Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract furnizare de servicii de paza


Anunt de participare numarul 45767/07.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA VENITURI BUGET LOCAL SECTOR 2
Adresa postala: Bd. Garii Obor nr. 10, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021747, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN MITROIU, Tel.021.252.84.11, Email: [email protected], Fax: 021.252.84.12
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare de servicii de paza
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Sediile DVBL Sector 2
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea de servicii de paza si protectie in sediile DVBL Sector 2
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se va asigura paza 24/24 de ore intr-un nr. de 6 sedii
Valoarea estimata fara TVA: intre 350, 000 si 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.05.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 7000 ron cu scrisoare bancaragarantie de buna executie: 5%din val contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legala
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea.completare formularul A.
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 Formularul B
Certificatul eliberat de Registrul Comertului care sa ateste faptul ca acesta nu este in stare de faliment ori lichidare (cerinta minima);
Certificatul privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice din care sa reiasa datoriile catre bugetul de stat.
Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.emis de Administratia Finantelor Publice
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului Certificatul Unic de Inregistrare;
Se solicita Fisa de informatii generale.Cerinta minima: completare formularul 2.
Ofertantul va prezenta obligatoriu Bilantul contabil la 30.06.2007, vizat si inregistrat la Administratia Finantelor Publice
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, pentru servicii similare cu prezenta achizitie Formularul C2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta obligatoriu caracteristicile tehnice ale serviciilor solicitateLicenta de functionare eliberata de Inspectoratul General al Politiei (copie legalizata);
Recomandari din partea altor beneficiari /clienti pentru contracte similare.
Polita de asigurare pentru raspundere civila- copie legalizata
Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii
Informatii privind dotarea societatii cu echipament si tehnica specifica pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului
Declaratie care contine informatii privind numarul mediu in ultimele 12 luni al personalului angajat, asigurarea cu personalul de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.
Certificat eliberat de ITM care sa ateste numarul scriptic de angajati cu contract individual de munca. Acesta trebuie sa fie de minim 100 de angajati.
Avizul conducatorului societatii de paza eliberat de Directia Generala de Politie a Municipiului Bucuresti
Certificat de atestare a personalului aflat in paza eliberat de Inspectoratul General al Politiei pentru exercitarea profesiei de agent
Documente care sa ateste ca societatea ofertanta este avizata pentru paza inarmata cu arma de foc letala (cu glont).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Pozitia 18 din programul anual al achizitiilor publice pentru anul 2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.03.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria DVBL din Bd. Garii Obor nr. 10 incepand cu data de 06.03.2008 zilnic intre orele 13.00-15.00
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.04.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.04.2008 14:00
Locul: Bd. Garii Obor nr. 10, Sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Maxim 1 persoana autorizata
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Sos. Oltenitei nr. 107-111, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.0213320999, Fax: 0213321188
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele legale stabilite prin legislatia in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Venituri Buget Local
Adresa postala: Str. Teiul Doamnei nr. 7, Bl. 31, Sc. A, Ap. 3, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023572, Romania, Tel.0212424793, Fax: 0212424793
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.03.2008 16:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer