Licitatie Publica - CONTRACT FURNIZARE DEZINFECTANTI
Anunt de participare numarul 53201/23.05.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Adresa postala: str splaiul independentei 169, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050098, Romania, Punct(e) de contact: Vasile Marinela, Tel.318.05.11, In atentia: Vasile Marinela, Email: [email protected], Fax: 314.00.15, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT FURNIZARE DEZINFECTANTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SUUB, STR. SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR. 169, SECTOR 5, BUCURESTI
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 341, 050 si 4, 092, 600RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: IN FUNCTIE DE NECESITATILE BENEFICIARULUI SI FONDURILE ALOCATE
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE DEZINFECTANTI IMPARTITI IN 13 LOTURI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24250000-1 - Dezinfectanti (Rev.1)
24431600-0-Antiseptice si dezinfectante (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATILE MINIME SI MAXIME DIN CADRUL LOTURILOR SE POT VIZUALIZA IN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE PUBLICATA IN SEAP.
Valoarea estimata fara TVA: intre 341, 050 si 4, 092, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANT DE PARTICIP. REPREZ. 1% DIN VAL. MAX. FARA TVA(SE REGASESTE IN ANEXA B)CONSTIT. PRIN SCRISOARE BANCARA.GARANT. DE BUNA EXECUTIE IN VAL. DE 5% DIN PRETUL FARA TVA AL CONTR. SUBSECV.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDUL NATIONAL AL ASIGURARILOR DE SANATATE; BUGET DE STAT - TRANSFERURI -ACTIUNI SANITARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Decl. privind eligibilitatea;Decl. privind inexistenta starii de faliment;Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale;Cazierul fiscal eliberat de Administratia Financiara teritoriala;Certif. de atestare fiscala, eliberat de DGFP ;Certif. constatator emis de oficiul registrului comertului;Certif.de inreg.eliberat de ONRC, Aviz sanitar (eliberat de IPS Comisia de Avizare)pentru produse biocide(cu exceptia loturilor de lapozitiile 3, 4, 12, din caietul de sarcini) in copie legalizata, Referatul tehnic al Institutului de sanatate publica, cu specificatia de utilizare in mediul spitalicesc in conformitate cu HG 956/2005 (cu exceptia loturilor de la pozitia 3, 4, 12 din caietul de sarcini) incopie legalizata;Fisa tehnica si fisa de securitate pt. fiecare produs ofertat(traducere legalizata);Aviz de functionare si anexa, eliberat de MS;Certif. de inregistrare a reprezentantului autorizat si anexa, eliberat de M.S;Certificate de calitate in conformitate cu unul din standardele: UNI, ISO, EN, TUV, CE, sau in curs de certificare;Certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale + Anexa ( pt.loturile de la pct. 3, 4, 12, ) sau Declaratie de conformitate a producatorului in care sa fie precizata conformitatea produsului cu una din directivele europene in domeniu: Directiva 93/42 CEE, directiva 98/79 CEE, directiva 90/385 CEE sau echivalent original sau copie semnata si stampilata conform cuoriginalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie : Bilantul financiar contabil la 31.12.2007, vizat deD.G.F.P.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Fisa de informatii generale;Autorizatie pentru livrarea produselor, din partea producatorului, care sa ateste ca, furnizorul este importator si/sau distribuitor autorizat pe teritoriulRomania, inclusiv traducerea, valabila la data deschiderii ofertelorFisa/Fise de informatii privind experienta similara, minim 3;Fisele vor fi insotite deminim 3 recomandari de la unitati spitalicesti municipale sau judetene, vizate de medicul responsabil cu prevenirea infectiilor nosocomialedin unitatea respectiva sau Directorul de Ingrijiri
Medicale, din care sa reiasa eficienta produsului respectiv (minim 3, recomandarile prezentate pentru fiecare lot, privitor la eficienta actiunii produselor in prevenirea si controlul infectiilor nozocomiale trebuie sa fie completate si vizate )Declaratie care contine informatii privind nr. mediu, in ultimile 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, nr. si pregatirea cadrelor de conducere, precum si apersoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului; Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;Mostre, descrieri si/sau fotografii a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucru;Operatorul economic va prezenta mostre de produs pentru toate pozitiile ofertate cu titlul gratuit, la data limita de depunere a ofertelor. (neprezentarea de mostre si neincadrarea stricta in descrierea din caietul de sarcini va duce la descalificarea ofertantului conform HG 925/2006 , Art.36, pct 2 lit a oferta neconforma nu satisface cerintele caietului de sarcini ;Mostrele se ambaleaza individual si se eticheteaza cu urmatoarele informatii: denumire ofertant si denumirelot;Angajament in scris - privind livrarea produsului in termen maxim de2 zile de la primirea comenziiin original.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
20596
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.06.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.07.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.07.2008 12:00
Locul: SUUB, STR. SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR. 169, SECTOR 5, SALA AMFITEATRUL MIC, ET. 1, BUC
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI AG. ECONOMICI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
ART, 272 DIN OUG 34/2006, COMPLETAT SI MODIFICAT PRIN ART. 67 DIN OUG 94/2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDICSUUB
Adresa postala: STR. SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR. 169, SECTOR 5, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050098, Romania, Tel.021.318.05.11, Fax: 021.314.00.15
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.05.2008 19:37