiente si pungi de colectare, drenaj si truse
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
33141600-6-Recipiente si pungi de recoltare, drenaj si truse (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 16.02.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Procedura de atribuire va fi demarata dupa aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2009
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Contract furnizare dispozitive ortopedice
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Caracal, str. Plevnei, nr. 36, jud. Olt
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 43, 000RON
dispozitive ortopedice
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
33141720-3-Dispozitive ortopedice ajutatoare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 16.02.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Procedura de atribuire va fi demarata dupa aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2009
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Contract furnizare gulere cervicale
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Caracal, str. Plevnei, nr. 36, jud. Olt
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 17, 200RON
gulere cervicale
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
33141730-6-Gulere chirurgicale (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 16.02.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Procedura de atribuire va fi demarata dupa aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
30.01.2009 15:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer