Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract furnizare de produse vegetale


Anunt de participare numarul 70915/16.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - U.M.02275 BALTATESTI
Adresa postala: STR.FLORILOR, NR.63, Localitatea: Baltatesti, Cod postal: 617025, Romania, Punct(e) de contact: Filioreanu Paulina, Tel.0233244017, Email: [email protected], Fax: 0233244077, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate sanitara de interes national
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare de produse vegetale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul U.M.02275 Baltatesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de produse vegetale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15611000-4 - Orez decorticat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Orez=cant.min.3200kg.-max.3790kg; Faina de grau=min.900kg.-max.1100kg; Malai=min.2700kg.-max.2800kg; Gris=min.800kg.-max.950kg; Tarate grau=min.400kg-max.500kg; Oua=min.50000buc.-60000buc; Miere de albine=min.250kg.- max.300kg; Ulei=min.4100litri-max.4400litri; Margarina=min.140kg.-max.150kg; Sare marunta=min.700kg.-max.1000kg; Sare fina=min.500kg.-max.700kg; Pate vegetal=min.80kg.-max.100kg; Napolitane ambalate=min.180kg-max.200kg; Prajitura ambalata= min.1500kg.-max.1800kg; Zahar=min.2000kg.-max.2800kg; Paste fainoase=min.1000kg.-max.1600kg; Spaghete=min.600kg.-max.800kg; Ceai=min.170kg.-max.200kg; Otet=min.250 litri-max.300 litri; Mustar=min.400kg.-max.560kg; Amelioratori (vegeta, delikat)=min.500kg.-max.570kg; Arome (esente)=min.170kg.-max.200kg; Boia de ardei=min.40kg.-max.65kg; Cacao pudra=min.40kg.-max.60kg; Foi dafin=min.30kg.-max.50kg; Piper=min.40kg.max.70kg; Drojdie proaspata= min.8kg.-10kg; Masline=min.1600kg.-max.2000kg; Apa minerala=min.60000litri-max.78000litri; Vin=min.400litri-max.500litri; Suc de fructe=min.480litri-max.500litri; Soia=min.15kg.-max.20kg; Cafea=min.80kg.-max.100kg; Ciuperci=min.150kg.-max.200kg; Servetele=min.1900buc.-max.2000buc; Scobitori=min.190buc.-max.200buc.
Valoarea estimata fara TVA: 209, 773RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 4.000 lei.Garantia de buna executie este de 5% din pretul contractului, fara T.V.A
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii si subventii de la bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea-Formularul nr.2
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006Formular nr.6
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, astfel:
-Certificat de atestarefiscala din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor catre stat la data de 31.12.2008, valabil la data deschiderii ofertelor. In cazul in care sunt obligatii neachitate, se pot prezenta copii xerox ale ordinelor de plata din care rezulta achitarea contravalorii acestora inclusiv extrasul de cont (original sau copie legalizata)sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor.
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale sau echivalent (original sau copie legalizata), valabil la data deschiderii ofertelor.
-Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala (original sau copie legalizata)sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor.
-dovezile solicitate de Normele metodologice de aplicare a Legii nr.346/2004, aprobate prin HG nr.244/2001- declaratie in conformitate cu anexele nr.1 si 2 prevazute la art.7 din Legea nr.346/2004, in cazul in care operatorul economic face parte din categoria intreprinderilor mici si mijlocii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul la 30.06.2008, vizat si inregistrat de organele competente conform legii (copie xerox);Cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani (in lei si euro), sa fie de minim 420.000 lei. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Licenta de productie sau autorizare din partea producatorilor(copie xerox).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante sau echivalent.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.02.2009 22:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.03.2009 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.03.2009 10:00
Locul: sediul U.M. 02275 Baltatesti, str. Florilor, nr.63, jud.Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant sau grup de ofertanti asociati
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr. 6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator a actului considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.01.2009 14:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer