Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract furnizare diverse produse alimentare.


Anunt de participare numarul 135447/10.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ALEXANDRIA
Adresa postala: str. LIBERTATII NR.1, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140009, Romania, Punct(e) de contact: GABRIELA APOSTOLESCU, Tel. +40 0247311836, In atentia: Ec.Apostolescu Gabriela, Email: [email protected], Fax: +40 0247311836, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare diverse produse alimentare.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul principal de livrare:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ALEXANDRIA, STR.LIBERTATII;NR.1;
C.P 140009.
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 421, 585 si 843, 170RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Reluarea competitiei intre semnatarii acordului cadru se va desfasura in conformitate cu prevederile art.68 si art.69 din H.G nr.925/2006. A.C va transmite concomitent o invitatiela reofertare catre toti op. ec. semnatari ai ac.-cadru.Elementul care va face obiectul reluarii competitiei intre semnatarii acordului - cadru este pretul.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie diverse produse alimentare detaliate in Anexa B la Fisa de date si in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
03220000-9-Legume, fructe si fructe cu coaja (Rev.2)
15100000-9-Produse de origine animala, carne si produse din carne (Rev.2)
15331400-1-Legume in conserva si/sau la cutie (Rev.2)
15500000-3-Produse lactate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile totale se regasesc descrise in mod detaliat in cuprinsul Caietului de sarcini si inAnexa B de la Fisa de date.
Valoarea estimata fara TVA: intre 421, 585 si 843, 170RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot 1 -2140 Lei;Lot 2 ? 5673 Lei;Lot 3 ? 2949 Lei;Lot 4 ? 2018.6 Lei;Lot 5 ?797 Lei;Lot 6 -270 Lei;Lot 7 ? 3015 Lei.Garantia de participare este de(=2% din valoarea estimata a contractului, conform art 43^1 OUG 34/2006) Garantia de participare se poate constitui prin Ordin de plata in contul autoritatii contractante RO50TREZ6065041XXX000285, deschis la Trezorerie Alexandria , sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform HG 925/2006, art 86, valabil pe toata durata de valabilitate a ofertei (60 zile de la data limita de depunere a ofertelor). Dovada constituirii garantiei de participare vafi trimisa in original autoritatii contractante, astfel incat sa ajunga pana cel mai tarziu in data si ora limita stabilita pentru depunerea ofertelor, la adresa;SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ALEXANDRIA;STR.LIBERTATII;NR.1;ALEXANDRIA;JUD.TELEORMAN;C.P 140009. Pe plic se va mentiona Garantia de participare pentru L.D- ACHIZITIE ALIMENTE. O copie a scrisorii de garantie va fi trimisa si prin SEAP odata cu Documentele de calificare.Garantia de participare, atunci cand se constituie prin Ordin de plata, se depune astfel incat sa se regaseasca in contul SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTAla data si ora limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Valabilitatea Garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei -se va constitui in cuantum de 2% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA.Ofertantul va completa si atasa la oferta declarata pe proprie rasoundere conf.Anexei nr.1 la OUG 27/2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/2004.In cazul fiecarui lot in parte, se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre C.N.S.C suma calculata conf.prevederilor Art.278^1 din OUG nr.34/2006. Garantia de buna executie este de 5% din valoarea de atribuire a contractului fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform HG 925/2006, art 86.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare asiguratedeCasa de Asigurari de Sanatate Judeteana.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A;
Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 12 B;
Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.
Formularul 12 B va fi insotit de :
A. Pentru persoanele fizice sau juridice romane:
2. Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele,
si
3. Document emis de catre directia de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, B. Pentru persoanele fizice sau juridice straine:
4. Prezentarea documentelor mentionate la lit. A, pct. 2. si 3., emise de autoritatile corespunzatoare din statul de origine, sau
5. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 2. si -3. ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea acestor obligatii
Declaratie privind neincardarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 12 D cu personalul de conducere cu functii de decizie in ceea ce priveste aceasta procedura: Manager ?Ec. Catruna Florentina, Director Financiar Contabil: Ec. Afumatu Aurelia, Director Medical- Dr. Rosu Monica, Consilier Juridic: Plopeanu Ramona, Sef Serviciu Aprovizionare ? Achizitii Publice: Ec. Apostolescu Gabriela.
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta .
1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010 ? Formular 20Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana. Informatii privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizice romane .
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr. 26/1990, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Informatii privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizice straine.
Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un certificat de Rezidenta Fiscala (emiterea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs.
Autorizatie sanitara de functionare;
Ofertantul are obigatia de a prezenta documentul eliberat de organele competente.
Documentele vor traduse in limba romana si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea economica si financiara
Bilantul contabil la 30.06.2011
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica: 1. Autorizatie sanitara veterinara pentru mijlocul de transport.
2. Licenta pentru fabricarea preparatelor din carne pentru producatori.
3. Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani.
4.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
5. Cel putin o recomandare din partea beneficiarilor din contracte similare mentionate in Lista principalelor livrari.
Informatii privind calitatea de participant la proceduraDeclaratia privind calitatea de participant la procedura
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)
1. Acord de subcontractare2. Partea sau partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraIn cadrul documentelor de calificare ofertantul va prezenta si documentele subcontractantilor referitoare la datele de recunoastere a subcontractantilor propusi
Informatii privind asociatii (daca este cazul)
: ACORD DE ASOCIEREIn cazul in care un grup de operatori economici se asociaza pentru a depune o oferta comuna, acestia trebuie sa indeplineasca individual cerintele privind eligibilitatea si inregistrarea si, prin cumul, cerintele privind capacitatea economico ? financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala .
Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului.
Certificate care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.06.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.06.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Precizari privind modalitatea de departajare a ofertelor care ar putea avea acelasi pret: In cazul in care in urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire, comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza, printr-o clarificare transmisa prin SEAP, o noua propunere financiara pe baza careia vor fi departajati.Pe parcusul derularii acordului cadru, in situatia reluarii competitiei intre semnatarii acestuia, autoritatea contractantava transmite concomitent o invitatie de participare la reofertare catre toti operatorii economici semnatari ai acordului cadru. In invitatia la reofertare se va mentiona modul in care se va depune noua oferta, data limita pana la care operatorii economici au dreptul de a depune noua oferta si cantitatile care vor face obiectul contractului ce urmeaza sa fie atribuit. Elementul care va face obiectul reluarii competitiei intre semnatarii acordului - cadru este pretul.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Judetean de Urgenta Alexandria.
Adresa postala: Str.Libertatii; Nr.1, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140009, Romania, Tel. +40 247311836, Email: [email protected], Fax: +40 247311836
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.05.2012 15:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer