Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract furnizare consumabile tehnica de calcul


Anunt de participare numarul 36783/22.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE HUNEDOARA
Adresa postala: Deva, str.1 Decembrie nr. 30, Localitatea: Deva, Cod postal: 330025, Romania, Punct(e) de contact: Ioan_Mircea Alexa, Tel.0254 233363, In atentia: societatilor comerciale, Email: [email protected], Fax: 0254 232797, Adresa internet (URL): DEVA, STR. 1 Decembrie nr. 30 jud. Hunedoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract furnizare consumabile tehnica de calcul
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Deva, str. 1 Decembrie nr. 30
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Produsele consumabile tehnica de calcul sunt cele prevazute in fisa de date a achizitiei si trebuie sa indeplineascacerintele din caietul de sarcini. Cartridge-urile pentru imprimantele LexMark le solicitam OEM, intrucat imprimantele sunt in garantie. Pentru celelalte consumabile nu acceptam produse remanufacturate, refil sau compatibile , decat produse echivalente noi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cartridge copiator : panasonic 7813, Canon IR 1230, mINOLTA 1054, mINOLTA bIZ hUB, xEROX 230DC, CARTRIDGE IMPRIM. : xEROX 3425, Pe16, 3125, 3122, 415, 5400, Minolta 1300, 1400, IBM- 1222, 1226, 1422, HP1020, LEXMARK X 215, W840, T430, T640, E232, Epson 6200, SAMSUNG ML2010, 2251, 1610, OKI B4100, BROTHER MFC 210C, 8070P, 8440, 9180, 9880, 2920, DRUM PT. IMPRIM. lEXmARK E232, XEROX415, EPSON 6200, KIT IMRIM lEXMARK W840
Valoarea estimata fara TVA: intre 200 si 240USD
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 28.11.2007 pana la 12.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garant de part.2400 lei, SI GARAN. DE BUNA EXEC. DE 5% CONF. FISEI DE DATE A ACHIZITIEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT , CHELTUIELI MATERIALE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
SOCIETATI COMERCIALE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Solicitam sa fie prezentate obligatoriu la deschiderea ofertelor urmatoarele acte: declaratii privind eligibilitatea, formular A, Cazier judiciar al administratorului societatii pt. persoane romane , sau echivalent pentru persoanestraine declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 1818, formularB, Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de AFP, Certificat de cazier fiscal al societatii eliberat de DGFP, AFP. ACTELE SE PREZINTA IN ORIGINALcERTIFICAT cONSTATATOR EMIS DE oFICIUL rEGISTRULUI cOMERTULUI, Copie dupa Certificatul de inregistrare de la orc, Copie dupa Certificatul de inregistrare inscopuri de TVA.
Actele se vor prezenta in copii autentificate in luna noiembrie 2007
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ccifra de afaceri pe ultimii 3 ani, copie dupa bilantul contabil pe anul 2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor livrari de priduse in ultimii 3 amiCompletarea formular C1, Recomandari de la institutii publice, persoane juridice.
Nu se accepta subcontractanti
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.11.2007 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 19.12.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.11.2007 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: DINICU GOLESCU, NR.38, SECTOR 1 bUCURESTI, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 0000, Albania
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.10.2007 10:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer