Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract furnizare de piese de schimb, subansambluri si accesorii auto.


Anunt de participare numarul 11175/23.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Militara 01110
Adresa postala: str. Dr. Vicol nr. 2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700602, Romania, Punct(e) de contact: Unitatea Militara 01110 Iasi, Tel.0232 242046 int. 191, 0741102885, In atentia: Dl. Stefan Craiu/Dl. Raducanu Neculai, Email: [email protected], Fax: 0232216725
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- AparareAltele: -
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare de piese de schimb, subansambluri si accesorii auto.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitatea militara 01110 Iasi, str. Dr. Vicol nr. 2 si Unitatea militara 01564 Iasi, str. Aeroporului nr. 2
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de piese de schimb, subansambluri si accesorii auto.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea de produse prevazute in anexa 1 la Documentatia de atribuire, valoarea estimata fara TVA este de 249500 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 249, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 08.06.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie este de 3% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, iar plata se face prin Trezoreria Iasi.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea prin notariat a asocierii in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1- Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea;2- Declaratie pe proprie raspundere conform art 181 din OuG nr 34/2006
3- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (in termenele de valabilitate):
- Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice;
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de Primarie (Consiliul Local).
4 - Documente care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, de atestare sau apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lichiditate generala pe ultimul an peste 100%.2. Solvabilitate patrimoniala pe ultimul an peste 30%.3. Cifra de afaceri pe anul 2006 sa fie de 3 ori mai mare decat suma prevazuta in oeferta financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara. Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima, indeplinirea si finalizarea, in ultimii 3 ani, a unui contract care a avut ca obiect furnizarea de piese de schimb, subansambluri si accesorii auto.
2. Prezentarea a cel putin unei recomandari din partea unui beneficiar/client.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.05.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia poate fi ridicata de laUM 01110 Iasi, in urma unei solicitari scrise contra sumei de 30 lei, ce se va depune la caseria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.05.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.05.2007 12:00
Locul: Unitatatea Militara01110, str. Dr. Vicol nr. 2, Iasi;
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii firmelor ofertante, vor participa la sedinta de deschidere a ofertelor pe baza unei imputerniciri emise de reprezentantul legal al ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: bulevardul Dinicu Golescu, nr.38, sector 1., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al autoritatii contractante
Adresa postala: Str. Dr. Vicol nr. 2, Localitatea: iasi, Cod postal: 700602, Romania, Tel.0232242046 int.191, Email: [email protected], Fax: 0232216725
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.04.2007 17:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer