Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract furnizare echipament medical de inalta performanta-"sistem de angiografie si cardiologie interventionala"(angiograf)


Anunt de intentie numarul 20227/13.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
U.M. 02548 Bucuresti (Centrul Clinic de Urgenta de Boli Cardiovasculare al Armatei)
Adresa postala:  Calea Plevnei, nr.134, sect.1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010242, Romania, Punct(e) de contact:  Dumbrava Florentin, Tel. 021/319.6002, Email:  [email protected], Fax:  021/319.6002
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Contract furnizare echipament medical de inalta performanta-"sistem de angiografie si cardiologie interventionala"(angiograf)
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Sediul U.M. 02548 din Calea Plevnei nr. 134, sector 1, Bucuresti-Romania
Cod NUTS: RO321 - Bucuresti
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 1, 774, 193.55RON
Se intentioneaza achizitionarea unui echipament medical de inalta performanta-"sistem de angiografie si cardiologie interventionala"(angiograf - 1 bucata)
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33111720-4 - Aparate de angiografie (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 30.09.2011
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Procedura aleasa: licitatie deschisa off-line cu etapa finala de licitatie deschisa.Criteriul de atribuire: "pretul cel mai scazut". Documente de calificare: declaratii privind eligibilitatea in conformitate cu prevederile art.180 si 181 din OUG 34/2006, certificat constatator, certificat inregistrare eliberat de oficiul registrului comertului, certificate constatatoare referitoare la plata impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, inclusiv cele locale. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, declaratie privind conflictul de interese.Autorizatia pentru desfasurarea de activitati in domeniul nuclear eliberata de Comisia Nationala pentru Controlul Activitatilor nucleare. Plata contractului se va face in doua transe: prima de 1.240.000, 00 lei dupa semnarea procesului verbal de dare in functiune, transa a doua se va plati in cursul anului 2011 pana la data de 30.09.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Contractul de furnizare se va derula pe o perioada de 1 an. Plata contractului se va efectua esalonat in doua transe: prima transa in valoare de 1.240.000, 00 lei va fi platita dupa semnarea procesului verbal de dare in functiune a sistemului de angiografie si cardiologie interventionalatransa a doua va fi platita pana la data de 30.09.2012
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
11.07.2011 12:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer