Licitatie Publica - Contract furnizare de Reactivi de Bacteriologie compatibili cu : Sistemul automat BACT-ALERT si HEMOCULTURI
Anunt de participare numarul 60376/05.08.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE TRANSFUZIE SANGUINA
Adresa postala: Str. Constantin Caracas nr.2-8, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011155, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA HOINARESCU, Tel.031/425.12.30, Email: [email protected], Fax: 021/3191779, Adresa internet (URL): www.transfuzia.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSTITUTUL NATIONAL DE HEMATOLOGIE TRANSFUZIONALA PROF. DR. C.T. NICOLAU
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare de Reactivi de Bacteriologie compatibili cu : Sistemul automat BACT-ALERT si HEMOCULTURI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Centrelor de Transfuzie sanguina si al Institutului National de Hematologie
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 259, 280 si 2, 518, 560RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Vor fi incheiate 8 contracte subsecvente
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul cuprinde 2 Loturi : LOT 1 - Reactivi compatibili cu sistemul Bact-AlertLot 2 - Hemoculturi difazice pt. izolarea bacteriilor aerobe si anaerobe
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24641250-6 - Medii de cultura (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 cuprinde 3 tipuri de reactivi
Lotul 2 cuprinde 2 tipuri de reactivi
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 259, 280 si 2, 518, 560RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
G.P.: LOT 1= 10.440 RON; LOT 2= 14.745, 60 RON.G. de buna executie = 5% din Val. fara TVA /contract subsecvent incheiat.Ambele se constit. prin Scrisoare de G. Bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 1813. Certificat eliberat D.G.F.P valabil la data deschiderii ofertelor.
4. Certificat privind impozite si taxe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei valabil la data deschiderii ofertelor.
5. Certificat constatator emis de ONRC-nu mai vechi de 30 de zile.
6. Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C copie simpla.
7.Aviz de functionare si anexa, eliberat de M.S. -copie simpla.
8. Autorizatie de participare la licitatia deschisa de la producator/reprezentanta, valabila la data organizarii licitatiei.9. Certificat de inregistrare sau notificare a dispozitivelor medicale, eliberat de MSP- copie simpla.
10. Certificare CE in conformitate cu una din Directivele Europene privind dispozitivele medicale, aplicabile
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Situatia financiar-contabila(Bilantul financiarcontabil 31.12.2006 si 31.12. 2007), vizatDGFP- copie .
2. Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani in domeniul aferent obiectului contractului (comercializarea de dispozitive medicale) sa fie de 3x Valoarea fara tva estimata, a celui mai mare contract subsecvent aferent fiecarui lot
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
LOT 1 :293.625, 00 RONLOT 2 :552.960, 00 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare, precum si documentele ce atesta indeplinirea acestor contracte, in ultimii 3 ani- formularul nr. 52. Documente emise de organisme acreditate care sa certifice ca producatorul si furnizorul au implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu unul din standardele : ISO 9001/2000 si/sau ISO 13485.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.09.2008 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2008 10:00
Locul: Sediul INHT : Str. C. Caracas, Nr. 2-8, Sector 1, Bucuresti(Sala de curs, Etj. 4)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: Sos. Oltenitei, Nr.107-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Email: [email protected], Fax: 021/332.11.88
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DEPARTAMENTUL RESURSE UMANE
Adresa postala: Str. C.Caracas, Nr.2-8, Sector1 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011155, Romania, Tel.021/425.12.36, Fax: 021/319.17.18
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2008 16:52